• Okeej dit wordt dus mijn allereerste rpg, maar ik ga mijn best doen ;)

    Het gaat over de 99e Hongerspelen.
    Katniss,Peeta etc. hebben nooit bestaan en het Capitool heerst nog steeds.
    Als voorproefje van de eerstvolgende kwartskwelling wordt er een bijzondere Hongerspelen gehouden.
    De arena zelf is helemaal donker, het word nooit dag.
    Er worden nauwelijks nachtkijkers uitgedeeld dus je bent toegewezen op je eigen zicht.
    Ook worden er teams gemaakt. Een meisje van een district vormt een team met een jongen van een ander district.


    De teams zijn:
    ~ Meisje district 1 + Jongen district 6
    ~ Jongen district 1 + Meisje district 8
    ~ Meisje district 2 + Jongen district 11
    ~ Jongen district 2 + Meisje District 10
    ~ Meisje district 3 + Jongen district 12
    ~ Jongen district 3 + Meisje district 6
    ~ Meisje district 4 + Jongen district 7
    ~ Jongen district 4 + Meisje district 12
    ~ Meisje district 5 + Jongen district 9
    ~ Jongen district 5 + Meisje district 11
    ~ Meisje district 6 + Jongen district 3
    ~ Jongen district 6 + Meisje district 1
    ~ Meisje district 7 + Jongen district 8
    ~ Jongen district 7 + Meisje district 4
    ~ Meisje district 8 + Jongen district 1
    ~ Jongen district 8 + Meisje district 7
    ~ Meisje district 9 + Jongen district 10
    ~ Jongen district 9 + Meisje district 5
    ~ Meisje district 10 + Jongen district 2
    ~ Jongen district 10 + Meisje district 9
    ~ Meisje district 11 + Jongen district 5
    ~ Jongen district 11 + Meisje district 2
    ~ Meisje district 12 + Jongen district 4
    ~ Jongen district 12 + Meisje district 3


    Er mogen stelletjes uitstaan maar dit is niet verplicht.
    Let goed op wie je kiest, want je bent dan dus al automatisch gekoppeld.

    We beginnen op de dag van de interviews omdat je dan al gelijk iets over jezelf kunt 'vertellen'
    Er zijn tributen nodig, maar ook mentoren, een presentator en natuurlijk stylisten.

    De rollen:

    ~Meisje district 1 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Jongen district 1 = Aiden Samuel Dream by HurtedHeart
    ~Meisje district 2 =
    ~Jongen district 2 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Meisje district 3 = Jessica Lauren Adams Mallory
    ~Jongen district 3 = Matthew Alexander Addams by Memoria
    ~Meisje district 4 = Bryani "Bryn" Jane Lloyd By PopRocket
    ~Jongen district 4 = Levi Thomas Clarckson by Nyan
    ~Meisje district 5 = Marilyn Katie Williams By Mallory
    ~Jongen district 5 = Dylan Harley Harisson By Mallory
    ~Meisje district 6 = Lively Amelia Blessins by CxStylinson
    ~Jongen district 6 = Jayden Oliver Smith By Mallory
    ~Meisje district 7 = Maysilee Jane Violet Woods by HurtedHeart
    ~Jongen district 7 = Jackson (Jack) 'Willow' Anderson by q]Nyan[/q]
    ~Meisje district 8 = Meara Massey Jones by Mallory
    ~Jongen district 8 =
    ~Meisje district 9 = Rosalie Aria Flow by Coockies
    ~Jongen district 9 =
    ~Meisje district 10 = Ashley Claire Benson by AgentP
    ~Jongen district 10 = David Drew Torado by Memoria
    ~Meisje district 11 =
    ~Jongen district 11 = Dave Richard Michels by Coockies
    ~Meisje district 12 = Aymee Samantha Willinger by JustEmmie
    ~Jongen district 12 = gereserveerd door eobhanvg

    Stylisten = Myra Arlana McGreen by AgentP
    Mentoren =
    Presentator / presentatrice = Silverrain Olivia Whitewood by CxStylinson
    Overigen =

    Als er iets is wat je wilt bespreken kan dat natuurlijk.

    De story:
    http://www.quizlet.nl/stories/101760/hunger-games-rpg/

    *Het liefst geen 16+, en minimaal 3 zinnen.
    *Geen gevechten aangaan als de tegenstander niet online is, behalve als je het met diegene al hebt besproken.
    *Als je dood bent, bent je ook echt dood. Geen zombies. Je kunt natuurlijk mee blijven lezen met de topics.
    *Je kunt ook allianties vormen met meerdere mensen, zolang je dit maar van te voren bespreekt.
    * Je kunt reserveren.
    *Als ik fouten heb gemaakt, verbeter mij dan alsjeblieft ;)

    Het spijt mij voor dit lange openingsbericht ^^
    Als jullie dit willen invullen ;) :

    Naam (+ Bijnaam):
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto :
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 7:13 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Nee volgens mij kan je met j team genoot met z'n tweeen winnen als ik het goed heb gezien


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nee, je mag met je partner winnen, maar alleen je partner. Je mag niet met je districtgenoot samen winnen. Pacten sluiten mag natuurlijk wel
    Ik ga vanmiddag even alles regelen want nu moet ik naar school voor SE's :s


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Ik heb al de privésessies van Nyan. Verder moet ik ze nog allemaal krijgen... Ik stuur de mijne als het goed is morgen naar Memoria, oftewel Aniek. (;

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 21:32 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga nu even een privésessie schrijven (: Je krijgt hem zo wel


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    CxStylinson schreef:
    Ik heb al de privésessies van Nyan. Verder moet ik ze nog allemaal krijgen... Ik stuur de mijne als het goed is morgen naar Memoria, oftewel Aniek. (;

    Ja, that's me (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CxStylinson schreef:
    Ik heb al de privésessies van Nyan. Verder moet ik ze nog allemaal krijgen... Ik stuur de mijne als het goed is morgen naar Memoria, oftewel Aniek. (;



    Ik heb je de privésessie gestuurd (: En eerlijk gezegd ben ik er best trots op. Ik had gewoon inspiratie. Succes met beoordelen jullie ;)


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    [Huh... waar hebben we het over? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Huh... waar hebben we het over? ]


    Als je hier een personage hebt aangemaakt moet je voor het weekend de privésessies van de personages schrijven en deze aan mij doorsturen zodat er een trainingsscore kan worden gegeven. Het liefste voor het weekend dan, tenzij je geen tijd hebt... :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Huh, sorry als ik dom overkom, maar aan wie en wat moet je daar precies inzetten? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Naam: Rosalie Aria Flow
    Bijnaam: Rosie
    District: 9
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto :



    Rosalie heeft lange donkerblonde haren, die ze meestal vlecht, in een hoge staart heeft of gewoon simpel los. Haar kledingstijl is vaak sierlijk. Meestal gewoon jurkjes, maar ze draagt ook vaak gewoon broeken met hemdjes. Ze heeft fel blauw groene ogen die erg opvallen en haar lippen zijn lichtroze. Ze heeft een stralende lach en witte tanden. Ze heeft een gemiddelde lengte namelijk 1.75 en is heel slank. Daardoor wordt ze onderschat, maar ze is dus wel sterk. Ook heeft ze snelle reflexen en is ze dus goed in pijl en boog schieten enz.
    Karakter: Rosalie is een lief en vrolijk meisje. Sinds de dood van haar vader is dat vrolijke een stuk minder en sluit ze mensen een beetje buiten. Ze vertrouwd mensen niet meer snel, dankzij haar broer. Ze is erg geduldig, maar dat is ook wel nodig bij jagen op eten. Ook is ze erg oplettend en hoort ze al de kleinste geluidjes. Haar zwakke plek is dat ze koppig is en zelf wilt beslissen wat ze doet. Ze is erg behulpzaam en helpt mensen graag. Ze houdt niet van vechten, maar ze heeft er alles voor over om te overleven. Vooral voor haar moeder, omdat ze die niet alleen wilt achterlaten. Rosalie kent geen angst, althans, als ze die voelt laat ze die niet blijken en af en toe heeft ze nogal een brutale mond. Dat kan verkeerd aankomen en voor problemen zorgen.
    Geschiedenis: Rosalie heeft nu als enige nog haar moeder. Haar vader is twee jaar geleden overleden aan een ernstige ziekte en haar broer is weggelopen en nooit meer teruggekomen. Rosalie was erg close met haar vader, hij heeft haar leren pijl en boogschieten, meswerpen en hoe je het best kan aanvallen met een mes. Van hem heeft ze veel geleerd. Hij haalde namelijk altijd het vlees voor zijn gezin, maar toen hij overleed moest Rosalie dat doen. Rosalie hield altijd al van de natuur, ze is snel en kan goed in bomen klimmen. Haar zwakke plek is dat ze soms te koppig is en dan juist iets doet wat niet slim is. Ook haar nieuwsgierigheid speelt daar een rol bij.
    Extra: Rosalie heeft haar vaders pijl en boog gehouden en die is dan ook erg belangrijk voor haar. Ook heeft ze één mes van hem en daar staat een speciaal teken op. Ze is er van overtuigd dat dat haar veilg houd en als ze dat kwijt raakt ze allemaal ongeluk krijgt. Ze denkt namelijk dat haar vader haar helpt vechten als ze het mes gebruikt. Alsof haar vaders geest in het mes zit. Dat vindt ze een mooie gedachte.


    Klaar


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Huh, sorry als ik dom overkom, maar aan wie en wat moet je daar precies inzetten? x


    Geeft niks!

    Je moet erin verwerken hoe je privésessie verloopt. Oftewel, het stukje waarin je personage laat zien wat hij/zij allemaal kan.
    Dit moet je dan aan mij doorsturen zodat ik er een trainingsscore bij kan verzinnen. De laagste en hoogste score kregen een voordeel in de arena, maar van het laatste ben ik niet heel zeker. Dat was een bedenksel van de topicmaakster.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ooow oké, zeg maar al een soort van post? Maar jongen maak ik morgen, heb morgen rep en aankomende week een toetsweek, dus dan kom ik ook minder online. Maar goed. Dan maak ik morgen ook wel die trainingen. Maar hoe kon je dat weten, ik bedoel, het staat niet hierboven of wel? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ooow oké, zeg maar al een soort van post? Maar jongen maak ik morgen, heb morgen rep en aankomende week een toetsweek, dus dan kom ik ook minder online. Maar goed. Dan maak ik morgen ook wel die trainingen. Maar hoe kon je dat weten, ik bedoel, het staat niet hierboven of wel? x


    Nee, in een privébericht, anders kunnen de anderen al je punt weten en weten mensen wat ze ongeveer moeten doen of halen om de hoogste score te krijgen... En neem je tijd maar. :3
    Ja, daar had de topicmaakster het met een ander meisje over... Ik doe alleen maar wat me opgedragen wordt. xd


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha ik begrijp in pb, maar als een gewoon rpg bericht geschreven geworden toch? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yay, ik ben de topicmaakster. We hebben het hierboven erover gehad ;) Maar er is nog tijd hoor, wees gerust.


    Live Ti'll Ever ,Love Forever