• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ga schatten tot morgen ochtend]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'dankje' zei ik en stak de jellybean in mijn mond
    en keerde ze lachend mijn rug en liep weg..


    Music is my life

    Finn

    Ik fronste en hield haar dicht tegen mij aan, ik wreef haar troostend over haar rug. 'Dat kan ik me goed voorstellen, het spijt me.' zei ik spijtig en drukte een kuste op haar wang. Wat vreselijk was dit voor haar, haar ouders waren gewoon overleden.. Dat moest vreselijk zijn. 'Ik weet niet echt precies wat ik moet zeggen, alleen dat ik er altijd voor je zou zijn en je zoveel erover kan praten met me als je wilt.' zei ik lief tegen haar.


    Kurt

    Blaine stond nog een paar meters van me verwijderd, mijn hart klopte zo ongelofelijk hard in mijn borstkas dat het pijn deed. Ik liep heel voorzichtig naar hem te en ging recht voor hem staan. Ik keek hem rechtstreeks aan in zijn ogen met mijn blauwe ogen. Ik zou nooit meer van iemand anders houden dan van hem. Wat wij hadden was zo bijzonder, het was één in een miljoen. Ik had zolang gewacht om geliefd te worden, en nu stond mijn ware liefde voor me. Mijn prins uit mijn dromen. 'Blaine,' zei ik waarna ik hem aankeek, met een gelukkige glimlach. Ik voelde alleen maar pure geluk in mijn hart en pure liefde voor hem. Ik pakte zijn hand en bleef hem aankijken. Ik had dit moment zo vaak geoefend, ik had zelfs een hele speech geschreven voor dit moment. Maar ik wist dat er niet meer woorden nodig waren. Eerlijk gezegd had ik altijd gedacht dat Blaine dit zou doen, maar ik wilde het doen. Ik ging op één knie zitten en bleef hem aan kijken met een gelukkige blik in mijn ogen. Ik haalde een klein doosje uit mijn zak en klapte het open en een mooie, ring (voor mannen natuurlijk.) kwam er tevoorschijn in het doosje en hield het met een trillende hand voor hem. 'Wil je met me trouwen?' vroeg ik nerveus..

    Mitchell

    Ik schoot in de lach door wat Rachel deed en nam ook nog een paar jellybeans om op te eten.

    [Wie had dit zien aan komen? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik hem nakeek.
    " stomme zak" zei ik en draaide me om naar Mitch. "zullen we straks bij zonsondergang een stukje lopen?" vraag ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg KURT wat schattigxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {OmyKurt!!!!!!!! sooo cute! Blaine, if you dare to say no..(duivel)}


    Music is my life

    (Nou niemand... Ik dacht heel eerlijk, dat je mijn idee had, maar gelukkig niet. :Y) Alleen ik vind mijn idee nu heel stom om het op dit moment de doen.. >.< )


    One Who Travels A Higher Path.

    (Oooh, wacht. Natuurlijk wacht iedereen op mijn post, wat Blaine nu gaat zeggen.... (nerd))


    One Who Travels A Higher Path.

    {Ja! I'm dying to know!!! :9~}


    Music is my life

    [Hahaha, anders bewaar je het? Ik ben wel benieuwd naar jouw plan, hihi(A)]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dat hoeft ook niet, Finn' zeg ik zwak glimlachend. 'Ik heb het helemaal met mijn broer overgesproken, alleen als ik er over begin, krijg ik een brok in mijn keel en heb ik tranen in mijn ogen. Maar dat is natuurlijk begrijpelijk' leg ik uit en zuchte zachtjes. 'Ik weet zeker, dat mijn ouders het leuk voor me vinden en mijn moeder geweldig' zeg ik glimlachend. 'Ik moet het dan wel aan mijn broer vertellen en mijn broer zou je heel graag willen zien' zeg ik tenslotte en zoen hem op zijn lippen.

    Blaine Anderson:

    Kurt liep met kleine pasjes naar me toe, met een gelukkige glimlach en ik keek zenuwachtig toe en keek hem aan. Hij keek me diep aan in zijn blauwe ogen en ik glimlachte lief. Hij gaat met één knie voor me zitten en ik kijk hem verbaast aan. Toen ik hoorde wat hij zei, keek ik hem met grote ogen aan. Verbijsterd en niet wetend wat ik moet zeggen kijk ik hem aan. Ik hield zoveel van Kurt en natuurlijk wou ik met hem trouwen. Dit had ik echt niet verwacht van Kurt. Ik wou het later doen om hem tenhuwelijk te vragen, maar nu zit Kurt voor me neus en vraag mij tenhuwelijk. Ik haal een hand door mijn haar en kijk naar de kaarsjes die mooi licht gaven op het gras. De maan die boven ons verlichte. Het was prachtig en het was ongelovelijk romantisch. Nu snapte ik, waarom hij het hier deed. We hadden natuurlijk gezegd, dat we in de bossen zouden wonen samen en nu vraagt hij hier ook tenhuwelijk. Dan zouden we ook trouwen hier in de bossen. Kurt, zou dit vast dagen gepland hebben en alles. Ik kijk weer naar Kurt, die in spanning afwachte op mijn antwoord en ik keek naar de ring. Aan de andere kant, was ik bang, dat het misschien te snel ging. Mij maakte het niet meer uit, ik hield van hem alleen. En ik wist dat ik alleen met hem gelukkig zou worden in het leven, ik wou niemand anders, dan Kurt. Ik glimlachte gelukkig en keek Kurt diep aan. 'Natuurlijk, wil ik met je trouwen, Kurt. Niets liever' zeg ik liefdevol en met veel geluk. Ik trek hem, zodat hij opstaat en plaats mijn lippen op de zijne en zoen hem hartstochtelijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Andere kant, je hebt gelijk. Maar ik zit nu ook te denken, dat het wel een hele goede plan is om het dalijk te doen. (nerd))


    One Who Travels A Higher Path.

    {JAAAAAAAAAAAAA!! sorry ik zit hier helemaal mee te kwijlen}:$


    Music is my life

    (-Plat- PaintBall, wij zijn gewoon goed in RPG'en. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ik begrijp het, zoiets moet vreselijk zwaar zijn.' zei ik medelevend. Ik wist echt niet wat ik precies moest zeggen tegen haar. Ik wilde haar zo graag geruststellende woorden zeggen, maar ik wist niet welke. 'Ik weet zeker dat jouw ouders dichterbij zijn dan je denkt en heel trots zijn op jou.' zei ik gemeend waarna ik haar weer zoende en aankeek. 'Ik zou het geweldig vinden om jouw broer te ontmoeten.' zei ik liefjes tegen haar.

    Kurt

    Ik glimlachte gelukkig en voelde zelfs tranen over mijn wangen rollen uit geluk, ik hield hem stevig vast en zoende hem hartstochtelijk terug. Ik hield zoveel van hem, we zouden voor altijd samen blijven. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en keek hem aan met een gelukkig glimlach die er niet meer af te krijgen was. Ik schoof de ring om zijn vinger en haalde de andere ring uit het doosje. Ik vond dat als we verloofd waren, dat we samen een verlovingsring moesten hebben en deed het om. De mijne had in tegenstelling tot die van Blaine een diamantje aan de voorkant. Maar ik wist dat Blaine die 'mannelijke ring' leuker zou vinden. Ik was hier dagenlang mee bezig, m het te plannen, en de ringen waren ook niet goedkoop, maar het was alles waard. Ik was gewoon zo gelukkig! Ik bleef in zijn armen staan en veegde de tranen van mijn gezicht. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik ontroerd. Hij was nu niet langer een vriend, of mijn vriend.. Maar ik mocht Blaine nu mijn verloofde noemen. Ik was zijn verloofde! En ik was zo ongelofelijk gelukkig dat het niet te beschrijven viel. We waren gewoon verloofd!

    Mitchell

    Ik knikte en kwam overeind. 'Goed idee,' zei ik en pakte Rachel bij haar hand en liep met haar door de zee zodat onze voeten nat werden door het zeewater.

    [Hahaha, jaaa dalijk!! Ik wil het nu echt weten want ik ga zowat dood van de nieuwsgierigheid. XD En hahah, leuk toch?? (: ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:05 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.