• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    De handen waren overal, ik kon zijn zweet ruiken.
    "Nee, nee, alsjeblieft." zei ik nu wat luider. Ik hoorde hem steeds mijn naam zeggen, maar kon geen reden bedenken waarom. "Ga weg, pap." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Nala word wakker alsjeblieft! Ik heb geen idee of je me hoort, maar ik ben het. Ian.' Ik krab even op mijn hoofd en ga dan met mijn hand door mijn haren. Ik kijk haar bezorgd aan en bijt op mijn lip. Wat heeft haar vader haar aangedaan? Het moet wel iets ergs zijn, anders droomt ze er niet over. Toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte even, en keek rond in de ballet zaal. "Anders dan de ballroom zaal." Eleadora liet haar hand even langs een houten balk gaan die voor een spiegel stond, Eleadora keek Austin aan. "Ik weet het, maar Ballroom is ook niet makkelijk" Ze grinnikte even en liep naar hem toe.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik schoot wakker uit mijn nachtmerrie en het was alsof er een emmer ijskoud water over me werd uitgegoten. Ik hapte snel naar adem en probeerde mijn rillende lichaam in bedwang te houden. Ik merkte dat er opnieuw tranen over mijn wangen stroomden, maar kon er nu niet aan denken ze tegen te houden. Ik beet zo hard op mijn lip, tot ik bloed proefde, maar nog steeds kon ik niet stoppen. Het leek of iemand mijn lichaam had overgenomen en het liet trillen en huilen, tegen mijn wil in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Gelijk als ze wakker is ga ik naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen. 'het is goed. Het is goed, hij is hier niet. Ik ben hier.' Ik kijk haar aan en veeg haar tranen weg. Dan sla ik mijn armen weer om haar heen en wieg haar heen en weer. Haar lichaam trilde niet normaal echt. Ik slik en probeer te glimlachen. Als deze dag al zo was, hoe moesten we de rest van de dagen dan overleven?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Hij begreep het niet... Niet helemaal.
    "Nu niet." gaf ik trillerig en hikkend toe. "Maar wanneer we hier ooit uit geraken, ga ik gewoon terug naar die hel!" Ik keek met rode ogen naar hem op.
    "Snap je nu waarom ik dood wil? Mijn hele situatie is hopeloos! Als ik hier weg ben, ga ik gewoon terug naar mijn persoonlijke hel, hier heb ik jullie tenminste nog, maar wat als ik terug thuis ben? Dan moet ik alles weer alleen doorstaan." En nu ik wist wat vriendschap is, zou ik dat niet doen. Als ik ooit weer naar huis ging, zou ik bij de eerste gelegenheid die ik kreeg, zelfmoord plegen.
    "Jeg hater det hjemme, vil jeg ikke gå tilbake!" fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 18:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar doordringend aan. 'Je gaat niet terug. Ik laat je niet terug gaan. Het maakt je leven kapot. Desnoods ga je met mij mee terug naar Canada!' Ik kijk haar aan. 'Als je dat wilt dan. Maar nu zitten we hier en nu moeten we hier het beste van maken. Ik ben weggelopen, heb geen huis meer. Dus ik hoef nergens rekening mee te houden. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Je kan altijd met me mee. Geen probleem, maar we moeten nu denken aan nu, niet aan vroeger en niet aan morgen. Vandaag is wel veel genoeg gebeurd, denk je niet?' Ik kijk haar aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Volgens mij heeft Ian Sam niet gezien :Y) ach, dan verdwijnt Sam gewoon ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Huh? maar moet nu eten!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik knikte en ging tegen zijn schouder aanliggen.
    "Jeg vet du bare, men hvis du allerede er en storebror for meg." fluisterde ik. Omdat ik het gewoon makkelijker vond mijn gevoelens te uiten in mijn moedertaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik heb echt geen idee van wat ze zei, maar besluit er niet naar te vragen. 'Ik denk dat ik dan ook maar een woordenboek van je taal moet komen,' fluister ik met een klein glimlachje. Ik blijf zitten en kijk de kamer rond. Dan kijk ik weer naar Nala en kijk haar zwijgend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik veegde de tranen van net van mijn wangen en keek hem toen ook met een glimlachje aan.
    "Het is Noors." antwoordde ik fluisterend. "Ik kan ook Spaans, maar dat gebruik ik niet zo veel. Mijn oma heeft het me geleerd. Zij woont in Spanje."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    [Ben er weer]

    {yeeeeeeeeeeey!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik knik en glimlach kleintjes. 'Kan je niet naar haar toe? Of is dat ook geen oplossing?' Ik kijk haar vragend aan. 'Je mag hierna natuurlijk met mij mee, maar ik heb je niet zoveel te bieden. Ik heb zelf geen huis, geen geld en mijn mobiel is net afgepakt.' Ik kijk haar aan en zuchtte toen. De actie die ik had genomen was waanzin. Waarom was ik eraan begonnen? Maar ik zat hier nu toch vast, dus het had geen zin om me zorgen te maken. 'En ik kan Frans en Engels. Maar frans spreek ik zelden.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne