• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    'Waarom zou ik je in hemelsnaam pijn doen, ik ben geen duivel of zo.'zei ze en ik deed mijn ogen weer open. "Maar wat heb je tegen haar gezegt? De hele tijd dat ze hier is geweest heeft deperesief op bed gelegen en jij praat met haar en ze rent zowaar de tent uit. Dat komt op mij een beetje vreemd over dus wil ik graag weten wat je heb gezegt." zei ze kalm."Het is trouwens wel goed van je dat je haar op wilde vrolijken en het lijkt ook aardig te lukken."voegde ze eraan toe."Wel euhm ze wou overheid weg en ik zei dat die hier niet is en die niet de baas over haar kon spelen hier en als ze wou de macht kon krijgen over dit woud,maar daarvoor moet ze alle heksen doden,maar ik heb niet gezecht hoe gevaarlijk ze kunnen zijn."legde ik uit.Ik keek Lyra met zielige oogjes aan."ze gaat zoeken achter heksen,maar ze weet niet eens dat heel het woud jullie dood wil."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ik liep door tot ik een geschikte open plek vond aan een beekje. daar deed ik mijn karate pak aan en begon oefeningen te doen. ik liet plankjes groeien en brak die met mijn vuist, voet, meshand of elleboog. zo ging ik nog een tijdje door.


    welkome to my garden of fantasy

    (ik ben even gaan eten )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik was ook eten, ben straks naar fitnesscentrum]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ik kan morgen weinig reageren, want ik ben dan jarig (lol) )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (ik kan morgen weinig reageren, want ik ben dan jarig (lol) )


    (alvast een gelukkige verjaardag! ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {gefelie!}


    welkome to my garden of fantasy

    [Alvast gefeliciteerd :D]


    First things first, but not necessarily in that order

    (Lyra stukje ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ja, tuurlijk]


    First things first, but not necessarily in that order

    (dankeee
    ik word EINDELIJK 13 (H) )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {ik ga}


    welkome to my garden of fantasy

    Lyra

    Met grote ogen keek ik Ardens aan. Was er een manier waarop we hier levend uit konden komen? "Dat is geweldig!" Riep ik uit. "Dus er is een kans dat we niet doodgaan?" Riep ik blij uit. Toen realiseerde ik me dat Liouze het alleen wilde doen. "We moeten haar tegenhouden!"


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    "Dat is geweldig!" riep ze uit.Ik hield mijn hoofd schuin en keek haar vragend aan."Dus er is een kans dat we niet doodgaan?" Riep ze blij uit."We moeten haar tegenhouden!".Verward keek ik haar aan."Euh ok?Maar als je het woud in wilt zul je dicht bij mij moeten blijven,de bomen doen me niets en als je dicht bij me bent doen ze je ook niets."legde ik nog vlug uit.Hopelijk gaat ze niet ten zuidwesten dat is het gevaarlijkste deel van het bos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Lyra? :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH