• Druk op je ctrl-toets tegelijkertijd met de v-toets, en ontdek wat je het laatst gekopieerd hebt ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

          'She's doing good.' Begint de dokter en iedereen haalt opgelucht adem, behalve ik. Ik haal mijn wenkbrauwen op terwijl ik hem recht aankijk. 'What's good? She's alive with machines, she misses a foot?'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    http://files.content.campnanowrimo.org/camp/files/2012/05/cn_participant180x180.png


    Caution first, always.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    “Life is good, life is great. Always love and never hate. Break the rules, stand apart. Ignore your head and follow your heart.”


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Alleen maar tranen van geluk

    TASTY2WINS


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niks


    Happiness is a form of courage.

    @Ilana aka DragonWings

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Lynda's leven lijkt wel bijna perfect, ze heeft een lieve moeder, een lief vriendje en veel vriendinnen.
    Maar dan slaat het lot toe, haar moeder vind een nieuwe liefde en ze gaan bij hem wonen in Middelburg, een voor haar tot dan toe onbekend stadje.
    Als ze er dan tot overmaat van Ramp nog bij krijgt te voorduren dat ze de gaven van het geesten zien op zich gewezen krijgt, lijkt haar leven helemaal te keren.

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Ik was nooit echt een slecht kind geweest, dus waar had ik dit hele gebeuren aan verdient?

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Zijn ogen vonden de mijne, de zenuwen gierden door mijn lichaam.

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    "Kun je verdomme een keer denken aan wat ik wil? geen van jullie zitten vast met deze stomme gave! waarom ik dan wel?" Mijn moeder en haar vriend keken me geschrokken aan, mijn moeders schok was echt, zijn schok niet.

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Er zullen wat dingen in zitten die doen denken aan Huis van de nacht, maar dit idee heb ik al in word getiept nog voordat ik dat boek gelezen had (ik lees het pas sinds erg kort), ik zal nog wat dingen aanpassen maar sommige gelijkenissen zijn dus niet te voorkomen.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    http://images.free-extras.com/pics/b/broken_heart-1501.jpg


    Happiness is a form of courage.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://edition.cnn.com/video/#/video/world/2012/08/02/wr-gangnam-style-goes-viral-in-rap-video.cnn


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    Caution first, always.

    Hoofdstuk van mijn verhaal. :')


    -

    larry-stylinsonisrealbitches replied to your post: gottabe-one-d replied to...
    yes you are <3 You are such a good friend <3
    lol hahahahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...