• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'En ik kan niet geloven dat zo'n geweldig meisje mijn vriendin is,' zei ik teder en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Jij bent mijn prinses, de mooiste die ik ooit gezien heb en ik zou voor altijd van jou blijven houden.' zei ik gemeend en glimlachend uit geluk. Ik voelde me zo gelukkig. Ik had alles, mijn droom was uitgekomen met het voetballen, en ik had een geweldige vriendin, Isabella. Mijn leven was geweldig, en mijn geluk kon niet meer op.

    Kurt

    Ik lachte geheimzinnig. 'Dat zul jij wel zien,' zei ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Gewoon rechtdoor zodat we aan de kant komen.' zei ik terwijl ik amper stil kon zitten omdat ik zo onrustig was. Aan de overkant was namelijk een bos en daar wilde ik naar toe, om het dan eindelijk te doen. Ik was op dit moment zo nerveus, maar genoot van dit moment op het water. Het was zo romantisch en mooi.

    [Avond]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mitchell

    'Laat ons dan gewoon met rust,' verzuchtte ik ongeduldig naar Jesse. Ik was tegen geweld, maar als het moest zou ik hem wel laten zien dat hij haar met rust moest laten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel [maar bij mitch toch niet ofz wel]
    Ik kijk hem dodelijk aan. Owja ik had mijn zonnebril op. Ik zette hem af en keek hem boos aan terwijl ik mijn oog negeerde. "het strand is van iedereen maar dat betekend niet dat je iemand mag lastigvallen, als je wilt bel ik desnoods de politie en zeg ik dat je me stalkt en lastigvalt" griom ik richting hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'ik ken je al langer dan vandaag.
    doe je toch niet' grijns ik..


    Music is my life

    Rachel
    "ow moet ik het doen" ik draai me om naar Mitchell.
    "zou jij hun willen bellen en het kort uitleggen aangezien mijn spaans niet zo heel goed is?" ik kijk hem even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'dat wil ik wel eens zien dan' grijns ik
    en ga bij ze zitten..


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde hoe hij dat allemaal zei en ik voelde me gelukkig. Een overweldigende gevoel ging door me heen door liefde. Ik kijk hem verliefd aan en kus hem zachtjes. 'Mag ik strakjes bij je slapen?' vraag ik verlegen en kijk hem lief aan. 'Omdat ik bij je wil zijn' zeg ik zachtjes en leg mijn hand op zijn borst en streel zachtjes erop. 'Ik zou ook altijd van jou blijven houden, Finn. Je bent ook mijn alles. Ik zou voor je vechten' zeg ik zachtjes en liefdevol.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte en kijk naar de overkant. Dat was dus een makkie. Snel peddel ik naar de overkant, omdat ik nu heel erg nieuwschierig ben, wat hij van plan is. Het was zwaar maar ik kon het hendelen. Eenmaal aan de overkant, sprong ik eruit en hielp Kurt aan de kant en ik kijk naar de bos. Ik glimlachte zwak, waarom moesten we hier zijn? Gelukkig kon ik ook hier mijn plan uitvoeren, als zijn plan is volbracht. Ik pak zijn hand teder vast en wacht af wat hij nu ging doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Natuurlijk mag dat,' zei ik lief tegen haar. 'Ik zou niks lievers willen dan jou bij me te hebben.' zei ik naar waarheid en drukte nogmaals mijn lippen op de hare. 'Moet je je ouders het niet laten weten?' vroeg ik een beetje bezorgd. Ineens herinnerde ik me dat ze had verteld dat ze bij haar broer woonde, hopelijk was er niks ernstigs..

    Kurt

    We kwamen bij de overkant bij een bos terecht. 'Oké, kom over tien minuutjes naar de grote boom.' zei ik lief en geheimzinnig tegen hem. Ik wees naar de grote boom die niet te missen was en drukte een kus op zijn lippen. Daarna liep ik snel naar de boom en haalde ik alles uit mijn tas. Ik wilde het expres in een bos doen, omdat we later beiden in een bos wilden wonen. Het was voor onze beiden een speciale plaats. Ik zette waxine kaarsjes neer in een grote vorm van een hart en stak ze allemaal aan, zodat er een verlicht hart te zien was. Het was een prachtig gezicht. Bij de boom zette ik een kleine radio neer die gelukkig op batterijen werkte. Ik zocht een mooie liefdezender op en liet hem aanstaan op de achtergrond. Ik werd nu heel erg zenuwachtig, mijn hart had nog nooit zo hard geklopt als op dit moment. Ineens hoorde ik een heel bekend liedje op de radio. Het was ''A thousand years.'' Het liedje wat Blaine voor me zong in het ziekenhuis, het was het perfecte liedje voor een perfect moment. Ik ging midden in het hart staan van kaarsjes en wachtte totdat Blaine zou komen. Ik zou eerst zijn reactie afwachten en dan het gene doen waar ik al de hele tijd zo onrustig en zenuwachtig voor was..

    Mitchell

    Ik knikte en toetste de nummer in van de politie, maar belde nog niet. Ik wachtte eerst op de goedkeuring van Rachel en keek Jesse woedend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ga je gang benieuwd of onze eikel ook zo lekker slaapt in een cel"ik grijns even naar jesse, eigen schuld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:

    'best ik ga al' grijns ik en sta op..


    Music is my life

    rachel
    "zo zeg grote jongen dat je het doet" zeg ik vol sarcasme en ik gebaar naar Mitch dat hij weer kan ophangen of in ieder geval het mobieltje weg kan doen. "thanks" zeg ik snel tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik grijnsde en borg mijjn mobieltje waar op, ik keek naar Jesse, we gingen gewoon de hele tijd dreigen met de politie als hij weer kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James:
    'ja nog 1 ding' grijns ik.. en draai me om
    'vond je beste vriendinnetje jouw imitatie ook zo geweldig?'
    vraag ik met een gemene grijns.


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk hem somber aan en zuchte zachtjes. Mijn ouders.. 'Finn, mijn ouders' zeg ik zachtjes en zuchte. Ik kijk hem gekweld aan en kreeg een brok in mijn keel. 'Toen ik 10 jaar was, zijn mijn ouders verongelukt met de vliegtuig. Mijn broer was 18 jaar, dus kon hij voor me zorgen en de jeugdzorg heeft ons ook geholpen. Uiteindelijk zijn we naar New York vertrokken en heeft me zo goed als kwaad me opgevoed en werk gezocht voor hem en heeft hij een baan aangeboden gekregen bij Broadway' leg ik uit en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. 'Het was ongelovelijk zwaar' vertel ik er zachtjes erachter aan.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte naar Kurt, dat ik het begreep en geduldig en zenuwachtig wachte ik. Elke keer keek ik op mijn horloge, hoeveel minuten er waren verstreken en uiteindelijk mocht ik haan lopen. Ik volgde de instructies op van Kurt en kom bij de grote boom aan. Verbijsterd sta ik een paar meter van Kurt vandaan en kijk naar de verlichte kaarsjes die een hart vorm maakte en Kurt zelf die in het midden stond. Ik hoorde op de achtergrond ''A thousand years.'' die ik had gezongen in het ziekenhuis voor hem. Ik kijk even minutenlang naar het plaatje, waarnaar ik ontroerd naar Kurt kijk. 'Kurt' zeg ik ontroerd en niet weet wat ik moet zeggen. Ik neem nog kleine stapjes om het dichterbij te kijken en ik glimlachte teder. Het was zo lief van hem en ik voelde me helemaal geliefd. Nu twijfelde ik over mijn plan, zo mooi was hij helaas niet. Helaas was ik af en toe heel slecht om romantisch te zijn. Ik wachte maar af, wat er nu ging gebeuren en keek naar Kurt. 'Je bent geweldig' zeg ik zachtjes, maar nog net dat hij van die afstand kon horen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "ow Jesse nog 1 ding, mag je lekker wegrotten in je eigen kots" ik kijk hem terug aan en gooi een jelly bean tegen zijn hoofd. daarna pak ik er weer een paar die ik opeet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan