• Okeej dit wordt dus mijn allereerste rpg, maar ik ga mijn best doen ;)

    Het gaat over de 99e Hongerspelen.
    Katniss,Peeta etc. hebben nooit bestaan en het Capitool heerst nog steeds.
    Als voorproefje van de eerstvolgende kwartskwelling wordt er een bijzondere Hongerspelen gehouden.
    De arena zelf is helemaal donker, het word nooit dag.
    Er worden nauwelijks nachtkijkers uitgedeeld dus je bent toegewezen op je eigen zicht.
    Ook worden er teams gemaakt. Een meisje van een district vormt een team met een jongen van een ander district.


    De teams zijn:
    ~ Meisje district 1 + Jongen district 6
    ~ Jongen district 1 + Meisje district 8
    ~ Meisje district 2 + Jongen district 11
    ~ Jongen district 2 + Meisje District 10
    ~ Meisje district 3 + Jongen district 12
    ~ Jongen district 3 + Meisje district 6
    ~ Meisje district 4 + Jongen district 7
    ~ Jongen district 4 + Meisje district 12
    ~ Meisje district 5 + Jongen district 9
    ~ Jongen district 5 + Meisje district 11
    ~ Meisje district 6 + Jongen district 3
    ~ Jongen district 6 + Meisje district 1
    ~ Meisje district 7 + Jongen district 8
    ~ Jongen district 7 + Meisje district 4
    ~ Meisje district 8 + Jongen district 1
    ~ Jongen district 8 + Meisje district 7
    ~ Meisje district 9 + Jongen district 10
    ~ Jongen district 9 + Meisje district 5
    ~ Meisje district 10 + Jongen district 2
    ~ Jongen district 10 + Meisje district 9
    ~ Meisje district 11 + Jongen district 5
    ~ Jongen district 11 + Meisje district 2
    ~ Meisje district 12 + Jongen district 4
    ~ Jongen district 12 + Meisje district 3


    Er mogen stelletjes uitstaan maar dit is niet verplicht.
    Let goed op wie je kiest, want je bent dan dus al automatisch gekoppeld.

    We beginnen op de dag van de interviews omdat je dan al gelijk iets over jezelf kunt 'vertellen'
    Er zijn tributen nodig, maar ook mentoren, een presentator en natuurlijk stylisten.

    De rollen:

    ~Meisje district 1 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Jongen district 1 = Aiden Samuel Dream by HurtedHeart
    ~Meisje district 2 =
    ~Jongen district 2 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Meisje district 3 = Jessica Lauren Adams Mallory
    ~Jongen district 3 = Matthew Alexander Addams by Memoria
    ~Meisje district 4 = Bryani "Bryn" Jane Lloyd By PopRocket
    ~Jongen district 4 = Levi Thomas Clarckson by Nyan
    ~Meisje district 5 = Marilyn Katie Williams By Mallory
    ~Jongen district 5 = Dylan Harley Harisson By Mallory
    ~Meisje district 6 = Lively Amelia Blessins by CxStylinson
    ~Jongen district 6 = Jayden Oliver Smith By Mallory
    ~Meisje district 7 = Maysilee Jane Violet Woods by HurtedHeart
    ~Jongen district 7 = Jackson (Jack) 'Willow' Anderson by q]Nyan[/q]
    ~Meisje district 8 = Meara Massey Jones by Mallory
    ~Jongen district 8 =
    ~Meisje district 9 = Rosalie Aria Flow by Coockies
    ~Jongen district 9 =
    ~Meisje district 10 = Ashley Claire Benson by AgentP
    ~Jongen district 10 = David Drew Torado by Memoria
    ~Meisje district 11 =
    ~Jongen district 11 = Dave Richard Michels by Coockies
    ~Meisje district 12 = Aymee Samantha Willinger by JustEmmie
    ~Jongen district 12 = gereserveerd door eobhanvg

    Stylisten = Myra Arlana McGreen by AgentP
    Mentoren =
    Presentator / presentatrice = Silverrain Olivia Whitewood by CxStylinson
    Overigen =

    Als er iets is wat je wilt bespreken kan dat natuurlijk.

    De story:
    http://www.quizlet.nl/stories/101760/hunger-games-rpg/

    *Het liefst geen 16+, en minimaal 3 zinnen.
    *Geen gevechten aangaan als de tegenstander niet online is, behalve als je het met diegene al hebt besproken.
    *Als je dood bent, bent je ook echt dood. Geen zombies. Je kunt natuurlijk mee blijven lezen met de topics.
    *Je kunt ook allianties vormen met meerdere mensen, zolang je dit maar van te voren bespreekt.
    * Je kunt reserveren.
    *Als ik fouten heb gemaakt, verbeter mij dan alsjeblieft ;)

    Het spijt mij voor dit lange openingsbericht ^^
    Als jullie dit willen invullen ;) :

    Naam (+ Bijnaam):
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto :
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 7:13 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Inderdaad, ik ga nu privéberichten sturen naar de mensen die nog hun karakter moeten maken. Geweldig dat de kaart bijna af is ! (:


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    OMG I'm so sorry! Ik was vergeten dat ik hiervoor had gereserveerd. Ik ga nu meteen invullen!


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Naam (+ Bijnaam): Bryani "Bryn" Jane Lloyd
    District: 4
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk + foto :

    (Voorstellen zonder piercing)
    Bryn heeft natuurlijk licht rood haar wat tot net over haar schouders hangt. Ze heeft groene ogen met aan de buitenkant een grijsblauw randje. Ze is vrij slank maar heeft geen te kort aan vrouwelijke vormen. Bryani wordt vaak als een beauty gezien maar is het daar nooit mee eens.
    Karakter: Bryn is een beetje een leidertypje. Ze is over het algemeen aardig tenzij ze je echt niet mag en geeft veel mensen complimentjes maar kan ook heel manipulerend zijn en ze dwingt mensen makkelijk tot dingen. Zelf denkt ze dat dit ligt aan haar uiterlijk maar anderen om haar heen weten gewoon dat ze zich niet snel gewonnen geeft en altijd tot het uiterste gaat. Hierdoor is Bryani ook wel een beetje een perfectionist. Als ze iets doet, doet ze het ook goed en als ze iets fout doet hersteld ze het zo snel mogelijk. Niemand mag immers zien dat zij een fout maakt. Bryani maakt snel nieuwe vrienden, ook met mensen die ze eigenlijk helemaal niet mag en is een heel open persoon. Ze zegt wat ze meent en meent wat ze zegt en soms is dat dan ook best gemeen. Toch staat Bryn heel optimistisch in het leven en is ze een heel vrolijk persoon.
    Geschiedenis: Bryani woont samen met haar vader en twee kleine zusjes in District 4. Haar vader is op jonge leeftijd gestorven en heeft ze nouwelijks gekend. Doordat ze in district 4 woont kan ze extreme goed en snel zwemmen. Ook kan ze zichzelf goed in leven houden doordat ze voor vis kan zorgen en netten kan maken waar ze ook andere dieren mee kan vangen. Bryns beste vriendin wilde zich opofferen en als vrijwilliger aangeven maar Bryn heeft haar op het laatste moment kunnen tegenhouden. Als iemand dit doet, doet zij het.
    Extra: Bryani's districtsaandenken is een kleine zilveren kettinkje zonder bedel of steen eraan. Op het eerste gezicht niet zo bijzonder, maar het is het enige wat ze van haar vader heeft overgehouden


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    haha geeft niet hoor, Ik ga het vanmiddag even erin zetten. ;)


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Ik ga nu invullen. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarneer gaan we beginnen


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Naam (+ Bijnaam): David Drew Torado
    District: 10
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto : Komt
    Karakter: David is een heel hyper persoon. Hij is altijd vrolijk en hyper actief. Hij haat het om verdrietige mensen te zien waardoor hij nog raarder gaat doen dan eerst. Diep van binnen doet hij dit om al zijn problemen thuis te vergeten, waar zijn kleine broertje van 5 bijna dood gaat aan een verschrikkelijke ziekte. Hij waakt over hem als of het zijn eigen leven is, hij doet alles voor hem. Hij heeft een enorme zwakte voor kleine kinderen, hij wilt ze niet zien huilen van de pijn of van verdriet.
    Geschiedenis: David heeft een hele zware jeugd gehad. Doordqt zijn kleine broertje een hele ernstige ziekte heeft gekregen geven zijn ouder hem geen tijd meer. Altijd zijn ze met zijn broertje bezig en als David ziek is kan hij er in stikken. Niet dat ze niet van hem houden, maar ze zijn gewoon super bezorgd over zijn broertje. Hij heeft niet lang meer te leven, daarm wil David zo veel mogelijk tijd bij hem doorbrengen.
    Extra: David heeft een heel groot litteken op zijn rug, afkomstig van een vredebewaker. Hij was gaan rennen doordat het keihard ging hagelen, waarna hij tegen een bewaker aan botste. Die zette hem aan de schandpaal en gaf hem tien zweepslagen, waardoor zijn rug dus snel open gqqt doordtq er geen dokter aanwezig was.


    Naam (+ Bijnaam): Matthew Alexander Addams
    District: 3
    Leeftijd: 16, wordt in arena 17
    Uiterlijk + foto : Komt
    Karakter: Matthew is heel stil en verlegen. Hij heeft geen eigen wil, hij gaat het liefste mee met iemand die de beslissingen voor hem maakt. Hij heeft geen zelfvertrouzen, alleen op sommige momenten. Als een meisje aandacht aan hem besteed, dan gaat hij zich expres heel stoer gedragen. Hij gaat dan allemaal dingen doen die hij normaal niet zou willen doen. Dit werkt in zijn nadeel en voordeel.
    Geschiedenis: Matthew woont in een familie met vijf kinderen. Hij is de een na jongste, wat hem niet erg geliefd bij de moeder maakt. alles kan hij beter doen, zegt zijn vader. Hierdoor brengt hij zijn vrije tijd het liefste door in een klein stil hoekje terwijl hij naar de weinige planten van District 3 gaat bekijken.
    Extra: Matthew weet heel veel af van planten en is enorm lenig, wat hem een voorsprong geeft bij ontsnappingen.

    De foto's komen na school, zit nu op ipod bij vrijuur op school. (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 12:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    een bepaalt meisje die clove heet wil heeel graag mijn meisje uit district 2,
    dus als die reageert geef ik die aan haar....(als dat kan)
    ook hoef ik het meisje van 11 niet meer, maar die wil vast een ander wel
    (sorry sorry dat ik me opgaf en ik toch niet meedoe)
    ik zou misschien wel ''achter de schermen'' willen helpen(als dat mag)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:01 ]


    imperfection is beauty

    Ik heb het gevoel dat swagnip (Panday) haar rol niet mmeer zal invullen :/ ze is al een week niet online geweest


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okay, Ik zal zo snel mogelijk gaan beginnen zodra iedereen zijn trainings stukjes heeft ingevuld. De mensen die niet binnen 2 dagen reageren, maakt CxStylinson zelf. dit zal niet de hoogste of de laagste score worden maar er tusssen in. het maakt niet uit als je niet meer mee wilt doen ;) En als je wil Nyan, Ik heb denk ik wel hulp nodig met de organisatie, als daar al iets voor valt te doen. Je hulp is handig (:


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    ^^Jup. Ik heb nog niet zoveel binnen trouwens, Aniek heeft de mijne nog. (: Het is echt wennen om steeds iemand bij de voornaam te noemen... -_-


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaa, inderdaad. al die usernames ook >.<


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    JustEmmie schreef:
    Okay, Ik zal zo snel mogelijk gaan beginnen zodra iedereen zijn trainings stukjes heeft ingevuld. De mensen die niet binnen 2 dagen reageren, maakt CxStylinson zelf. dit zal niet de hoogste of de laagste score worden maar er tusssen in. het maakt niet uit als je niet meer mee wilt doen ;) En als je wil Nyan, Ik heb denk ik wel hulp nodig met de organisatie, als daar al iets voor valt te doen. Je hulp is handig (:



    Ja tuurlijk wil ik wel helpen met de organisatie :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik maak vanavond mijn rol voor dat cijfer ding. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oké dankjewel (:


    Live Ti'll Ever ,Love Forever