• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ze blijven altijd in mijn hart' zeg ik zachtjes en leg mijn beide handen op mijn hart. 'En jij ook, Finn' zeg ik glimlachend. 'Hij zal het ook geweldig vinden, alleen pas maar uit, wat je prescies gaat zeggen. Hij is nogal beschermend' zeg ik beschamend. Mijn broer was echt overbezorgd om me, elke keer belt hij of smst hij me, waar ik ben. Natuurlijk is dat begrijpelijk en ik waardeer het ook, hij is tenslotte mijn enigste familie en ik hield onverwaardelijk veel van mijn broer. Hij deed er alles aan om mij zo gelukkig mogelijk te maken en hij gaf me zoveel dingen en zoveel liefde, dat ik niets te kort kwam.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik liefdevol en gelukkig. Ik kijk naar mijn ring, die hij bij mij had omgedaan en ik keek er naar. Het voelde raar om mijn huid heen, maar ik moest er gewoon aan wennen. Niet te geloven, Kurt had me gewoon ten huwelijk gevraagd, terwijl ik het eigenlijk wou doen. Maakt niet uit, we zijn nu verloofd. Ik ben gewoon verloofd.. Een gelukkige gevoel ging er door me heen en een warme. Ik hield onverwaardelijk veel van hem. Hij was mijn prins, hij was speciaal voor mij. Ik kon het nog steeds niet geloven, we waren verloofd. Mij maakte het niet meer uit, ik wou alleen Kurt nu. Niemand anders meer, met hem zou ik een leven opbouwen en met hem zou ik gelukkig worden. 'Kurt, jij bent zo speciaal voor me en je betekent zoveel voor me. Ik wil je nooit meer kwijt en ik zweer je hierbij plechtig, dat ik nooit meer jou pijn ga doen. Ik zweer je dat ik altijd aan je zijde blijf staan en je nooit meer laat gaan' zeg ik gemeend en liefdevol, waarnaar ik weer mijn lippen op de zijne druk.

    (Hahaaha, dacht ik al. Is goed, doen we dat, na een paar posten dan. Tuurlijk, wij zijn gewoon goed. (cool))

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:25 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dat is logisch, toch?' zei ik lief tegen haar. 'Ik zou dat ook zijn, als ik een zusje had. En bij jullie is het helemaal een andere situatie.' zei ik waarna ik haar kuste haar haren streelde. Ze was alles voor me, en ze was zo geweldig. Ik hield vreselijk veel van haar en ik zou haar nooit meer laten gaan. Ik zou haar nooit pijn of verdriet doen, haar alleen het beste geven wat ik zou kunnen geven. En voor altijd van haar blijven houden.

    Kurt

    Mijn ogen begonnen weer te tranen om zijn woorden, uit geluk. Ik bleef dicht tegen hem aanstaan en genoot van dit moment. Dit moment zou ik voor blijven koesteren. We waren nog jong om te verloven, dat wist ik wel, maar ik wist gewoon dat Blaine en ik voor elkaar bestemd waren. Wat wij hadden was zo special. 'Normale' koppels zouden echt niet meer samen zijn als hun hetzelfde zou overkomen als bij ons. Maar Blaine en ik bleven samen, dat betekende dat we alles aankonden samen. 'Jij bent mijn ware liefde, we zijn misschien nog jong om te verloven, maar dit is gewoon zo speciaal wat wij hebben. Wij zijn ook niet zoals alle andere koppels, dit is special.' zei ik ontroerd. 'Ik voel gewoon dat we er klaar voor zijn.' zei ik met een verliefde blik in mijn ogen.

    [Yeahh (nerd)]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:37 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja, het is logisch en ik begrijp het natuurlijk' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan. Ik sta op en ga weer op zijn schoot zitten, maar deze keer elk been aan de andere kant, zodat ik nog dichter tegen hem aan kan zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en zoen hem teder en liefdevol, waarnaar ik met mijn handen door zijn haren woel. Hij was zo geweldig, liefdevol, teder, slim, lief, schattig, aardig, grappig, eerlijk en het leukste hij was prachtig. Ik hield zoveel van hem. Ik zou nooit durven om hem pijn te doen. Opeens krijg ik een verlangend gevoel in mijn onderbuik, omdat ik de hele tijd over Finn dagdroomde en over hem nadacht. Dit had ik nog nooit gehad, was het..?

    Blaine Anderson:

    'We zijn er klaar voor, Kurt. Jij bent mijn ware liefde ook. Ik zou altijd bij je blijven, wat er ook zal gebeuren. Ik zal voortaan mijn best doen om alles aan je te vertellen wat me dwars zit. Ik zou je helpen, beschermen, je liefde geven wat je nodig hebt, alles' zeg ik gemeend en liefdevol. 'Ik wil je gelukkig maken, alleen jij en ik. Samen kunnen we het aan' zeg ik vervolgens en hou hem dicht tegen me aan. Het voelde zo goed, met zijn tweeën. Ik kon niet meer zonder hem en hij was alles voor me. 'Kurt, als je het niet erg vindt. Wil ik wel dat we pas over een paar jaar gaan trouwen. Ik wil dat het met mijn familie in orde is allemaal en we zijn nog wel jong om nu gelijk te trouwen’ beken ik eerlijk en kijk hem zwak glimlachend aan.

    (Sorry, dat het wat langer duurde. Mijn vader wou er even op en daarna moest ik ook gaan eten. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik sloeg mijn armen ook om haar heen en glimlachte gelukkig naar haar. Ik zoende haar liefdevol op haar mond en hoorde ineens een klok slaan. Het was al laat. Ik keek haar doordringend aan en glimlachte. 'Zullen we maar in een hotel overnachten? Het is al erg laat en van Barcelona naar Madrid is best lang reizen.' stelde ik voor. Het zou ook fijn zijn om even gewoon samen met haar te zijn in een hotel. En morgenochtend konden we altijd rustig op ons gemak terug reizen.

    Kurt

    'Dat had ik al bedacht, Blaine.' zei ik en glimlachte geruststellend naar hem. 'We hebben helemaal het geld nog niet om te trouwen, ook al zouden we het nu meteen willen. Ik wil dat het bijzonder word, dus moeten we daar mee wachten.' zei ik met stralende ogen. 'Maar ik wilde gewoon deze stap zetten, omdat jij zo bijzonder voor me bent. Ik wil aan iedereen laten zien hoe trots ik ben op wat wij hebben, het is als een bezegeling, de ring is gewoon een symbool van onze liefde.' zei ik met een lieve glimlach tegen hem. 'Een belofte dat we over een paar jaar gaan trouwen.' zei ik en glimlachte gelukkig naar hem waarna ik zijn wang streelde. Ik straalde helemaal, ik hield van bruiloften en nu dat Blaine en ik over een paar jaar gingen trouwen, ging ik al ideeën op doen voor de perfecte bruiloft. Ik was een geweldige weddingplanner. Ik had de bruiloft van mijn vader en Carole ook georganiseerd en het was geweldig. Die van ons werd helemaal geweldig, het werd perfect. 'Ik kan niet wachten tot we het onze vrienden gaan vertellen.' zei ik dromerig en zielsgelukkig en drukte mijn lippen teder op de zijne.

    [Geen probleem, ik ga even de huis versieren voor mijn moeders feestje morgen, ze is namelijk jarig dan en ligt nu op bed. Het zou niet heel lang moeten duren. Misschien merk je het niet eens, maar dan weet je het in ieder geval. ^^ ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Is goed, een goed plan, Finn' zeg ik lief en geef hem een kusje op zijn neus. Ik sta op en trek hem mee, waarnaar we hand in hand naar één van de hotels gaan. Gelukkig kende ik een hotel die niet zo duur is en makkelijk te betalen was. We hadden toch alleen een overnachting, voor de rest hoefde niet. We gingen er naar binnen en ik sprak spaans en legde het uit, waarnaar we een mooie kamer kregen voor weinig geld. Ik bedankte hem en nam de sluitel aan, waarnaar ik met Finn naar de kamer liep. Eigenlijk werd ik nu zenuwachtig, alleen in een kamer met Finn.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte opgelucht en glimlachte zwak naar hem. Ik zoende hem terug en glimlachte lief naar hem. Bruiloften waren zoizo duur, maar ik weet hoe Kurt het dan wilt. Dan is het nog duurder. We moesten eerst onze school afmaken en onze diploma halen, waarnaar we nog verder kunnen studeren of gaan werken. En zouden sparen om samen te wonen en voor de bruiloft. Maar alles op zijn tijd, we hadden nog een heel leven voor ons. 'Ik kan ook niet wachten om het aan onze vrienden te vertellen en familie' zeg ik gelukkig en knuffel hem teder. 'Ik ben zo gelukkig met jou, Kurt' zeg ik gelukkig en gemeend.

    (Oke, is goed! Alvast gefeliciteerd met je moeder! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    We hadden een hele mooie kamer voor ons tweeën, en ik vond het fijn om samen met haar te zijn. Toch voelde ik iets van zenuwen. We waren nog niet zolang samen en we deelden nu al een kamer. Ik zou sowieso nooit iets doen, wat Bella niet zou willen. Ik kuste haar liefdevol op haar mond en keek haar gelukkig aan. 'Jij bent de ware.' zei ik naar waarheid.

    Kurt

    Ik glimlachte gelukkig en genoot van zijn tedere knuffel. 'Ik ook met jou, Blaine.' zei ik gemeend en knuffelde hem terug. Ik was echt nog nooit zo gelukkig geweest. Ik keek even naar de ring om mijn vinger en glimlachte breed. Ineens herinnerde ik me, dat hij ook nog iets voor mij in phetto had. Ik werd nieuwsgierig en drukte een kus op zijn mondhoek. 'Ga je me nog vertellen wat jij voor mij in phetto hebt?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht.

    [Dankje! Ik ben echt al een paar dagen bezig om een feestje te organiseren, zodat ze afleiding heeft. En het is in ieder geval al leuk versierd en we hebben al leuke cadeautjes. Dus het kan al niet meer mis gaan. (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte dolgelukkig en ik voelde me echt helemaal speciaal, wat hij allemaal zei. 'Jij ook, Finn. Mijn ware liefde' zeg ik gelukkig en verliefd. Ik zoen hem teder en streel zijn wang liefdevol. Ik kijk de kamer rond en glimlach. Ik deed mijn hakjes uit, aangezien nu mijn voeten pijnlijk werden en stond nu op blote voeten en had een nog een wit jurkje aan. Ik deed mijn haren los, die losjes over mijn schouders vielen en kijk Finn glimlachend aan.

    Blaine Anderson:

    Ik bloosde nu, waarnaar hij dat zei. Nu werd ik wel zenuwachtig en ongemakkelijk krabde ik aan mijn hoofd en haal ook mijn hand door mijn haren. 'Het word niet echt romantisch zoals dit' zeg ik en wijs naar de kaarsjes en muziek. 'Maar dan voeren we mijn plan nu wel uit' glimlach ik lief, maar kijk hem speels aan. 'Maar niet hier' zeg ik zachtjes en ruim snel alles op, wat Kurt heeft neergezet en doe in de tas, waarnaar ik Kurt's hand vast pak en hem weer in het bootje laat in stappen en we weer naar de auto varen.

    (Maar dat is echt leuk!! (: Nee, inderdaad, nu zal er zeker niets verkeerds gaan, echt leuk! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik bekeek haar even goed, het witte jurkje paste prachtig bij haar. Haar huid zag er zo extra mooi uit, ze leek namelijk donkerder zo. Haar haren vielen over haar schouders heen. Wat is ze prachtig. Zeker te weten het mooiste meisje dat ik ooit had gezien. 'Je bent echt prachtig.' zei ik terwijl ik haar bleef bewonderen. Ik kon nog steeds niet geloven dat zij mijn vriendin was.

    Kurt

    'Alles met jou is geweldig, Blaine.' glimlachte ik. Mijn glimlach was nog altijd niet van mijn gezicht af te krijgen. Ik was zo nieuwsgierig naar zijn plan en keek naar de weerkaatsing van de maan in het water. Mijn ogen straalden uit geluk, ik was echt gelukkig en iedereen mocht het weten. Het liefste wilde ik het van de daken schreeuwen. Ik liet mijn hand in het heldere water glijden en voelde dat het water niet erg koud was. Toen we weer aankwamen bij de kant stapten we uit het bootje en liepen we naar de auto. Ik wachtte op wat hij deed, want ik wist niet wat we gingen doen, en die gedachte maakt me langzamerhand gek van nieuwsgierigheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes door zijn compliment en glimlachte lief naar hem. 'Dankje, Finn' zeg ik verlegen. Ik kon niet tegen complimenten en ik hem gemerkt, dat ik vooral voor Finn's complimenten niet tegen kon. Voorzichtig ging ik op bed zitten en ik voelde een zachte vering en zachte dekens. De dekens voelden zacht aan op mijn huid van mijn benen en ik glimlach naar Finn, waarnaar ik zacht klopte naast me. Dat hij naast me moest gaan zitten.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte speels naar hem, want ik zag dat hij heel erg nieuwschierig was. Ik wenkte dat hij in de auto moest gaan zitten. We stapten in de auto en ik reed naar een hotel. Ik had stiekem ook gebeld naar iemand, namelijk een hotel. Ik had geen zin om het bij de villa te doen, anders kon iemand ons storen en dat wou ik niet. Ik reed naar de hotel, vlakbij de bossen, gelukkig was het dichtbij de plek, waar Kurt mij tenhuwelijk heeft gevraagd. Eenmaal aangekomen stap ik uit en help Kurt en pak zijn hand, waarnaar we naar binnen gaan. Een man zag mij en knikte vriendelijk, waarnaar hij gelijk een sleutel aan me gaf en we rechtstreeks naar de kamer liepen. Eenmaal in de kamer, lachte ik geheimzinnig en wachte op de reactie van Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik vond haar zo schattig, vooral toen ze begon te blozen door mijn complimentje. Ik grinnikte zachtjes en ging naast haar zitten op het bed. Het voelde zacht aan en meteen kreeg ik de behoefte om te liggen. Ik ontdekte dat ik best wel spierpijn had door het voetballen in mijn kuiten. Maar zei niks en liet het zo. Voorzichtig trok ik haar bij me op schoot en hield ik haar dicht tegen me aan. Ik begraafde mijn gezicht een beetje in haar haren zodat ik haar geur goed kon opsnuiven. Ze rook heerlijk.


    Kurt

    We kwamen aan in een hotelkamer en ik glimlachte breed. Ik keek de kamer rond en zag dat het toch vlakbij de plek was, waar ik hem ten huwelijk vroeg. 'En jij zei dat dit niet romantisch was?' vroeg ik met blosjes op mijn wangen. Ik vond het juist romantisch om even helemaal weg te zijn van de rest en helemaal alleen te zijn met Blaine. Ik zag dat hij geheimzinnig glimlachte en werd een tikje nerveus. Iets in me zei dat dit niet alles was. Ik was zo nieuwsgierig en hield het bijna niet meer uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Zit je nou aan mijn haar te ruiken?' vraag ik lachend plagend en por hem in zijn zij. Ik keek hem lief aan en streelde zijn wang. 'Ik heb zin in om lekker in bed te gaan liggen en misschien tv te gaan kijken of iets anders' zeg ik bedenkelijk. 'Trouwens ik heb geen pijama bij me, mag ik je shirt lenen, aangezien jij vast in je boxer slaapt' zeg ik verlegen en bloos lichtjes. Al de gedachte dat hij dan naast me slaapt, met alleen een boxer aan en voor de rest niets. Zou hij gespierd zijn? Door deze gedachte, werd ik nog roder.

    Blaine Anderson:

    Ik zei niets en pak zijn hand teder vast en leid hem naar de bed en liet hem plaats nemen. 'Hou je maar vast' zeg ik nu verlegen en zenuwachtig, waarnaar ik naar de cd-speler loop en hem aandeed. De hotel had alles klaargezet, gelukkig maar. Het begon te spelen op de juiste nummer die ik voor Kurt ging zingen. Ik begon met zingen.

    Sugar
    Sugar
    mmm ... ooh

    She sits alone waiting for suggestions
    He's so nervous avoiding all her questions
    His lips are dry, her heart is gently pounding
    Don't you just know exactly what they're thinking?

    Ik deed mijn schoenen en sokken uit.

    If you want my body and you think I'm sexy
    Come on, sugar, let me know
    If you really need me just reach out and touch me
    Come on, honey, tell me so

    Vervolgens mijn vest en shirt, waarnaar ik naar Kurt kijk en naar hem knipoog.

    He's acting shy looking for an answer
    Come on, honey, let's spend the night together
    Now hold on a minute before we go much further
    Give me a dime so I can phone my mother
    They catch a cab to his high rise apartment
    At last he can tell her exactly what his heart meant

    Vervolgens mijn broek, waarnaar ik nu in mijn boxer stond en verder zong.

    If you want my body and you think I'm sexy
    Come on, sugar, let me know
    If you really need me just reach out and touch me
    Come on, honey, tell me so

    His heart's beating like a drum
    'Cause at last he's got his girl home
    Relax, baby, now we are alone

    [break]

    They wake at dawn 'cause all the birds are singing
    Two total strangers but that ain't what they're thinking
    Outside it's cold, misty and it's raining
    They got each other, neither one's complaining
    He say's I'm sorry but I'm out of milk and coffee
    Never mind, sugar, we can watch the early movie

    If you want my body and you think I'm sexy
    Come on, sugar, let me know
    If you really need me just reach out and touch me
    Come on, honey, tell me so
    Tell me so, baby

    Ik beindigde de nummer en keek naar Kurt en ik grijnsde lichtjes. 'Nu mag je me bespringen, Kurt' zeg ik speels.

    (Sorry, ik kon het niet laten. XD Maar ik moet gaan slapen, morgen reageer ik wel verder. Alvast veel plezier met je moedersfeestje! :3)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 23:44 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ik kan het niet helpen, je ruikt zo lekker.' zei ik lachend waarna ik teder haar haren streelde en mijn shirt daarna uittrok, zodat zij hem aan kon trekken en ze iets comfortabels aan had in plaats van die jurk. 'Goed idee, ik ben gesloopt om eerlijk te zijn.' gaf ik toe. Om lekker in bed te liggen met haar en even lekker niks te doen leek me even heerlijk. Ik trok mijn broek uit en ging alvast in bed liggen en zuchtte van ontspanning. Ik wachtte totdat zij zichzelf ging omkleden en ze bij mij kroop.

    Kurt

    Ik keek met open mond toe naar wat hij deed. Ik was verbaasd maar keek met grote ogen naar hem. Als eerst deed hij sokken en schoenen uit. Ik begon te lachen en sloeg mijn hand voor mijn mond omdat ik al door had wat zijn plan was. Daarna trok hij zijn vest uit, gevold door zijn shirt. Ik liet mijn hand wegglijden van mijn mond en liet mijn ogen over zijn gespierde bovenlichaam glijden. Wauw.. Ik voelde kriebels ontstaan in mijn onderbuik en keek mijn ogen uit. Hij knipoogte naar mij, en ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen. Hij zong verder en later was zijn broek aan de beurt, waarna hij in zijn boxer stond. Mijn hart klopte als een gek en ik krijg echt de neiging om zijn boxer van zijn lijf af te rukken. Ik voelde inmiddels dat er al een bobbel ontstaan was in mijn broek. Ik sloeg mijn ene been over de andere zodat het minder opviel en keek aandachtig naar hem. Toen hij dat zei beet ik voor een paar seconden op mijn lip en vormde er een grijns op mijn gezicht. 'Dat had je beter niet kunnen zeggen.' zei ik met een glimlach. Ik stond op, nam een aanloopje en rende op hem af waarna ik letterlijk in zijn armen sprong en we op de grond vielen. Ik gierde het uit van het lachen en gaf hem vervolgens kusjes over zijn hele gezicht en liet mijn hand naar zijn boxer glijden en trok aan de rand van zijn boxer. 'Je bent nog een kledingstuk vergeten.' fluisterde ik zwoel in zijn oor.

    [Oeeh dankje! Dit is trouwens echt geniaal (: welterusten en tot morgen!]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:16 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Wahahahhaha omg dat qas echt stik droog, chey gefeliciterrd mt je moeder.

    Rachel
    We liepen met onze voeten door het water. Halverwrge stop ik " mitchell?" vraga ik.
    Ik moest het hem duidelijk laten weten want hij moestniet denken dat we iets zouden krijgen dat noemde ik valse hoop.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hihi. (A)
    Aaaaand thankyouuu <33]

    Mitchell

    Ze stopte ineens met lopen en ik keek haar verbaasd aan. 'Wat is er?' vroeg ik aan haar. Op zich was dit best romantisch. We liepen samen in het water naar de zonsondergang te kijken.. Zou ze..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " je weet wel dat ik je zie als beste vriend en niet meer he" vraag ik zacht.
    Ik wou onze vriendschap niet verpesten. Ja ik vond hem eensuperleuke jongen maar dan als in vriendschap en niet in de liefde en ik vond dat ik hem dat duidelijk moest laten weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan