• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Koffie drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik voelde me teleurgesteld en het voelde alsof iemand mijn hart uit mijn lijf rukte. Waarom dacht ik ook dat ze mij leuk vond? 'Dat weet ik, maak je geen zorgen.' zei ik. Ik hield me groot, en ik liet niks merken aan haar. Maar vanbinnen voelde ik me echt gebroken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij zei het maar ik zag dat hij zich zich groot hield.
    Ik omhelsde even " mitch ik vi d je echt super aardig maar na alles ben ik er gewoon niet meer klaar voor, het idee dat iemand mee weer kan breken. Jij gaat jou droommeisje vinden en wel hier" ik glimlach bemoedigend naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik glimlachte, maar zei niks. Ik keek maar gewoon voor me uit, ik wist niet wat ik op dit moment moest zeggen. 'Kom, we lopen verder.' zei ik en bevrijdde me uit haar omhelzing en liep langzaam verder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte en zuchtte even " sorry als ik je pij. Doe of gelukkig maak mitch maar ik hoop dat je me begrijpt, het eerste wat ik nu wil is een band met Finn en een gezonde dochter" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Het is oké, ik begrijp het.' zei ik zuchtend, ik keek haar even niet meer aan, omdat ik dat op dit moment even niet kon verdragen. Ik begreep haar standpunt maar al te goed, maar daarom deed het wel pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zie dat hij me niet aankijkt en laat het maar even zo.
    In stilte lopen we verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik keek nog altijd voor me uit, ik voelde me gebroken maar probeerde om niks te laten merken aan Rachel en liep gewoon verder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk bezorgd naar Mitchel.
    " mitch pas op" snel trek ik hem terug, hij was bijna in een grote nog levemde kwal gestapt.
    " gatver" mompel ik zacht en loop met een grote boog er om heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik nam zijn shirt dankbaar aan en zag zijn gespierde bovenlichaam. Ik bloosde nu hevig en keek er even naar, waarnaar ik mezelf dwong om naar de badkamer te lopen en niet te gaan kwijlen. Eenmaal in de badkamer deed ik de deur voor mijn gevoel dicht, maar de deur ging weer op een kier, waardoor Finn zo binnen kon kijken wat ik aan het doen was. Niets vermoeden, trok ik mijn jurkje uit en deed mijn bh uit, vervolgens trok ik zijn shirt aan. Die veel te groot was en net onder mijn kont kwam en kamde vervolgens even mijn haren. Ik liep weer terug naar Finn en kroop bij hem in bed.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte speels, nadat hij dat zei. 'Ik had dat speciaal voor jou aangehouden, dan kan jij het eraf rukken, trekken, wat je maar wilt' zeg ik zwoel terug en glimlachte teder. Zonder op zijn antwoord te wachten, trek ik zijn shirt en broek uit. Sokken en schoenen deed ik ook uit bij hem, dat hij nu net als mij in zijn boxer zat. Ik zoende hem hartstochtelijk op zijn lippen en vervolgens stond ik op en til kurt op en leg hem teder op bed, waarnaar ik boven op hem lag en hem weer zoende.

    (Goedemorgen! Ik ben er weer! ^^ Mijn plannen zijn altijd geniaal. (nerd) Maar gefeliciteerd met je moedersverjaardag!!! (flower))


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    Ik grinnikte om haar, maar keek haar niet aan. 'Nu staan we quitte.' zei ik, doelend op dat ik haar een paar dagen ook gered had, en zij mij nu. Ik probeerde om weer vrolijk te zijn, we hadden er niks aan als ik alles ging verpesten. Maar het was gewoon zo moeilijk. Ik kon toch niet mijn gevoelens zomaar aan de kant duwen?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racherl
    Ik grinnik ook even "jep gadverdarrie zijn die hier vaak" ik vond een stok en bergon lachend tegen de kwal te porren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik wreef moe in mijn ogen en keek vervolgens richting de badkamer. De deur stond op een kier en ik kon zien hoe Bella zich omkleedde. Eigenlijk was het fout en moest ik de andere kant op kijken. Maar dat was een onmogelijke opgave. Ik voelde kriebels in mijn onderbuik toen ik haar mooie lichaam zag en keek snel de andere kant op toen ze weer terug kwam. Ik probeerde om ergens anders aan te denken. We hadden pas een dag, ik moest me echt inhouden.

    Kurt

    Ik glimlachte en liet mijn handen langs zijn gespierde bovenlichaam glijden. Ik streelde zijn gespierde buik even, waarna ik mijn handen iets lager liet afzakken naar zijn boxer. Ik trok het gemakkelijk en een beetje ruw uit en streelde hem met mijn lippen in zijn nek waarna ik hem zachte, kleine kusjes gaf daar. Het was zo sexy, wat hij deed. Ik kon hem dus echt niet meer weerstaan. Ik duwde mijn onderlichaam tegen de zijne, de mijne was al stijf geworden tijdens zijn 'show' en voelde het kriebelen in mijn onderbuik.

    Mitchell

    'Ja, heel vaak.' beaamde ik en keek toe naar wat ze aan het doen was. 'Kijk uit, straks word hij boos en pakt hij je.' zei ik plagend en speels.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Van schrik laat ik de stok vallen tot ik merk dat hij een grapje maakt. "foei mitch" grinnikte ik en begon hem te kietelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toen was het dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan