• Okeej dit wordt dus mijn allereerste rpg, maar ik ga mijn best doen ;)

    Het gaat over de 99e Hongerspelen.
    Katniss,Peeta etc. hebben nooit bestaan en het Capitool heerst nog steeds.
    Als voorproefje van de eerstvolgende kwartskwelling wordt er een bijzondere Hongerspelen gehouden.
    De arena zelf is helemaal donker, het word nooit dag.
    Er worden nauwelijks nachtkijkers uitgedeeld dus je bent toegewezen op je eigen zicht.
    Ook worden er teams gemaakt. Een meisje van een district vormt een team met een jongen van een ander district.


    De teams zijn:
    ~ Meisje district 1 + Jongen district 6
    ~ Jongen district 1 + Meisje district 8
    ~ Meisje district 2 + Jongen district 11
    ~ Jongen district 2 + Meisje District 10
    ~ Meisje district 3 + Jongen district 12
    ~ Jongen district 3 + Meisje district 6
    ~ Meisje district 4 + Jongen district 7
    ~ Jongen district 4 + Meisje district 12
    ~ Meisje district 5 + Jongen district 9
    ~ Jongen district 5 + Meisje district 11
    ~ Meisje district 6 + Jongen district 3
    ~ Jongen district 6 + Meisje district 1
    ~ Meisje district 7 + Jongen district 8
    ~ Jongen district 7 + Meisje district 4
    ~ Meisje district 8 + Jongen district 1
    ~ Jongen district 8 + Meisje district 7
    ~ Meisje district 9 + Jongen district 10
    ~ Jongen district 9 + Meisje district 5
    ~ Meisje district 10 + Jongen district 2
    ~ Jongen district 10 + Meisje district 9
    ~ Meisje district 11 + Jongen district 5
    ~ Jongen district 11 + Meisje district 2
    ~ Meisje district 12 + Jongen district 4
    ~ Jongen district 12 + Meisje district 3


    Er mogen stelletjes uitstaan maar dit is niet verplicht.
    Let goed op wie je kiest, want je bent dan dus al automatisch gekoppeld.

    We beginnen op de dag van de interviews omdat je dan al gelijk iets over jezelf kunt 'vertellen'
    Er zijn tributen nodig, maar ook mentoren, een presentator en natuurlijk stylisten.

    De rollen:

    ~Meisje district 1 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Jongen district 1 = Aiden Samuel Dream by HurtedHeart
    ~Meisje district 2 =
    ~Jongen district 2 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Meisje district 3 = Jessica Lauren Adams Mallory
    ~Jongen district 3 = Matthew Alexander Addams by Memoria
    ~Meisje district 4 = Bryani "Bryn" Jane Lloyd By PopRocket
    ~Jongen district 4 = Levi Thomas Clarckson by Nyan
    ~Meisje district 5 = Marilyn Katie Williams By Mallory
    ~Jongen district 5 = Dylan Harley Harisson By Mallory
    ~Meisje district 6 = Lively Amelia Blessins by CxStylinson
    ~Jongen district 6 = Jayden Oliver Smith By Mallory
    ~Meisje district 7 = Maysilee Jane Violet Woods by HurtedHeart
    ~Jongen district 7 = Jackson (Jack) 'Willow' Anderson by q]Nyan[/q]
    ~Meisje district 8 = Meara Massey Jones by Mallory
    ~Jongen district 8 =
    ~Meisje district 9 = Rosalie Aria Flow by Coockies
    ~Jongen district 9 =
    ~Meisje district 10 = Ashley Claire Benson by AgentP
    ~Jongen district 10 = David Drew Torado by Memoria
    ~Meisje district 11 =
    ~Jongen district 11 = Dave Richard Michels by Coockies
    ~Meisje district 12 = Aymee Samantha Willinger by JustEmmie
    ~Jongen district 12 = gereserveerd door eobhanvg

    Stylisten = Myra Arlana McGreen by AgentP
    Mentoren =
    Presentator / presentatrice = Silverrain Olivia Whitewood by CxStylinson
    Overigen =

    Als er iets is wat je wilt bespreken kan dat natuurlijk.

    De story:
    http://www.quizlet.nl/stories/101760/hunger-games-rpg/

    *Het liefst geen 16+, en minimaal 3 zinnen.
    *Geen gevechten aangaan als de tegenstander niet online is, behalve als je het met diegene al hebt besproken.
    *Als je dood bent, bent je ook echt dood. Geen zombies. Je kunt natuurlijk mee blijven lezen met de topics.
    *Je kunt ook allianties vormen met meerdere mensen, zolang je dit maar van te voren bespreekt.
    * Je kunt reserveren.
    *Als ik fouten heb gemaakt, verbeter mij dan alsjeblieft ;)

    Het spijt mij voor dit lange openingsbericht ^^
    Als jullie dit willen invullen ;) :

    Naam (+ Bijnaam):
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto :
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 7:13 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Oooh dat zou geweldig zijn! Ik zet wel in een mail neer hoe ik het wil (:


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Oke is goed. Ik zal wel kijken naar je mailtje :) als je hem verzonden hebt :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Meisje district 3
    Naam (+ Bijnaam): Jessica Lauren Adams (Jess)
    District: District 3
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk + foto :Jessica is 1m70 lang, en heeft lichtbruine haren, die tot onder haar schouders komen. Ze heeft mooie bruine ogen waarin je zou kunnen verdrinken als ze niet iedere keer haar blik trok. Die blik was alsof niks haar kon schelen.


    Karakter: Jessica is een erg koppig meisje, die weet wat ze wilt. Ze is een beetje arrogant en denkt dat ze alles is aangezien haar ouders de belangrijkste mensen zijn uit District 3 na de burgemeester. Ze heeft een doorz\ettingsvermogen van hier tot Tokyo.Toch kan ze een aardig en vriendelijk meisje zijn, maar niet veel mensen zien dat in. Ze hebben hasar beoordeeld vanaf de eerste schooldag van Jess, ze heeft geen kans gehad om zich te bewijzen aangezien direct verstoten werd doordat ze iets meer had dan de meeste mensen in District 3
    Geschiedenis: Haar ouders zijn belangrijke mensen in het District. De ouders van Jessica denken dat ze geweldig zijn, maar eigenlijk verafschuwen de inwoners hen. Ze leven in hun eigen leventje van rijkdom. Haar vader komt eigenlijk uit het capitool, en is getrouwd met de moeder van Jess, die al belangrijk was in het District.
    Jessica heeft nog een klein zusje van zes jaar genaamd Lily. Lily werd ook direct verstoten en word zelfs gepest. Jessica doet er alles aan om haar zusje tegen het gepest te beschermen maar dat lukt niet altijd.
    Extra: Doordat ze zo'n snel doorzettings vermogen heeft zal ze doorzetten, en zal ze niet zo snel opgeven. Anders moet ze haar zusje alleen laten, wetend dat niemand haar zal troosten. Heel het district zou blij zijn dat ze van haar af zouden zijn, haar ouders zouden hun verdriet verwerken met lagen make-up en zich nog meer verdiepen in hun werk. Door al die drukte zullen ze Lily vergeten, en dat wil Jessica niet laten gebeuren. Ze zal er alles aan doen om terug te keren, en haar zusje weer te kunnen omarmen.

    Ik wil ook het meisje uit 3, ik ga het gewoon proberen^^


    •*• Lululu •*•

    Oké, even alles teruggelezen...

    Ik bepaal dus de trainingsuitslagen? Wil iemand anders dan even mijn personage beoordelen, anders denk ik dat sommigen me niet echt eerlijk bezig vinden...
    Als iemand nog hulp nodig heeft hoor ik het graag.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik doe dat wel(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Meisje District 5
    Naam (+ Bijnaam): Marilyn Katie Williams
    District: District 5
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk + foto :Marilyn heeft korte blonde lokken. Ze is 1m65 lang en heeft olijfgroene ogen.


    Karakter: Marilyn is erg bescheiden. Ze is het liefste alleen. Ze leeft in haar eigenwereldje, waarim alleen zij en Jill leven. Jill is haar denkbeeldig vriendinnetje. Marilyn ziet Jill niet altijd, soms duikt ze opeens op.Zo komt het weleens voor dat ze opeens begint te praten tegen haar terwijl er niemand anders in de kamer is.
    Geschiedenis: Marilyn heeft 5 broertjes en zusjes. ZE is de oudste en daarom neemt zij al de bonnen op zich. Haar ouders zullen haar niet heel erg missen als ze word vermoord aangezien ze een beetje gestoord is.
    Extra: Ik zal Marilyn schrijven tot het bloedbad, waar ze vermoord zal worden door een andere tribuut.
    Marilyn kan niet zoals bijna elk ander met een bijl omgaan. Het leek de regering niet handig om een gestoord meisje met een bijl te laten omgaan. Ze hoefde helemaal niks te doen, als ze de rest maar met rest liet zdat die wel konden werken


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Ik doe dat wel(:


    Sure. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Moet ik dan mijn privesessie naar Cxstylison sturen of beoordeelt ze ons op ons paspoortje?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Um... Ik denk dat het het handigste is als je de privésessie stuurt. Want ik vind het niet eerlijk om te gaan oordelen op iemands karakter. Als je een verlegen of teruggetrokken personage hebt, hoeft dat nog niet te betekenen dat ze niet goed kunnen boogschieten of zo...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jongen District 5

    Naam (+ Bijnaam): Dylan Harley Harisson
    District: District 5
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto : Dylan is donkerblond, heeft olijfgroene ogen en is ongeveer 1m75 lang


    Karakter: Sympathiek. HIj is een erg vriendelijke jongen en staat open voor suggesties. Hij geeft iedereen een eerlijke kans en zal nemand veroordelen todat hij die gene heeft gesproken. Daarbij zal hij hetr nooit zeggenn als hij diegene niet mag, dat houdt hij liever voor zich.
    Geschiedenis: Heeft een klein broertje van 12, die dit jaar voor het eerst mee doet. Hij vind hem maar een etter, maar toch houdt hij van hem, en zal hij hem missen. Zijn ouders werken in de houdindustrie. Zijn gezin is niet arm, maar zij zullen zuinig moeten leven en blij moeten zijn met wat ze hebben
    Extra: Als iemand wilt, kan hij/ zij deze personage overnemen of wat uitbreiden. Ik maak alleen zijn personage voor het gemak.


    •*• Lululu •*•

    @JustEmmie
    Je hebt mij en Demi(Cookies) verwisseld. De jongen uit 10 speel ik namelijk.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dan zal ik hem nu wel schrojven dan heb ik het teminste al gedaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jongen district 6
    Naam (+ Bijnaam): Jayden Oliver Smith
    District:District 6
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto :Jayden heeft bruine korte haren en een stralende glimlach. Hij is 1m80 lang en heeft prachtige hazelnoot bruine ogen.


    Karakter: Eigenwijs, heeft een hoge dunk van zichzelf.
    Geschiedenis: Hij doet dan wel op school alsof hij alles is maar thuis loopt het anders. Hij heeft veel broertjes en zusjes, zijn ouders orgen niet voor hen en zijn nooit thuis. Ze zijn arm, ze kunnen net voldoende te eten kopen. Op school is hij populair maar thuis word hij niet echt geliefd. Zijn ouders zullen hem niet missn, zich erover zetten en dan denken dat ze nu meer eten heebne, aangezien er een ongewenst kind is verdwenen
    Extra: Overlijdt waarschijnlijk tijdens bloedbad, tenzij iemand hem over wil nemen (:


    •*• Lululu •*•

    CxStylinson schreef:
    Um... Ik denk dat het het handigste is als je de privésessie stuurt. Want ik vind het niet eerlijk om te gaan oordelen op iemands karakter. Als je een verlegen of teruggetrokken personage hebt, hoeft dat nog niet te betekenen dat ze niet goed kunnen boogschieten of zo...

    Waarneer moet dat?
    Ik zal hem nu wel gebinnen aangezien ik er wel een aantal heb te doen ;).
    Ik zal de meisjes uit 6, 8,5 doen.
    Als ik tijd heb schrijf ik de privesessie van de jongens uit district 6 en5


    •*• Lululu •*•

    Zo alleen de jongen uit 9 en 8 moeten nog ingevuld worden.
    Vrijwillergers?(;


    •*• Lululu •*•