• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    "Feline word wakker."fluisterde ik.Haar geest was zwak en happerde veel,dat was nooit een goed teken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCurty

    Ik maakte van planten een soort kamertje om ons heen. 'Nu maar duimen dat ze blijft leven' mompelde ik. Ik tilde de hand van het meisje die zwak was op, en legde Mr. Fluffy eronder. 'Hij maakt je beter' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Ardens? Je ben redelijk bleek, wat is er?' vroeg ik terwijl ik naar Melody liep. 'Melody je kunt het, kom alsjeblieft weer buiten bewust zijn!'. Ik ging naast haar zitten.


    Do what people say you can't.

    PainEnds schreef:
    Kaylee McCurty

    Ik maakte van planten een soort kamertje om ons heen. 'Nu maar duimen dat ze blijft leven' mompelde ik. Ik tilde de hand van het meisje die zwak was op, en legde Mr. Fluffy eronder. 'Hij maakt je beter' fluisterde ik.

    (Melody of Feline?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens
    "Het zou kunnen zijn dat Feline het niet gaat halen."zei ik stilKaylee had haar knuffel beestje onder Feline haar hand gestoken,Kaylee was eingelijk geen slecht mens,maar hield niet zo ervan om klein genoemd te worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {@nyan moet je niet zo een nieuwe topic aan maken?}


    Do what people say you can't.

    ( http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138796 topic 6 hahah ik was er mee bezig :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {o haha}

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:26 ]


    Do what people say you can't.

    (Angel stukje?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Kaylee legde haar 'Mr. Fluffy' bij Feline neer en maakte van planten toen een soort van hut. 'Ik ga 1 keer wat proberen!' zei ik. Ik haalde wat water uit de lucht en liet dat bevriezen. Ik legde het op Feline's voorhoofd. 'Als het goed is moet dat werken' zei ik. Maar eigenlijk wist ik het niet zeker. Ik had het ooit ergens gehoord of gezien.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:55 ]


    Do what people say you can't.

    lisalove1D schreef:
    Angel
    Kaylee legde haar 'Mr. Fluffy' bij Feline neer en maakte van planten toen een soort van hut. 'Ik ga 1 keer wat proberen!' zei ik. Ik haalde wat water uit de lucht en liet dat bevriezen. Ik legde het op Melody's voorhoofd. 'Als het goed is moet dat werken' zei ik. Maar eigenlijk wist ik het niet zeker. Ik had het ooit ergens gehoord of gezien.


    (Melody moest wat slapen,maar Feline ligt eingelijk op sterven )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Melody moest wat slapen,maar Feline ligt eingelijk op sterven )


    ooohh want ik snapte het al niet helemaal :3

    zo viola veranderd =)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:55 ]


    Do what people say you can't.

    [Kga Glee kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    Angel legde wat ijs op Feline haar voorhoofd.Ik had geen idee wat ik moest doen."Angel wat moet ik doen?"vroeg ik in paniek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ik ga eten}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Do what people say you can't.