• Okeej dit wordt dus mijn allereerste rpg, maar ik ga mijn best doen ;)

    Het gaat over de 99e Hongerspelen.
    Katniss,Peeta etc. hebben nooit bestaan en het Capitool heerst nog steeds.
    Als voorproefje van de eerstvolgende kwartskwelling wordt er een bijzondere Hongerspelen gehouden.
    De arena zelf is helemaal donker, het word nooit dag.
    Er worden nauwelijks nachtkijkers uitgedeeld dus je bent toegewezen op je eigen zicht.
    Ook worden er teams gemaakt. Een meisje van een district vormt een team met een jongen van een ander district.


    De teams zijn:
    ~ Meisje district 1 + Jongen district 6
    ~ Jongen district 1 + Meisje district 8
    ~ Meisje district 2 + Jongen district 11
    ~ Jongen district 2 + Meisje District 10
    ~ Meisje district 3 + Jongen district 12
    ~ Jongen district 3 + Meisje district 6
    ~ Meisje district 4 + Jongen district 7
    ~ Jongen district 4 + Meisje district 12
    ~ Meisje district 5 + Jongen district 9
    ~ Jongen district 5 + Meisje district 11
    ~ Meisje district 6 + Jongen district 3
    ~ Jongen district 6 + Meisje district 1
    ~ Meisje district 7 + Jongen district 8
    ~ Jongen district 7 + Meisje district 4
    ~ Meisje district 8 + Jongen district 1
    ~ Jongen district 8 + Meisje district 7
    ~ Meisje district 9 + Jongen district 10
    ~ Jongen district 9 + Meisje district 5
    ~ Meisje district 10 + Jongen district 2
    ~ Jongen district 10 + Meisje district 9
    ~ Meisje district 11 + Jongen district 5
    ~ Jongen district 11 + Meisje district 2
    ~ Meisje district 12 + Jongen district 4
    ~ Jongen district 12 + Meisje district 3


    Er mogen stelletjes uitstaan maar dit is niet verplicht.
    Let goed op wie je kiest, want je bent dan dus al automatisch gekoppeld.

    We beginnen op de dag van de interviews omdat je dan al gelijk iets over jezelf kunt 'vertellen'
    Er zijn tributen nodig, maar ook mentoren, een presentator en natuurlijk stylisten.

    De rollen:

    ~Meisje district 1 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Jongen district 1 = Aiden Samuel Dream by HurtedHeart
    ~Meisje district 2 =
    ~Jongen district 2 = gereserveerd door Swagnipp
    ~Meisje district 3 = Jessica Lauren Adams Mallory
    ~Jongen district 3 = Matthew Alexander Addams by Memoria
    ~Meisje district 4 = Bryani "Bryn" Jane Lloyd By PopRocket
    ~Jongen district 4 = Levi Thomas Clarckson by Nyan
    ~Meisje district 5 = Marilyn Katie Williams By Mallory
    ~Jongen district 5 = Dylan Harley Harisson By Mallory
    ~Meisje district 6 = Lively Amelia Blessins by CxStylinson
    ~Jongen district 6 = Jayden Oliver Smith By Mallory
    ~Meisje district 7 = Maysilee Jane Violet Woods by HurtedHeart
    ~Jongen district 7 = Jackson (Jack) 'Willow' Anderson by q]Nyan[/q]
    ~Meisje district 8 = Meara Massey Jones by Mallory
    ~Jongen district 8 =
    ~Meisje district 9 = Rosalie Aria Flow by Coockies
    ~Jongen district 9 =
    ~Meisje district 10 = Ashley Claire Benson by AgentP
    ~Jongen district 10 = David Drew Torado by Memoria
    ~Meisje district 11 =
    ~Jongen district 11 = Dave Richard Michels by Coockies
    ~Meisje district 12 = Aymee Samantha Willinger by JustEmmie
    ~Jongen district 12 = gereserveerd door eobhanvg

    Stylisten = Myra Arlana McGreen by AgentP
    Mentoren =
    Presentator / presentatrice = Silverrain Olivia Whitewood by CxStylinson
    Overigen =

    Als er iets is wat je wilt bespreken kan dat natuurlijk.

    De story:
    http://www.quizlet.nl/stories/101760/hunger-games-rpg/

    *Het liefst geen 16+, en minimaal 3 zinnen.
    *Geen gevechten aangaan als de tegenstander niet online is, behalve als je het met diegene al hebt besproken.
    *Als je dood bent, bent je ook echt dood. Geen zombies. Je kunt natuurlijk mee blijven lezen met de topics.
    *Je kunt ook allianties vormen met meerdere mensen, zolang je dit maar van te voren bespreekt.
    * Je kunt reserveren.
    *Als ik fouten heb gemaakt, verbeter mij dan alsjeblieft ;)

    Het spijt mij voor dit lange openingsbericht ^^
    Als jullie dit willen invullen ;) :

    Naam (+ Bijnaam):
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto :
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 7:13 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Om vijf uur lag ik pas in bed, ja. (':
    En ja, dat laatste kan natuurlijk een voordeel en een nadeel zijn, toch?(A)

    Dan is het begrijpelijk^^
    ja, je hebt gelijk (A)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)Maar Nikki, zij weet tog niet dat je zo heet? :')

    Ik had het ook tegen jouw(;
    En noem me geen Nikki>.<

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:49 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik noem je wel Aniek dan.:P mij kun je aanspreken met Cath, CxStylinson en anders nog wel Kat.xD Zoveel mensen zeggen mijn naam fout. -_-


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha ok(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Naam (+ Bijnaam): David Drew Torado
    District: 10
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto : Komt
    Karakter: David is een heel hyper persoon. Hij is altijd vrolijk en hyper actief. Hij haat het om verdrietige mensen te zien waardoor hij nog raarder gaat doen dan eerst. Diep van binnen doet hij dit om al zijn problemen thuis te vergeten, waar zijn kleine broertje van 5 bijna dood gaat aan een verschrikkelijke ziekte. Hij waakt over hem als of het zijn eigen leven is, hij doet alles voor hem. Hij heeft een enorme zwakte voor kleine kinderen, hij wilt ze niet zien huilen van de pijn of van verdriet.
    Geschiedenis: David heeft een hele zware jeugd gehad. Doordqt zijn kleine broertje een hele ernstige ziekte heeft gekregen geven zijn ouder hem geen tijd meer. Altijd zijn ze met zijn broertje bezig en als David ziek is kan hij er in stikken. Niet dat ze niet van hem houden, maar ze zijn gewoon super bezorgd over zijn broertje. Hij heeft niet lang meer te leven, daarm wil David zo veel mogelijk tijd bij hem doorbrengen.
    Extra:David heeft een heel groot litteken op zijn rug, afkomstig van een vredebewaker. Hij was gaan rennen doordat het keihard ging hagelen, waarna hij tegen een bewaker aan botste. Die zette hem aan de schandpaal en gaf hem tien zweepslagen, waardoor zijn rug dus snel open gqqt doordtq er geen dokter aanwezig was.


    Naam (+ Bijnaam): Matthew Alexander Addams
    District: 3
    Leeftijd: 16, wordt in arena 17
    Uiterlijk + foto : Komt
    Karakter: Matthew is heel stil en verlegen. Hij heeft geen eigen wil, hij gaat het liefste mee met iemand die de beslissingen voor hem maakt. Hij heeft geen zelfvertrouzen, alleen op sommige momenten. Als een meisje aandacht aan hem besteed, dan gaat hij zich expres heel stoer gedragen. Hij gaat dan allemaal dingen doen die hij normaal niet zou willen doen. Dit werkt in zijn nadeel en voordeel.
    Geschiedenis: Matthew woont in een familie met vijf kinderen. Hij is de een na jongste, wat hem niet erg geliefd bij de moeder maakt. alles kan hij beter doen, zegt zijn vader. Hierdoor brengt hij zijn vrije tijd het liefste door in een klein stil hoekje terwijl hij naar de weinige planten van District 3 gaat bekijken.
    Extra: Matthew weet heel veel af van planten en is enorm lenig, wat hem een voorsprong geeft bij ontsnappingen.

    De foto's komen na school, zit nu op ipod bij vrijuur op school. (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 12:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw, er komt nog veel.xD Sorry...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Maysilee Jane Violet Woods
    Bijnaam: May, Viooltje, Jany
    District: District 7 Wood
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk + foto:

    May is een klein fragiel meisje dat echt heel snel is. Ze is een topper in sprinten door haar weinige gewicht en omdat ze weinig wind haar tegenhoud. My heeft mooie blauwe ogen en blonde haren. Al lijkt ze zo onschuldig dit meisje is echt dodelijk met een bijl in haar handen. Ze doet zelf ook wat aan houthakken in haar eigen district en oefend dan stiekem door de raak tegen de boom te gooien. Iedere schot van haar is raak. May kan snel in bomen klimmen en is geruisloos als gras waar wind doorheen komt. Je merkt haar niet snel op omdat ze ook nog een fantastisch kan schilderen en dus kan verbergem met modder en bladeren. ze past bijna overal doorheen en lijkt in de bomen wel een vliegende eekhoorn omdat ze als een tarzan er door heen kan springen. Je zal moeite hebben met haar te pakken. Want ze is echt een Die Hard
    Karakter: May is erg pittig en onwijs slim met tactieken te bedenken. Ze heeft een kort lontje en kan soms nogal bitchy lijken. Ze haat haar ogen en blonde haar omdat het in de arena zeker geen schudkleur is. Ze kan tegen sommige wel aardig zijn, maar ze haat mensen die een blok aan haar been zijn. Ze neemt meestal de leiding en ze weet precies wat ze wilt. Ze is geweldig in acteren en wilt voor het capitool staan al lief grappig en charmant. Al veracht ze het volk ze kan moeilijk wat doen tegen het Capitool. May is behalve met de bijl en de dolk een ramp met andere wapens omdat ze niet echt sterk is en dus niet kan speerwerpen, pijl en boog schieten en kan knuppelen. Met een zwaard ks het ook moeilijk is omdat hetczwaard bijna even groot kan zijn. Als iets niet lukt word ze vaak chagerijnig en stopt ze ermee iets wat een zwakke plek kan zijn bij haar.
    Geschiedenis: Mays geschiedenis is best saai. Ze komt uit en gezin van 7 waar zijzelf van de kinderen de oudste is nhaar ouders werken heel hard en haar moeder zit bij de Ehbo, maar iets waar may niet tegenkan is een vieze wond vol splinters en al die vieze spullen. Ze heeft er al een walgende gedachte bij. Daarom hakt ze hout met haar vader. May is echt een papa's kindje. Toen ze getrokken werd heeft ze niet gehuilt, maar toen ze alleen was met haar vader moeten de vredesbewakers ze uit elkaar trekken. Ze is een echt papa's kindje. Haar zusjes daarin tegen deden allemaal mee met de EHBO. Haar broertje deed mee met het hakken waardoor ze daarmee een betere band heeft. Ze kan hierdoor in haar eigen district meer opschieten met jongens dan met meisjes. Maysilee zit ook vaak in de bossen in haar district bessen te plukken. Het is bij haar zeer onwaarschijnlijk dood te gaan door uitdroging of door vergiftiging van bessen. Ze weet namelijk hoe je water moet vinden. Bergafwaards dieren sporen volgen en voelen hoe droog het zand is.
    Extra: x

    Naam: Aiden Samuel Dream
    Bijnaam: Aiden of Sam
    District: District 1 Luxery
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto:


    Aiden ziet er wat ouder uit voor zijn leeftijd, maar hij heeft iets vertrouwelijks over zich. Hij heeft meestal een vriendelijke glimlach over zijn gezicht. Zijn ogen zijn ijsblauw en vaak verdrinken meisjes ook vaak in zijn ogen. Aiden is erg slim en sterk. Hij is ook wat groter waardoor als je hem niet kent hij er ook heel moordlustig uit kan zien met een wapen in zijn handen. Aiden heeft herfstbruin haar en is erg gespierd waardoor hij ook met de meeste wapens om kan gaan. Dat js wel een voorsprong voor hem. Het enige wapen waar hij niet mee om kan gaancis de pijl en boog. Hij vind het erg lastig, maar in hoge nood is zal hij het wel moeten en met veel inspanning zal het ook wel lukken, maar hijvheeft geen pijl en boog nodig. Met werpmessen of met een speer kan hij even ver gooien als een normale schutter.
    Karakter: Aiden is heel beschermend over anderen. Hij zal iemand ook niet zomaar laten gaan. Hij is eigenlijk heel zachtaardig en doet mensen niet snel wat aan tenzei het zelfverdediging is. Hij is aardig, maar heeft een muur om zich heen omdat hij vroeger gepest is. Toch kan hij aardig zijn zonder meteen zijn he
    E vertrouwen te geven. Iets wat fijn voor hem is. Hij is wel heel voorzichtig ook met zichzelf. Kinderen met onschuld in zich zal hij niet zomaar neersteken tijdens de spelen. Zo is hij niet. Hij is niet medogeloos. Dat kan hij gewoon niet al is hij er niets mee kan. Als diegene hem nouaanvalqt kan hij niets doen dan diegene doden dus het is ook niet slim om hem aan te vallen. Je kan hem eigenlijk gewoon als de grote broer die je nooit hebt gehad zien.
    Geschiedenis: Aidens ouders zijn overleden tijdens een brand thuis. Sindsdien is aiden onwijs bang voor vuur n erg traumatisch hij hoort zijn moeders gegil of ziet de gezichten van zijn ouders als ze verbrand waren. Hij moest zorgen voor zijn broertje en zusje. Aiden was toen 15 em ze kregen een huisje aangezien aiden weigerde om in het weeshuis te gaan wonen. Het overige geld van zijn ouders gebruikte hij om een huisje op een weiland te zetten met een moestuintje achter met verschillende bessen. Ze hadden na een jaar een geit en een koe. Ook een schaap voor de wol en zo leerde zijn zusje breien. Zijn broertje Blouse (Blauws) nam bessen mee waarmee hij zichzelf vergiftigd heeft dus sindsdien heeft aiden een planten boek over welke bessen eetbaar zijn welke niet en welke genezelijk. Hij weet wat af van bessen en eetbare dingen en kinderen die wees zijn trekken bij hem in omdat een weeshuis een vreselijke plek. Zijn zusje is nu 16 en doet nog braaf haar werk. Aiden bood zich aan omdat hij de weesjes en zijn zusje een beter toekomst wilt geven en de vriend van zijn vader, zijn trainer, zei dat hij er klaar voor was.
    Extra: Aiden is bang voor vuur en kan niet goed zwemmen. Hooguit drijven, maar meer niet.
    [Ik ben de rest aan het uitschrijven. Maar wint er uiteindelijk 1 of 2? als het team nog heel is?]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 17:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    CxStylinson schreef:
    Wauw, er komt nog veel.xD Sorry...

    Ja, ik ben het aan het uutschrijven in word(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik had het ook tegen jouw(;
    En noem me geen Nikki>.<
    Mehh ik blijf je Nikki noemen >.

    •*• Lululu •*•

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Maysilee Jane Violet Woods
    Bijnaam: May, Viooltje, Jany
    District: District 7 Wood
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Naam: Aiden Samuel Dream
    Bijnaam: Aiden of Sam
    District: District 1 Luxery
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:
    [Ik ben de rest aan het uitschrijven. Maar wint er uiteindelijk 1 of 2? als het team nog heel is?]

    Wat? Ik snap niet goed wat je bedoeld?
    1 of2 wint niet persee!


    •*• Lululu •*•

    Nee, ze bedoelt volgens mij of een groepje wint of dat je het ook nog met je partner moet uitvechten. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wat moeten de teams eigenlijk doen met elkaar?


    •*• Lululu •*•

    CxStylinson schreef:
    Nee, ze bedoelt volgens mij of een groepje wint of dat je het ook nog met je partner moet uitvechten. (:

    Ok (:


    •*• Lululu •*•

    Eigenlijk zou het wel grappig zijn als je verplicht met je partner zou moeten blijven. Dat je alleen maar van elkaar kan worden gescheiden als de ander dood is. Wel, dit RPG is niet van mij, dus ik heb er niet heel veel over te zeggen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, dat was ook zo een beetje de bedoeling, memoria...Ik bedoel Aniek :p Dat was waarschijnlijk niet erg goed aangeduidt. Vanaf nu moet je dan gewoon bij je partner blijven, totdat diegene of jij dood is


    Live Ti'll Ever ,Love Forever