• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    1DLovertje schreef:
    (...)

    Het maakt mij niet veel uit of je erbij komt of niet, of waar, maar ik zou het eerst even aan JokerBaby vragen, want van haar is dit topic.


    [Volgens mij mocht het van haar. Maar ik twijfel nog of ik een jongen zal spelen of een totaal ander meisje zal bedenken. Wat lijkt je leuker?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Volgens mij mocht het van haar. Maar ik twijfel nog of ik een jongen zal spelen of een totaal ander meisje zal bedenken. Wat lijkt je leuker?]


    Ik denk een jongen, want er zijn al zoveel meisjes. ;)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    Ik denk een jongen, want er zijn al zoveel meisjes. ;)


    [O, gosh, ik faal in jongens spelen. Maar oke. Welke stijl lijkt je dan het leukst?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'Vertel ik nog wel, maar laten we teruggaan.' ik pak haar Hand en loop met haar terug naar de kamer. Ik open de deur en laat Naomi los. Ik plof op mijn bed neer en kijk om me heen. Ik glimlach naar Naomi en zie dat ze naar haar eigen bed loopt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Mijn ademhaling word weer rustiger. 'Laat ik het zo zeggen dat een van die mannen geen kinderen meer kan krijgen,' zeg ik. Ik hoor Sam zachtjes lachen. Ik glimlach even kort. 'En de andere zullen wel krassen op hun hoofd hebben en hier en daar een blauwe plek.' ik ben niet bang dat ze ineens binnen zullen stormen om me mee te nemen. En zelfs als ze binnen zouden komen, ben ik niet bang. Ben niet bang voor de boze wolf, ben niet bang ben niet bang.


    Sam Jason Night
    Ik lach zachtjes als Les zegt dat een van de drie mannen geen kinderen meer kan krijgen. Ik zie behalve een kleine kras op haar arm voor de rest niets wat haar mankeert. Gelukkig maar. Soms dan kijk ik achterom of er geen mannen binnen komen. Maar dat is ook niet zo. En daar ben ik blij om. Voor hetzelfde geld nemen ze meerdere mensen mee. Daar zie ik ze ook nog wel voor aan...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin Sandén
    Mijn glimlach werd groter en ik wist niets meer om te zeggen. Niet dat ik het erg vond. Het was niet zo een doodse stilte, het was een rustige en geruststellende stilte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora glimlachte, terwijl rode blosjes haar wangen sierden en ze een kus op zijn lippen drukten, en vervolgens haar hoofd tegen zijn borstkast aanlegden, en even haar ogen sloot en genoot van de rust. Na enkele minuten opende Eleadora haar ogen, waarna ze Austin aankeek. "Nu heb ik jou Ballroom geleerd, dus nu mag jij mij Ballet leren" grinnikte Eleadora. "Een ding...ik ben er niet echt goed in"

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 13:47 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    Ik grinnikte even om het laatste wat ze zei. "Ik waarschuw je wel, ballet is niet zo simpel om aan te leren als ballroom." Ik trok haar mee terug naar de gang en opende een andere deur. Ik was meteen goed. "Hebbes", zei ik toen we de balletzaal inliepen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte even, en keek rond in de ballet zaal. "Anders dan de ballroom zaal." Eleadora liet haar hand even langs een houten balk gaan die voor een spiegel stond, Eleadora keek Austin aan. "Ik weet het, maar Ballroom is ook niet makkelijk" Ze grinnikte even en liep naar hem toe.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [O, gosh, ik faal in jongens spelen. Maar oke. Welke stijl lijkt je dan het leukst?]

    Kies maar welke stijl, de jongens zijn nog redelijk verdeeld dus, take a pick!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik voelde handen over mijn hele lichaam.
    "Nee, nee," mompelde ik zacht, zonder het te weten in mijn slaap. En plots zag ik de eigenaar van die handen.
    "Nee, pap, alsjeblieft." snikte ik zacht. Ik woelde heen en weer onder de dekens en probeerde weg te geraken van zijn handen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Kies maar welke stijl, de jongens zijn nog redelijk verdeeld dus, take a pick!


    Ik heb al iets bedacht ^^ Het wordt een Spaanse jongen die Julio Martinéz heet, en hij danst Ballroom. Heb je daar al wat aan?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kijk om me heen en zie even verderop dat Nala slaapt. Gelukkig maar voor haar. Dan kijk ik iets beter en zie dat ze heen en weer woelt onder haar deken. Verbaasd sta ik op en loop in haar richting. Ik weet uit ervaring dat je iemand beter nooit aan kan raken als je diegene wakker wilt maken dus zeg ik: 'Nala! Nala wakker worden,' en ik kijk of ze er wakker van wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik hoor gemompel uit het bed naast me. Ik kijk verbaasd naar Nala. Ze had een nachtmerrie. Ik sta op en loop voorzichtig naar het bed. Wat moest ik nu doen? 'Nala?' Ik kijk haar afwachtend aan. Ik frons mijn wenkbrauwen als ze iets over haar vader zegt. 'Nala?' Ik kijk haar nu iets bezorgder aan en de toon in mijn stem is ook bezorgder geworden. Waar droomde ze over?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    (...)

    Ik heb al iets bedacht ^^ Het wordt een Spaanse jongen die Julio Martinéz heet, en hij danst Ballroom. Heb je daar al wat aan?

    {das goed ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”