• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Hij sleepte me een beetje mee, richting Glee en ik zuchte zachtjes. Natuurlijk wou ik daar heel graag heen, maar ik hoopte natuurlijk niet dat Jayden er was. Ik liet me maar meeslepen en ik keek naar Kurt. Ik hield van hem alleen. Eenmaal in de lokaal, zag ik bella en Finn. 'Bella?' vraag ik verbaast en kijk haar aan. Wat doet zij hier? Natuurlijk mag ze komen, Kurt miste haar heel erg en ik trouwens ook. Ze is echt een lieve vriendin van ons geworden.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik begin te lachen en zoende hem terug. 'Rustig Finn. Ik leg het je allemaal uit' zeg ik lief en streel zijn wang teder. Opeens hoor ik mijn naam en ik draai me om en zie Kurt en Blaine staan. Ik laat me uit Finn's omhelsing komen en loop naar ze toe. 'Heey jongens!' zeg ik glimlachend en knuffel gelijk Kurt en Blaine. Ik kijk naar Kurt en kijk hem onderzoekend aan. Ik zag dat hij gehuild heeft. 'Is er iets, Kurt?' vraag ik fluisterend aan hem en kijk hem bezorgd aan, waarnaar ik zijn ogen nog even depte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik was echt stomverbaasd, wat deed zij hier nou? Bella keek me bezorgd aan en depte mijn ogen nog even. Er vormde zich weer een glimlach op mijn gezicht en ik vloog haar om de nek. 'Wat doe jij nou hier?!' vroeg ik weer wat vrolijker waarna ik haar stevig knuffelde. 'Ik leg het nog wel uit.' fluisterde ik vervolgens in haar hoor, het was een lang verhaal dus dat kon ik nu niet allemaal vertellen. Ik liet haar los en glimlachte weer vrolijk, ik was zo blij dat ze hier was. Ik had haar echt gemist!

    Finn Hudson

    Ik was nog altijd helemaal verbijsterd en sloeg mijn arm om haar middel, en drukte haar vervolgens dicht tegen me aan. Ik had haar zo gemist, haar mooie lichaam, mooie gezichtje, haar prachtige lach. Ik voelde me gelukkig en glimlachte weer. Ik had haar heel erg gemist, en dacht net even dat ik hallucineerde.

    Will Schuester

    Ik hoorde ineens een paar mensen praten en keek opzij, ik zag dat Blaine en Kurt weer terug waren. Kurt had gehuild zag ik aan zijn gezicht, maar hij zag er alweer wat blijer uit. Vervolgens zag ik Finn en een onbekend meisje staan. Finn had zijn arm om haar heen geslagen. Had Finn een nieuwe vriendin? Ik liep naar ze toe en bekeek het meisje. Wacht, dat zou vast het meisje zijn waar Emma het over had. 'Jij moet vast Isabella zijn.' zei ik met een vriendelijke glimlach tegen het meisje. Ik schudde haar hand waarna ik me voorstelde. 'Will Schuester, leraar Spaans en van de Glee club.' zei ik met een vriendelijke glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde dat Finn me dicht tegen zich aantrok en ik knik naar Kurt, dat ik het begrepen heb en glimlachte lief naar hem, waarnaar een leraar naar ons toe liep. Ik pak zijn hand en knikte al bevestiging. 'Aangenaam kennis met u te maken meneer Schuester' zeg ik vriendelijk en kijk hem glimlachend aan. 'Mevrouw Pillsbury, heeft u volgens mij al geinformeerd, wat ik hier doe?' vraag ik glimlachend en kijk de rest aan. 'Ik leg het uit' zeg ik tegen Finn, Kurt en Blaine. 'Vroeg in de ochtend ging ik naar school en kreeg ik te horen, dat ik stage moet lopen voor mijn opleiding voor Psychologie. Ze noemden scholen op waar we ook op stage mochten lopen en ik hoorde jullie school, waarnaar ik die gelijk nam. Mijn stage duurt een jaar, dus dat betekent ik loop hier op deze school stage voor een jaar en dat heb ik allemaal voor Finn en jullie twee gedaan' leg ik glimlachend uit en wijs ook naar Kurt en Blaine. 'Alleen ik heb geen slaap plek, dus mijn broer is het aan het regelen en ik wou Finn verrassen dat ik hier kwam, daarom stuurde ik niets meer terug' vertel ik tegen hun en kijk Finn aan. 'Morgen begin ik met stage lopen' zeg ik vervolgens en zoen Finn op zijn lippen en kijk de rest glimlachend aan. 'Wauw, dat ik echt geweldig' zegt Blaine blij en knuffelt me en slaat vervolgens een arm om Kurt heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine sloeg een arm om me heen, en ik ging dicht tegen hem aanstaan waarna ik nog steeds glimlachend naar Bella keek, wat was ik blij dat ze hier was, zeg! Ik vond het echt helemaal geweldig dat ze hier voor een jaar bleef! 'Ga bij mijn ouders en Finn wonen!' zei ik enthousiast en vrolijk tegen Isabella. Ik wist zeker dat Carole en mijn vader dat goed vonden.

    Finn Hudson

    'Goed idee, Kurt.' zei ik vrolijk waarna ik een kus op Bella haar lippen drukte en haar lief aankeek. 'Lijk je dat wat?' vroeg ik lief aan haar. Dan zou ze meteen onze ouders ontmoeten. 'Kurt woont toch zo'n beetje helemaal bij Blaine, dus er is een bed vrij.' zei ik waarna ik deed alsof ik haar een kusje op haar wang gaf, maar eigenlijk iets fluisterde. 'Maar dan kom je natuurlijk gewoon bij mij in bed liggen.' fluisterde ik zwoel in haar oor.

    Will Schuester

    Ik moest even lachen om Blaine, Kurt en Finn en keek vervolgens weer naar Isabella, wat grappig dat ze haar al kenden. Ik was benieuwd hoe ze elkaar kenden, maar dat waren mijn zaken natuurlijk niet. 'Dat klopt, ze heeft me inderdaad geïnformeerd, en ik ben blij dat je veilig bent aangekomen. Ik weet zeker dat je een hele fijne tijd krijgt hier.' zei ik glimlachend. 'Je bent in ieder geval van harte welkom in de Glee club, mevrouw Pillsbury stelde voor of je mee wilde doen.' zei ik. 'Ja!' viel Kurt me in de reden waarna ik hem verbaasd aankeek en lachte. 'Kun je eigenlijk zingen, Bella?' vroeg hij nieuwsgierig aan haar, waarna ik haar deze keer ook belangstellend aankeek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik begon te lachen om Kurt en kijk naar Finn, die hetzelfde zegt. 'Is goed, lijkt me wel wat, ja' lach ik en glimlach lief. Ik nestel dieper in Finn's armen en moest blozen, waarnaar hij dat fluisterde en kreeg kippenvel. 'Dat lijkt me een prima plan' fluister ik zwoel terug en kus hem zachtjes. Ik kijk naar Schuester en luister wat hij te vertellen heeft. Ik moest wer lachen om Kurt, die 'ja' riep en ik glimlachte lief. 'Dank u meneer schuester' zeg ik dankbaar en kijk naar Kurt. Ik luisterde naar zijn vraag en kijk hem zwak glimlachend aan. 'Ik weet het niet, heb niet echt gezongen. Ik vind mezelf dan niet zo goed, als jullie' gaf ik toe. Hun konden echt goed zingen, maar ik weet van mezelf dat dus niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik luisterde naar alles terwijl ik mijn boterham verder op at en wat dronk.
    Shue zei er niets van dus het zal wel goed zijn.
    Ik zucht even en ga in de stoel lekker zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte, maar hield me in. Ik wilde echt heel graag dat ze eens zong, maar ik wilde haar ook weet niet dwingen. Straks durfde ze niet en ging ik haar pushen. Toch kon ik het niet laten om iets te zeggen. 'Misschien kun je iets zingen?' stelde ik voorzichtig voor. Ineens hoorde ik een stem en keek ik om en zuchtte ik gefrustreerd. Wat moest hij nou weer hier? 'Zeg Berry, dat extra gewicht moet er ook weer af, hoor.' zei hij tegen Rachel. Zei hij dat nou serieus tegen een zwanger meisje. Ik zette boos mijn handen in mijn zij en keek hem aan met een vernietigende blik. 'Zeg je dat nou serieus tegen een zwanger meisje? Schaam jezelf.' beet ik hem toe.

    Finn Hudson

    'Volgens mij kun je prachtig zingen,' fluisterde ik zachtjes naar Bella. Ik vond dat ze een mooie en schattige stem had, dus dan zou ze vast ook goed kunnen zingen. Ik was benieuwd en luisterde naar Kurt's voorstel. 'Zeg gerust nee, hoor.' zei ik weer. Mr Schue liep weg, om naar mevrouw Pillsbury te gaan. Later hoorde ik ineens iemand Rachel beledigen, het was die ene gozer weer. Ik wilde net mijn mond openen om te zeggen dat hij eens moest oprotten, totdat Kurt dat al deed. Verbaasd keek ik hem aan.

    Will Schuester

    'Ik ga even aan mevrouw Pillsbury doorgeven dat je bent aangekomen,' zei ik tegen Isabella. Emma zou het geweldig vinden om dat te horen, dat ze er was. Ik liep met snelle passen het lokaal uit en klopte aan bij Emma's kantoor.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag Mr. Schuester weg lopen uit het muzieklokaal, dus dat gaf me meteen de gelegenheid om weer naar binnen te gaan. Ik wilde dat mooie meisje achterna, en natuurlijk naar Blaine toe. Hij leek alleen nogal boos te zijn op me, dus ik zou hem wel even laten. Ik bekeek Rachel en zag dat ze afwezig voor zich uitkeek en weer zat te eten. Irritatie borrelde op, en ik kon het weer eens niet voor me houden. 'Zeg Berry, dat extra gewicht moet er ook weer af, hoor.' zei ik beledigend tegen haar, en keek haar gemeen aan. Ik hoorde Kurt iets zeggen, maar negeerde het even, ik kon hem toch gemakkelijk aan het huilen maken als ik zou willen. Dus ja.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:46 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merk dat de jongen weer opmerkingen begint te maken en ik hoor Kurt hem terug antwoorden. Oke dat was nieuw. "en als nog is dat jou probleem" kaats ik naar hem terwijl lik hem bozig aankijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Serieus, ben je hier nu serieus om ruzie te veroorzaken?' vroeg ik vermoeid aan de jongen waarvan ik de naam nu nog niet wist. 'Laat Rachel met rust en laat Blaine en Kurt gewoon met rust.' zuchtte ik lichtelijk geïrriteerd.

    Kurt Hummel

    Ik sloot me erbij aan wat Finn zei en knikte. 'Ja, en dan nog wat,' zei ik bozig tegen Jayden. Ik ging me nu echt niet laten doen. 'Blijf gewoon bij mijn verloofde uit de buurt.' zei ik duidelijk tegen Jayden. ''verloofde'' sprak ik extra duidelijk uit, zodat hij dat wel gehoord moest hebben.

    Jayden Ian Archibald

    'Hey, denk aan je hormonen, het was gewoon wat kritiek. Moet je tegen kunnen als je een ster wilt worden.' zei ik een beetje lacherig waarna ik naar het meisje keek, Isabella en zonder dat iemand het zag, behalve zij, knipoogde naar haar. 'Verloofde?' vroeg ik vervolgens spottend. 'Oh wat leuk, wanneer is de bruiloft? Maar let op, Blaine. Als je nu vreemd gaat, is het officieel bedriegen in een huwelijk.' knipoogde ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar iedereen en hield Kurt dicht tegen me aan. Opeens zie Jayden weer en ik zucht geirriteerd, opeens verdedigd Kurt, Rachel, alleen hij nergeerd dat. Ik zuchte weer en wreef Kurt over zijn heup, dat het wel goed komt en druk mijn lippen op zijn wang en luisterde voor de rest gewoon mee. Jayden kon echt de pot op, ik zou hem nooit willen, alleen Kurt. Opeens hoor ik iets kwalijks en kijk ik Jayden dodelijk aan. 'Het was maar één keer en het was de stomste fout in mijn hele leven' zeg ik boos. 'Jij kan echt de pot op' zeg ik sissend.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde door Kurt en Finn en ongemakkelijk wiebel ik met mijn benen. 'Ik weet het niet' zeg ik zachtjes en knik naar Schuester, dat het goed was. Dat hij tegen Emma het ging vertellen. Ik wou weer mijn mond open doen om te antwoorden naar hun, maar wordt verstoord door die jongen, die me naar de muzieklokaal begeleide. Ik luister mee en verbaast kijk ik hem aan. Hij was echt gemeen? Waarom was hij tegen mij lief en hij was wel heel erg flirterig tegenover mij. Ik zei maar niets tegen Finn, anders komen er nog meer problemen, dalijk door mij. Ik zie dat de jongen naar mij knipoogde en ik kijk naar Finn. Maar hij zag niets. Ik kijk hem ongemakkelijk aan en wend mijn blik van hem af.

    Emma Pillsbury:

    Ik hoor voetstappen richting mij komen en ik kijk op, waarnaar ik Will zag staan in de deuropening. 'Kom binnen, Will' zeg ik glimlachend en lief, nadat hij geklopt heeft op de deur. Snel plaats ik alles weer netjes op orde en kijk Will afwachtend aan. Hij was echt leuk en ongelofelijk knap. 'Als je wilt, kan je even zitten' stel ik verlegen voor en bloos lichtjes.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 20:08 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "jij moet je er niet mee bemoeien" bozig kijk ik hem aan.
    Daarna kijk ik Kurt verbaasd aan "verloofd gefeliciteerd? " ik kijk hem bliju aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik negeerde Jayden en draaide me om naar Rachel. Ik praatte expres extra luid, zodat Jayden dat zou horen. 'Ja, we wilden het eigenlijk een andere keer vertellen, maar Blaine en ik zijn verloofd.' vertelde ik glimlachend aan iedereen die aanwezig was, waarna ik weer stopte met glimlachen door wat hij zei. Was dat echt zo? Ik hield me groot, maar diep vanbinnen deed het echt pijn, ik was ook blij toen hij eindelijk weg liep, maar ik voelde toch tranen prikken in mijn ogen.

    Jayden Ian Archibald

    'Vast,' knipoogte ik naar Blaine. 'Dat dacht je de vorige keer namelijk niet, toen wilde je namelijk alleen maar meer.' zei ik grijnzend. Een leugentje voor bestwil. vervolgens zuchtte ik, omdat de aandacht nu op die verloving gericht was van hen. Maar dat maakte het alleen nog maar interessanter voor mij, om ze uit elkaar te halen. Net zoals bij Finn en Bella. Ik vond het altijd leuk om te stoken. Ik glimlachte nog een keer flirterig naar Bella en liep dicht langs Blaine, waarna ik tijdens het langs lopen hem streelde langs zijn zij. 'Nou, doei.' riep ik grijnzend waarna ik weg liep.

    Will Schuester

    'Is goed,' glimlachte ik lief naar haar. De kinderen redden het wel even zonder mij, ze waren nu toch onder de indruk van Isabella. Ik bekeek Emma weer en voelde dat ik lichtelijk rood werd. Ze was echt prachtig en zo ongelofelijk lief voor iedereen. 'Isabella is aangekomen, ze is nu in het Glee lokaal, de kinderen zijn erg enthousiast. Met name Finn, Blaine en Kurt. Ze kenden elkaar al, zo blijkt het.' vertelde ik aan Emma.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 20:12 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (@Fashionitaa: Je moet heel even je post veranderen. Ik heb namelijk het verandert. Je gaat echt snel. XD Ik ben zo langzaam. >.< )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Aangepast, haha ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    "gefeliciteerd" ik kijk hem aan en zie dat hij boos naar de jongen.
    "na kom je bij glee of mogen we verdetr"m


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan