• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Een glimlach siert mijn gezicht als Eleadora haar antwoord fluistert, als ze zich tegen me aan draait en over haar schouder naar me kijkt. Ik glimlach eigenlijk de hele tijd. Hoewel ik nu graag mijn armen om haar heen zou slaan om zo gewoon een beetje te staan, misschien wat mee te wiegen op de muziek, doe ik het niet. Ik laat haar sierlijk terug draaien en vouw mijn rechterarm om Eleadora heen, zodat mijn hand op haar schouderblad ligt, terwijl ik met mijn linkerhand haar rechterhand vast heb, met mijn linkerarm bijna helemaal gestrekt. Net zoals altijd neem ik de leiding op me, en begin de o zo bekende passen op de muziek te dansen. Ik kijk haar niet aan - dat is verboden bij deze dans.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een glimlachje sierde Eleadora's lippen, de gehele dans. Ergens had ze het liefst Julio in zijn ogen gekeken, maar nee dat was en is nogsteeds verboden bij deze dans. Eleadora volgde elke beweging van Julio, tot op het einde, en hij naar haar draai haar opving in zijn arm, terwijl haar linkerbeen,die zich aan de buitenkant bevond, gestrekt in de lucht hing. Kleine zweetdruppeltjes sierden het voorhoofd van Eleadora, en ook deze waren te zien op het voorhoofd van Julio. Lichtelijk ongemakkelijk, bleef Eleadora in deze positie staan, wachtend tot Julio haar neer zou zetten, maar dat deed hij niet. "Je mag me weer neer zetten hoor, de muziek is al 10 minuten afgelopen" grinnikte ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dat weet ik, maar je kent me toch?" Glimlach ik, waarna ik haar gehoorzaam ondersteun zodat ze normaal kan staan. "Por favor" Eleadora's haar hangt steil - maar alsof er een windvlaag doorheen geblazen heeft - over haar schouders, over haar rug, alsof het tot leven kwam in de dans. Net zoals zoveel in ons. We komen tot leven in de dans, komen tot onszelf, meestal. Nu deelden we vooral ons geluk. Geluk dat de ruzie voorbij is - want ik ben, ondanks de pijn in mijn rug, volmaakt gelukkig op dit moment. Hoewel ik wel wat betere omstandigheden zou kunnen verzinnen.. het had ook veel slechter kunnen aflopen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ZOEN ELKAAAAARRRR ;D

    Ondanks dat Eleadora vorige avond nog met Austin heeft gezoend :Y)

    Sorry, ik houd van drama :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [ZOEN ELKAAAAARRRR ;D

    Ondanks dat Eleadora vorige avond nog met Austin heeft gezoend :Y)

    Sorry, ik houd van drama :'D]


    Bwahahahaha XD Droge reactie ineens XD
    Ik weet niet of dat gebeurt, maar who knows..
    Jullie mogen wel reageren hoowr, zolang niemand de ballroomzaal maar in komt ;)


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes. "Gracias Julio". Misschien was het de J-klank die werd uitgesproken met een G-klank, maar elke keer als Eleadora Julio's naam zei, kwam het met passie uit haar mond naar buiten. "Ik ben blij dat de ruzie over is" Eleadora's roze lippen krulden in een glimlachje omhoog, terwijl een kleine twinkeling in het gifgroene van haar ogen was ontstaan. Eleadora wrong zich los uit Julio zijn greep waarna ze naar de tafel liep en twee flesjes water haalden, en er vervolgens een naar Julio gooide, en uit haar eigen flesje een slok nam.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Het geluidje waarmee ik de fles behendig opvang gaat verloren in de muziek, maar de glimlach om mijn lippen blijft vast op zijn plaats. Hoewel Eleadora weer Spaans spreekt, klinkt het niet vlammend, sissend of schreeuwend, maar enkel rustig en tja.. dankbaar. Maar zo klinkt je stem meestal als je iemand bedankt. Ik maak het flesje open en zet hem aan mijn mond, neem een slok water en glimlach tussendoor nog steeds.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte even om de blijvende glimlach op de lippen van Julio, terwijl ze een slokje nam en zich tegen een van de spiegels aan de muren naar beneden liet glijden en vervolgens haar benen strekte toen ze eenmaal op de grond zak. Eleadora keek Julio aan, en haalde haar lippen van het flesje. "Vanwaar die glimlach?" Ze grinnikte zachtjes en draaide het dopje op de fles, waarna ze deze naast zich neer zette. Eleadora kantelde haar hoofd naar achteren waardoor haar ogen nu gericht waren op het plafond, terwijl ze deze even sloot en de herinneringen voorbij liet komen, echter kroop er een rilling over haar rug toen ze haar ogen opende en Julio reht voor haar gezicht stond. "Me has asustado" grinnikte ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dispénseme" Verontschuldig ik me, waarna ik meteen antwoord geef op haar vraag. "Ik ben gewoon blij dat de ruzie voorbij is, dat ik het nu eindelijk snap" Zeg ik -alweer- glimlachend, waarna ik naast haar ga zitten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte even, waarna ze nog een slok uit haar flesje nam, en Julio aankeek, waarna ze knikte. "Ik ook" Een glimlachje sierde haar lippen,waarna ze zich wat dichter bij Julio bracht en een zacht kusje op zijn wang drukte. Eleadora grinnikte even en keek weer voor zich uit terwijl lichte en zacht gekleurde roze blosjes haar wangen sierden. Eleadora trok haar benen op in een kleermakers zit, terwijl ze wat met het blauwe dopje van haar fles water speelden, misschien wel uit verlegenheid? Een herinnering van vroger liet Eleadora zachtjes lachen, waarna ze Julio aankeek. "Ik weet nog heel goed. Toen we een keer rond liepen op de markt na een van onze vele dansen, en geen geld hadden voor een watermeloen, en we er toen een hadden gestolen, en wegrenden terwijl de man schreeuwden naar ons terwijl we allang op een dak zaten van een huis en van de meloen aten." Een grinnik verliet Eleadora's mond toen ze terug dacht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Net zoals Eleadora grijns ik. "Geef toe, hij was wel lekker" Daarna vallen we stil, is er geen geluidje meer te horen, terwijl de muziek zacht op de achtergrond doorspeelt. Een nummer die ik niet ken, maar overduidelijk met een Ballroom ritme, volgens mij een Engelse Wals. Mooie dansstijl, maar zo chique.. ook al is dit nummer wel mooi dromerig, zweverig. Kalmerend. Het laat je nadenken in de stilte zonder dat het vervelend is. En mijn gedachten schieten naar momenten van Eleadora en mij - naar het moment met de watermeloen, maar ook naar andere momenten. De reeks eindigt bij daarnet, toen ze me een kusje op mijn wang gaf. Maar hoe bedoelde ze die? En wat voel ik nog voor haar? Er is in principe geen reden waarom ik haar.. minder leuk zou vinden, maar de gevoelens die ik kreeg toen ze me liet zitten.. ook al weet ik dat ze nu niet nodig waren, en weet ik dat ergens mijn gevoelens voor haar nog zitten, ik voel ze niet zo hevig als eerst. Maar dat kan nog komen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes en knikte. "Ja, ja hij was wel lekker ja" Eleadora grinnikte en liet het dopje van haar flesje behendig door haar vingers glijden, terwijl ze naar de muziek op de achtergrond luisterden. De stilte? Nee die vond ze niet erg, het was geen akelige stilte maar eentje die Eleadora tot rust liet komen. Langzaam liet ze haar hoofd tegen zijn schouder aanglijden, terwijl ze er zich niet bewust van was. Maar ergens voelde het weer zoals vroeger. Echter wist ze alleen niet wat ze voelde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Voor ik er iets aan kan doen schiet er een kriebel door me heen als Eleadora haar hoofd tegen mijn schouder aan laat zakken, maar ik vind het niet erg. Ik leg mijn hoofd weer tegen haar hoofd aan en kijk een beetje voor me uit, laat mijn gedachten de vrije loop, en zet het flesje neer. Wat er allemaal wel niet kan gebeuren.. ontvoerd, gestraft, Eleadora tegen gekomen, ruzie met haar gemaakt, en nu zit ik ineens tegen haar aan.. Wat hebben ze eigenlijk met mijn rug gedaan? Ik geloof dat het bloedde..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen even voor een moment, terwijl ze even genoot van de herinneringen van haar en Julio, maar echter vervaagden deze en kwamen de mannen weer in beeld die haar hier hadden verkracht. Eleadora opende haar ogen terwijl haar ogen afgleden naar de blauwe plek op haar knie, de enige die zichtbaar was, wnat echter zij wist dat er nog meer waren. Rond haar heupen, buik en dijen. En het deed zeer, maar ze moest zich groot houden en op haar tanden bijten, ookal wou ze dat soms niet maar ze moest knokken, iets wat ze al moest doen vanaf het moment dat haar moeder stierf. "Weet je...ik mis Spanje..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Door Eleadora's woorden steekt er een vleug heimwee door me heen. "A mi tambien" Fluister ik. "A mi tambien" De Spaanse straatjes, de gezellige mensen. Het geluk in de ogen van de armere wanneer ik ze leerde dansen. Wanneer ik een lichtpuntje in hun leven bracht. Wanneer ik kon ontsnappen aan mijn ouders, aan alle ellende overal. Waar ik iets kon dóén, ook met dans. Vrijwillig. Hier worden we vast en zeker afgebeuld, zwaar gestraft en is er niks te zien, als alleen maar ellende, zonder ontsnapping. Maar hier is Eleadora. We waren er vroeg of laat toch wel achter gekomen dat het door mijn ouders kwam. Het was goed gekomen, er was ellende die te overleven viel.. De gedachte aan de mannen laat een rilling over mijn rug lopen. Eleadora kennende is ze ook al gestraft.. "Waren de mannen ook zo gemeen tegen jou?" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.