• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah Puckerman:
    'We doen zo onze mashup wel. het word nu juist interesant' fluister ik naar rachel en richt me op blaine en de jongen.
    heb ik wat gemist?


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Blaine keek me bang en gebroken aan, waarna hij boos iets gromde naar de onbekende jongen en balde zijn handen tot vuisten. Verbaasd gleed mijn blik weer naar de jongen en hoorde ik wat hij zei. Ik snapte er nu helemaal niets meer van, wat bedoelde hij. Verward keek ik Blaine weer aan. 'Waar heeft hij het over?' vroeg ik zachtjes en verward aan Blaine.

    Jayden Ian Archibald:

    Ik grijnsde en zag dat iedereen mij aankeek, as usual natuurlijk. Ik steelde altijd overal de spotlights. 'Nou nou, een paar maanden geleden wat je nog wel zo blij om mij te zien.' knipoogde ik naar Blaine. Ik wist niet eens dat hij hier op school was, en ik twijfelde zojuist nog of ik in de Glee club wilde, maar nu wist ik het zeker. Als Blaine hier was, ging ik zeker meedoen. 'Ik zit hier op school, al drie weken. En ik wil meedoen met de Glee club.' zei ik simpelweg en keek naar Blaine om te kijken hoe hij reageerde. Ik vond dit wel grappig, eigenlijk.

    Will Schuester

    Ik keek van Jayden naar Blaine en weer terug. Wat was hier gaande? Ik hoopte dat het een misverstand was. Ik was blij dat Jayden auditie wilde doen, maar niet als dat drama met zich mee zou nemen. De kinderen hadden al genoeg te verduren gehad de afgelopen tijd, dus ik zal het niet tolereren. Maar ik hield me stil, en wachtte de situatie af. Ik ging wel ingrijpen als het uit de hand liep.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik negeerde Kurt, hij zal het dalijk wel door hebben. 'Het betekende niets' zeg ik snauwend, toen hij dat zei en ik hoorde wat hij daarna zei. Mijn hart stopte even en ik kijk hem geschrokken aan. Dit was niet goed, ik kijk hem gekweld aan. Nu moest dit weer gebeuren, na de vakantie, kunnen ze niet stoppen met drama blijven geven. Ik zei niets en keek weg van hem. Dit was echt niet goed en Kurt zou zeker schrikken, als hij het wist, dat hij de gene was met wie ik vreemdging. Ik zuchte zachtjes en zei niets meer en nergeerde iedereen. Ik wou geen drama hier lopen maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik kijk even van Blaine naar de jongen en terug.
    Ik probeerde contact te krijgen met finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik reageer half]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik luisterde naar het gesprek, ik had al snel door waar het over ging, hij was dus die jongen waarmee Blaine vreemd ging. Ik snapte waarom hij dat deed, hij was ongelofelijk knap. Veel knapper dan ik.. En het belangrijkste was dat hij alles was, wat ik nooit zou zijn. Gespierd, een sporter, en hij had een attitude. Ik voelde mijn ogen waterig worden, en voelde me meteen dood ellendig. Ik stond op en liep met snelle passen weg en liet me op de trappen zakken en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. Het deed gewoon zoveel pijn om er geconfronteerd mee te worden dat hij was vreemd gegaan omdat ik niet goed genoeg was. Konden mensen ons niet gewoon met rust laten?

    Jayden Ian Archibald:

    'Tuurlijk betekende het niks,' zei ik sarcastisch en zette een paar stappen in hun richting. Mijn blik gleed over de andere jongen, ik geloof dat hij Kurt heette. 'Maar ik dacht dat hij een ander had?' zei ik waarna ik knikte naar Kurt. 'Trouwens wat onbeschoft van me, ik ben Jayden, Jayden Archibald. Blaine en ik kennen elkaar van de Starbucks.' zei ik simpelweg tegen Kurt. Nadat ik dat zei, zag ik dat Kurt op stond en met snelle passen weg liep, wist ik dat hij het wist en dat het nog een gevoelige snaar was. Ik hield mijn schouders op en ging op zijn plaats zitten, naast Blaine dus. 'Heb je me gemist?' fluisterde ik zachtjes tegen Blaine.

    Finn Hudson

    Verbaasd keek ik met een mond vol tanden toe, ik snapte hier niks van. Maar toen Kurt weg liep, ging er een lichtje branden. Ik keek die jongen boos aan, hij moest niet beginnen te stoken tussen Kurt en Blaine. Niet nu ze gelukkig waren. 'Laat Blaine gewoon met rust.' beet ik hem toe, maar hij reageerde er niet op. Ik zag dat Rachel contact probeerde te krijgen met mij en keek vragend haar kant op.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schudde even dat hij moest komen.
    Ik had graag dat hij erbij was geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik stond op en liep naar haar toe, ik pakte een stoel en ging voor het gemak even naast haar zitten. De spanning was om te snijden in het Glee lokaal. Ik zuchtte even en keek haar aan. 'Wat is er?' vroeg ik neutraal aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    Zoals altijd ben ik weer te laat, maarja..
    Ik loop met snelle passen naar de trap waar ik kurt zie huilen.
    'He Kurt, wat is er mis?' vraag ik..
    Na de vakantie in spanje vind ik hem wel ok..


    Music is my life

    Rachel
    "ehm wil je bij de bevalling zijn?" vraag ik hem en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek door mijn tranen heen naar Alex en haalde mijn schouders op. 'Niets.' zei ik schor waarna ik gekweld zuchtte. Ik wendde mijn blik van hem af, om te verbergen dat ik nog meer moest huilen en snikte zachtjes.

    Finn Hudson

    Ik dacht even na en knikte. 'Graag.' zei ik rustig en neutraal tegen haar. Ik was wel de vader dus natuurlijk wilde ik bij de bevalling zijn. Ik was benieuwd naar mijn dochter, en het zou niet lang meer duren. 'Mijn mobiel staat 24 uur per dag aan, dus mocht er iets gebeuren hoef je mijn telefoon maar over laten gaan en ik ben er.' zei ik. 'Beval je in het ziekenhuis of thuis?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' roep ik hard naar Kurt, nadat hij weg liep. Ik schaamde me zo en dit deed vreselijk pijn. Gekweld kijk ik naar Jayden. 'Waarom doe je dit?' vraag ik sissend, nergerend op zijn vraag. 'Je kan echt de pot op' zeg ik boos en moest me beheersen om hem niet te gaan slaan. Door hem was Kurt, helemaal van streek. Zonder nog op antwoorden te wachten, liep ik met snelle passen uit het lokaal. Achter Kurt aan, ik had hem gevonden bij de trappen. 'Kurt' zeg ik met een brok in mijn keel en zag dat hij zijn handen in zijn gezicht had. Ik knielde bij hem neer en wist me geen raad meer. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik in paniek, ik wou hem echt niet kwijt! Ik zuchte als Alex er was. 'Alex, wil je even ons alleen laten' zeg ik tegen Alex.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:23 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik "ik dacht misschien zou je het fijn vinden."
    Ik
    knik "het ziekenhuis"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'sure'
    ik draai me om omdat ik blaine en kurt privacy wou geven en loop terug naar mijn kluisje om wat spullen te pakken


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik hoorde ineens Blaine's stem en keek hem met een betraand gezicht aan, net toen alles goed ging, kwam die Jayden er weer tussen. Ik wilde iets zeggen tegen Blaine, maar het lukte niet vanwege het snikken. Die Jayden was echt heel erg knap, ik begreep waarom hij was vreemd gegaan. Bij die gedachten begon ik luider te snikken en sloeg ik weer mijn handen in mijn gezicht. Het deed gewoon zo'n pijn..

    Jayden Ian Archibald

    Er was zeker iets dramatisch aan die twee, maar ik wist wat mijn doel was nu. Ik grijnsde en keek rond door het Glee lokaal. Na een tijdje kwam de leraar naar me toe gelopen. Ik zuchtte en stond op. 'Een andere keer dan.' zei ik. Mijn blik gleed naar het zwangere meisje en ik kon het niet laten om een opmerking te maken. 'Nou, het preutse meisje van de school is zwanger, hoe ironisch is dat.' zei ik. Het lukte me niet om mijn mening voor me te houden, en vervolgens liep ik het lokaal weer uit.

    Will Schuester

    Ik zuchtte en bekeek de hele situatie maar gewoon, Kurt liep overstuur weg en tussen Blaine en Jayden hing er heel veel spanning, waarna Blaine ook weg liep. Ik liep naar Jayden toe. 'Ik denk niet dat het een goed idee is, dat je nu auditie komt doen.' zei ik spijtig. Ik vond het jammer, maar ik moest de rest ook een beetje beschermen. En die spanning die er nu hing, was niet goed voor ze.

    Finn Hudson

    'Dat vind ik ook fijn,' gaf ik toe. Ik opende mijn mond, maar ik werd afgeleid door de ruzie van Blaine en die jongen. Ik keek hun kant op en zag dat Blaine ook weg liep. 'En we zitten weer op school.' mompelde ik sarcastisch. Ik wilde wel achter Blaine aangaan, maar ik wist dat hij en Kurt even alleen wilden zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.