• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte opgelucht en Finn omhelsden ons allebei, waardoor ik in de lach schoot en hem ook terug omhelsden. 'Dankje, Finn' zeg ik gemeend en glimlachte. Kurt beantwoorde zijn vraag en kirde vrolijk, waardoor ik in de lach schoot. 'Over een paar jaar dus en we hebben inderdaad leuke ideeën' zeg ik knikkend en glimlach naar Kurt, waarnaar ik hem zachtjes zoen en weer naar Finn kijk. 'We moeten het nog aan de Glee Club vertellen en aan jullie ouders. Jij bent de eerste, die dit weet' zeg ik gemeend en glimlach zwak. Ik kijk naar de klok en schrik. 'Shit, we moeten nu naar school' zeg ik geschrokken en sta op en trek Kurt met me mee en Finn. Waarnaar we onze tassen pakken en jassen en naar Finn's auto toe lopen.



    Emma Pillsbury:

    Ik liep weer terug en ging weer op mijn plaats zitten, waarnaar ik mijn werk ging doen. Af en toe kwam er een leerling die hulp nodig had met iets en ik helpte hun met alle plezier. Ik had er gewoon zoveel zin in vandaag en vooral morgen, als ze er is. Misschien zou ze vandaag ook komen, dan konden we een beetje praten over van alles.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ff folders vouwen heel snel terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    \"goed eerst was je een sexmonster en nu ben je gewoon aardig en kun je met je praten" ik grijns naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'mensen veranderen nou eenmaal. voordat ik meedeed aan de glee club was ik een pester. Nu ben ik wel veranderd ja, maar nog steeds wel een badass hoor.' grijns ik..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik stapte glimlachend achterin de auto en deed meteen mijn gordel om, ik was echt blij dat Finn positief reageerde. Nu hoopte ik maar dat de rest van de Glee club dat ook deed, en dan vooral onze ouders. Dat was wel het belangrijkste. Finn startte de auto en reed richting school. Ik keek stilletjes uit het raam, en dagdroomde over de bruiloft van Blaine en mij en glimlachte gelukkig. We kwamen na een tijdje aan op school en Finn parkeerde zijn auto, waarna we richting het muzieklokaal liepen.

    Finn Hudson

    Ik ging achter het stuur zitten en als Kurt en Blaine ook zaten reed ik naar school toe, ik parkeerde de auto en stapte uit. Het voelde eigenlijk best raar om weer op school te zijn. We hadden eerst gelukkig Glee club, dat was altijd wel leuk. Ik liep samen met Kurt en Blaine over het schoolplein, richting het muzieklokaal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We zaten nu met zijn allen in Finn's auto en reden we naar school toe. Ik glimlachte gelukkig, ik was zo blij met Kurt. Eenmaal bij school, parkeerde Finn zijn auto en stapten we uit, waarnaar we naar de muzieklokaal liepen. Ik had er zin in en pakte Kurt's hand beet en glimlachte lief naar hem. We liepen in de muzieklokaal en zagen Rachel en Puck zitten. We begroeten ze normaal en gingen met zijn drieeën zitten en ik sloeg mijn arm om Kurt heen en glimlachte verliefd naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Zullen we het nu vertellen?' fluisterde ik zachtjes in Blaine's oor. Nog niet iedereen was er volgens mij, maar ik betwijfelde of ze nog op tijd zouden komen voor Glee. Ik keek rond en alleen Rachel, Puck, Finn, Blaine en ik waren er al. En Mr. Schue natuurlijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zag de rest binnenkomen en begroette ze ook, het was fijn dat ze normaal deden. Ik stopte de zak s noep weer weg en hoorde de bel gaan. Tijd voor les


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    opeens zie ik de rest binnen komen.
    'hehe eindelijk wat meer volk' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik even om Puck.
    Tsja misschien neem ik mijn woorden van toenet nog eens terug.

    "mister Shue Puck en ik willen graag een nummer doen wat een idee is voor de Sectionals" zeg ik tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik wil liever de hele glee club, anders moeten we het vaker gaan zeggen' zeg ik fluisterend terug. 'We kunnen beter wachten met zeggen, ik wil liever in één keer alles doen' zeg ik zwak glimlachend en kus hem zachtjes en hou hem dicht tegen me aan.

    (@Fashionitaa: Als jij wilt natuurlijk? Zullen we 'hem' loslaten? ^^ (Jayden))


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik moet gaan binnen 5 minuten geen idee ofi k nog kom.
    vanaaf wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte dat ik het begreep en draaide met de ring om mijn vinger en glimlachte waarna ik hem nogmaals zoende. Ineens hoorde ik Rachel iets zeggen. Rachel en Puck? Sinds wanneer waren zij zulke goede vrienden? Ik zei niets en keek maar toe. 'Blaine!' hoorde ik ineens iemand zeggen. ik keek de kant op waar de stem vandaan kwam en zag een ongelofelijke knappe jongen staan. Hij was gespierd, had mooie verzorgde bruine haren en prachtige ogen. Ik keek verbaasd Blaine aan, waarom riep hij Blaine? Kenden ze elkaar?

    Jayden Ian Archibald

    De bel was gegaan, ik zat al een tijdje hier op school, 3 weken om precies te zijn. Ik was lid geworden van het hockeyteam en van het zwemteam. Ik was populair geworden, ook al was ik een nieuweling. Maar ik zag er dan ook zo goed uit, dat iedereen bevriend met me wilden worden. Er waren genoeg leuke meisjes hier had ik al gezien. Als ik wilde kon ik ze allemaal krijgen. Maar de jongens hier vielen best tegen. Deze school was gesplitst in een aantal groepjes. Je had de sporters, cheerleaders, gleeks, nerds en zo verder. De Glee club hier leek me ook wel interessant, het kon me toch niks schelen wat anderen van me vonden. Ik liep binnen in het lokaal en keek rond. Ik zag een meisje die bijna op knappen stond, vroeg of laat zou ze op het punt staan om te bevallen. Een jongen met een mohawk, en een hele lange jongen. Vervolgens vielen mijn ogen op de twee jongen die tegen elkaar aan zaten, ze waren gay maar goed, dat kon iedereen zo zeggen. Althans, aan de ene jongen kon je gemakkelijk zien voor welke team hij speelde. Hij had skinnyjeans aan, veel lagen kleden met veel accessoires en zijn haar zat perfect verzorgd in model. Daarna keek ik naar de andere jongen, wacht eens.. Ik kende hem. 'Blaine!' bracht ik uit met een grijns. Blaine was mijn one night stand. Dus dat daar was zijn veelbesproken vriendje, interessant.

    Will Schuester

    'Ik ben blij dat jullie er ook zijn,' zei ik tegen Blaine, Kurt en Finn die vervolgens plaatsnemen. Ik knikte naar Rachel. 'Natuurlijk mag dat!' zei ik, maar voordat ik nog wat kon zeggen keek ik naar de jongen in de deuropening. Oh, dat was de nieuwe, hij volgde Spaans bij me. Kwam hij auditie doen?

    [Sure (: ]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 14:17 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Lisanne bestuur rach maar tijdens het nummerxxx


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte lief naar hem en keek naar Puck en Rachel, die wat zeiden. Opeens hoor ik mijn naam en kijk in de richting waar ik hem vandaan hoorde. Ik keek de jongen aan die me riep en even kijk ik verbaast, maar langzamer hand veranderde mijn blik naar geschrokken. Dat was de jongen, waarmee ik vreemd ging! Shit, shit, wat doet hij hier?! Rustig Blaine, in mijn ooghoeken zag ik Kurt mij verbaast aankijken. Ik kijk Kurt bang en gebroken aan, waarnaar ik weer naar hem keek. Mijn blik verandert naar boos en woede. 'Wat doe jij hier?' grom ik boos en balt mijn handen tot vuisten.


    One Who Travels A Higher Path.