• Tom, de bassist van de Nederlandse band Destine is in de nacht van vrijdag 27 op zaterdag 28 juli in elkaar geslagen.

    Ik las het gister op de facebookpagina van Tom, en man, ik heb écht medelijden met hem! ;c Niet alleen omdat ik fan ben van Destine, en me dan ook betrokken voel met de leden, maar ook gewoon door de situatie zelf.
    Het enige wat hij vroeg, was of een andere man iets minder hard wilde telefoneren, en BAM, toen kreeg hij meteen klappen. De arme jongen heeft diverse botbreuken, zijn oogkas is gebroken, heeft nog kneuzingen en andere sneeën. Als ik zelf in Dordrecht woonde (waar het is gebeurd), was ik echt wel opzoek gegaan naar de dader, want die hebben ze dus niet... ;/

    Hier is een artikel te lezen over de gebeurtenis. Als iemand toevallig in of om Dordrecht woont en meer weet, laat het dan alsjeblieft aan de politie weten, want zoals ik in meerdere berichten heb gelezen, zijn ze heel hard opzoek naar de dader!


    Inspiration can hit you any time

    Wtf? Echt... wtf.
    Dat slaat echt helemaal nergens op.
    Ik hoop dat ze die kerel vinden.

    Jup. Tegenwoordig moet je gewoon je mond houden, je ziet het maar weer :')


    To infinity and beyond •

    Ja het is inderdaad tegenwoordig niet meer normaal hoe voorzichtig je moet doen. Je hoeft maar één ding te zeggen, en je wordt gewoon in elkaar getimmerd.
    Echt, agfjshejh, ik heb echt geen woorden voor wat die eikel Tom heeft aangedaan! >:[


    Inspiration can hit you any time

    The fuck? Dat slaat echt nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.