• Vanavond beginnen de Olympische Spelen. (krul)
    Wie gaat er kijken naar de openingsceremonie/de spelen zelf?

    Ik heb trouwens geen idee of hier al een topic van was, als dat zo is dan sorry.

    ik vond hem echt supermooi!

    Wat een drama vandaag!

    Het begon al met Jasper Aerents die zich niet kon plaatsen voor de 50 vrij. Heersbrandt ging wel door naar de halve finale van de 100 vlinder, maar daar viel het tegen en lag hij er dus ook uit. Dan had je nog die judoka die er na minder dan 2 minuten in z'n eerste ronde al uit lag. En het vrouwelijk hockeyteam heeft weer verloren met 3-0. Het baanwielrennen dan: wat voor een afgang was dat? Die zijn dus ook al niet door naar de volgende ronde. Het ergste van al is nog dat onze grootste medaille hoop er in de kwartfinale uit ligt: Kim Clijsters. Oh man ik heb nog nooit zoveel gesupporterd voor iemand.

    Gelukkig was er nog iets positiefs, alhoewel... De dressuur van mijn stadsgenote -die van Nederland afkomstig is- heeft het blijkbaar wel nog goed gedaan. Maar ook zij weet pas morgen of ze door is. En dan heb je nog die windsurfer (?) die een paar plaatsen is opgeschoven, hij staat nu 18de...

    Hopelijk doet Jolien Sysmans het morgen beter...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nederland had vandaag een knaldagje, met een aantal jammerlijke missers :]
    Maar, we doen het niet verschrikkelijk voor ons kikkerlandje, vind ik :]


    Deep inside, I've never felt alive

    België heeft een tweede medaille: zilver.
    In het carbijnschieten (ofzo) wat het ook mag zijn. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    België heeft een tweede medaille: zilver.
    In het carbijnschieten (ofzo) wat het ook mag zijn. (cat)

    Op de grond gaan liggen en schieten. Dat is toch wat ik er van gezien heb. Ik vind het persoonlijk niet eens en sport maar goed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)
    Op de grond gaan liggen en schieten. Dat is toch wat ik er van gezien heb. Ik vind het persoonlijk niet eens en sport maar goed.

    kleiduifschieten is toch ook een sport?
    Why not? Wij hebben onze medaille toch?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    kleiduifschieten is toch ook een sport?
    Why not? Wij hebben onze medaille toch?


    Dat is waar, maar dan vind ik iets als lopen, toch meer op een echte sport gelijken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar dan vind ik iets als lopen, toch meer op een echte sport gelijken.

    Schaken is ook een sport. Zolang je er medailles voor kunt winnen, is het een sport ^^
    Sport is trouwens een heel algemeen begrip vind ik, heel veel sporten kun je ook gewoon niet met elkaar vergelijken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Schaken is ook een sport. Zolang je er medailles voor kunt winnen, is het een sport ^^
    Sport is trouwens een heel algemeen begrip vind ik, heel veel sporten kun je ook gewoon niet met elkaar vergelijken. ^^


    Haha ja, schaken, nog zoiets. Gelukkig is dat niet op de Olympische Spelen. Of dat veronderstel ik toch. xd En true (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jammer dat 'Robin Hood' vierde is geworden!):


    There is nothing more badass than being yourself

    Eigenlijk vind ik het best jammer dat er zoveel minder aandacht is voor de Paralympics, eigenlijk vind ik dat meer bijzonder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Eigenlijk vind ik het best jammer dat er zoveel minder aandacht is voor de Paralympics, eigenlijk vind ik dat meer bijzonder


    Je hebt volkomen gelijk (flower)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Halissa schreef:
    (...)
    Op de grond gaan liggen en schieten. Dat is toch wat ik er van gezien heb. Ik vind het persoonlijk niet eens en sport maar goed.
    Alles kan een sport zijn als er maar inspanning voor nodig is. Zelfs snellezen of appeltaart eten zou een sport kunnen worden


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Alles kan een sport zijn als er maar inspanning voor nodig is. Zelfs snellezen of appeltaart eten zou een sport kunnen worden


    Dat is waar, maar neem dan puddingtaart i.P.V appeltaart (Y)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mysteria schreef:
    Nederland had vandaag een knaldagje, met een aantal jammerlijke missers :]
    Maar, we doen het niet verschrikkelijk voor ons kikkerlandje, vind ik :]


    We staan gewoon 15e van al die 200 landen (:


    Quizlet is de olympische winnaar van het snelst reageren. Maar daardoor is wel dit topic dicht.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."