• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    {ik moet even gaan mss ben ik er vanaaf weer}


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlach even "als ik er last van krijg en naar het ziekenhuis ga zal ik je gelijk bellen" ik glimlahc


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben even vlug wat boodschappen doen, ben heel snel weer terug@]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik gebroken en ging naast hem zitten, waarnaar ik hem op mijn schoot trek. 'Alsjeblieft, niet huilen' zeg ik met tranen in mijn ogen en hield hem teder vast. 'Ik hou van je, Kurt. Het betekende echt helemaal niets, jij bent wel goed genoeg voor me, meer dan goed genoeg' zeg ik gemeend en gebroken. Ik voel dat mijn tranen nu ook rollen over mijn wangen. Ik wou hem echt niet kwijt. Hij is prachtig, geweldig, hij was alles voor me.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ok]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik werd rustiger door zijn woorden, maar voelde me er niet minder ellendig door. Vroeg of laat, zou hij naar die Jayden gaan. Ik wist het zeker. Hij zei het zelf ook, dat ik 'vrouwelijk' was. Jayden was dat totaal niet, hij was een echte 'jongens-jongen' zoals Blaine was. Ik probeerde er niet meer aan te denken en knikte op Blaine's woorden. Ik geloofde hem wel, maar ergens bleven die gedachten spoken. 'I-ik hou van je.' stotterde ik tegen Blaine waarna ik mijn lippen op de zijne drukte.

    Finn Hudson

    Ik negeerde de opmerking van die jongen maar gewoon en keek Rachel aan. 'Is goed.' stemde ik in, en dacht meteen weer aan Isabella. Ze had me nog steeds niet terug gesms't. Zou er iets mis zijn? Ik miste haar echt erg.

    [Oké, nu ga ik echt. Ik moet echt afleren om dingen uit te stellen. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    Ik werp een boze blik naar de jongen. "je mist haar he?" vRaag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek Rachel onderzoekend aan en knikte vervolgens eerlijk. Ik miste Bella vreselijk, ik wist nog niet wanneer ik haar weer zou zien. Ik keek weer op mijn mobiel of ik een berichtje had, maar nee, nog steeds niks.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach bemoedigend naar hem.
    "het komt wel goed Finn" zeg ik en wrijf over zijn arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek haar dankbaar aan en knikte nogmaals. 'Hoe gaat het verder met jou?' vroeg ik aan haar. Dit was echt het eerste gesprek tussen mij en Rachel want normaal verliep. Het was ook al een paar weken geleden, en we moesten natuurlijk een band hebben voor onze dochter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "wel goed, op heel wat slapeloze nachten na, ik heb gelukkig geen last van misselijk heid en al die kwaaltjes" ik glimlach even. Het was wel fijn om een seen goed gesprek met hem te hebben.

    [miss. kan shue straks komen ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik beantwoorde zijn zoen hartstochtelijk en trek hem dichter tegen me aan. 'Ik hou zielsveel van jou, Kurt. Vergeet dat niet' zeg ik gemeend en liefdevol. Kurt was alles voor me en wat ik zong tijdens onze bad in spanje, meende ik uit mijn hart. Ik wou alleen Kurt en niemand kwam nu er tussen. Ik zou Kurt smeken,a ls er wat zou gebeuren. Ik hield zoveel van hem. Alles wat ik tegen hem zei, was waar. Hij was lief, prachtig, slim, aardig, grappig, hij was geweldig. En het leukste is aan hem, dat hij lekker vrouwelijk was. Daar bedoelde ik mee, met dat ik goed met hem over onze gevoelens kon praten, dat ik altijd bij hem terecht kon en dat hij me altijd zal steunen. Ik vond het lief en schattig als hij vrolijk kirde en helemaal uitbundig is over iets. Dat was geweldig aan hem. Hij blijft een jongen, maar wijkt een beetje aan het vrouwelijke en dat vond ik zo leuk aan hem. Jayden was niets, het betekende ook niets en ik zou hem nooit willen. Ik hield van Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Zenuwachtig liep ik de school in van Finn. Het was toch behoorlijk groot, met mijn hakjes liep ik door de school. Finn zei dat hij meestal in de Glee Lokaal zat, maar ik wist natuurlijk niet welke. Ik ben net aangekomen, mijn broer had me hier afgezet en is naar de hotel gereden om daar de regelen en alles. Ik wist als ik Finn weer sprak, dat ik bij hem wel zou blijven. Ik zuchte en kijk onderzoekend om me heen. Ik zag een best knappe jongen de gang inlopen. 'Neem me niet kwalijk, maar weet jij waar de Glee lokaal is?' vroeg ik verlegen aan de jongen.

    (Isabella heeft het tegen Jayden. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Dat is waar, of zo'n enge zwangerschaps ziekte ofzo.' zei ik, ik had weleens gehoord over zwangerschaps diabetes of andere kwaaltjes. Ik zag ineens dat Mr. Schue bij ons stond, en ik keek hem aan. 'Alles gaat goed hier.' zei ik rustig, waarna ik voor de zoveelste keer mijn mobiel checkte.

    Will Schuester

    Kurt en Blaine waren weer weg, dus waren er nog maar drie personen in het lokaal aanwezig. Ik besloot om naar de rest te gaan en ging bij ze zitten. 'Gaat alles goed?' vroeg ik aan Finn en Rachel. Ze leken beiden rustig, dus ik hoefde me volgens mij geen zorgen te maken.

    [Ben nu weer even eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte even naar Finn "gelukkig niet, alles goed hier" mompel ik naar Shue.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan