• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ik moet gaan}


    welkome to my garden of fantasy

    RememberYoux schreef:
    Melody
    'Kom, we gaan samen naar binnen.' zei Matheo. Ik pakte zijn hand en we stapten de tent in. Daar waren best weinig mensen 'Hai. We hebben gejaagd.' zei ik onschuldig. Ik pleurde de eekhoorn op de grond en maakte een vuurtje. 'We hadden niet zo veel geluk.' Ik begon met het beestje kaal te plukken. Zo hoefde ik in elk geval eerst niks te zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fertilis
    Melody en Matheo kwamen de tent ingelopen.'Hai. We hebben gejaagd zei ze en pleurde het beestje op de grond en maakte een vuur.'We hadden niet zo veel geluk'zei ze en begon de eekhoorn kaal te plukken."Jullie hebben wel wat gemist ondertussen zijn er 2 nieuwemlingen toegekomen dat daar is Stephan en Louize is weg.Lyra is erachter en ze had een 'goeide' nimph die ons kon helpen ofzo,maar door hem is die Looize de tent uitgerent."ratelde ik door.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'Oh' mompelde ik. 'Haii!' riep ik daarna en vrolijk zwaaide ik. Ik maakte een pad van planten naar de jongen toe en glimlachtte. Daarna gebaarde ik dat hij moest komen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    Kaylee McCarty

    'Oh' mompelde ik. 'Haii!' riep ik daarna en vrolijk zwaaide ik. Ik maakte een pad van planten naar de jongen toe en glimlachtte. Daarna gebaarde ik dat hij moest komen.


    (Lyra zit bij Kaylee Ardens is achter iemand anders die in nood is )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Er was iets met Louize, maar Ardens zei dat ik bij het net verschenen kleine meisje moestblijven. Hoe graag ik ook mee wilde Louize redden, ik wist dat ik het kleine meisje niet alleen kon laten. "Wel terugkomen!" Riep ik Ardens nog na, waarna ik mijn blik weer op het kleine meisje richtte. "Hee." Zei ik op de toon waarop mensen altijd tegen kleine kinderen praatten. "Ik ben Lyra en wat is jou naam?" Ik moest eerst maar eens zien het vertrouwen van het meisje te winnen, voordat ik haar belangrijkere vragen kon stellen.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    Ik opene mijn ogen.Die stront boom had me neergeslagen en nu ben ik Louize en de boom kwijt.Ik stond op en probeerde de boom te horen en inderdaad hij was nog steeds aan het bewegen.Ik rende ,maar stopte weer,mijn ribben deden zeer.Ik probeerde weer te rennen en na een tijd kwam Louize weer in zicht,samen met de boom .Ik rende en sprong op de boom en schoot hem in brand.De boom maakte weer een krijsend geluid.Ik nam Louize bij haar arm en rende weer naar Lyra en het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [is het echt wel handig dat Melody zwanger wordt? Ik vind het namelijk niet zo handig/leuk :$]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [is het echt wel handig dat Melody zwanger wordt? Ik vind het namelijk niet zo handig/leuk :$]

    (als je het niet leuk vind word ze toch niet zwanger :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [I'm sorry voor de vergissing]

    Kaylee McCarty

    'Ik heet..' Uhh... Hoe heette ik ookal weer? OHJA! 'Kaylee McCarty!' kirde ik vrolijk en ik glimlachtte. 'Kijk kijk!' gilde ik blij en ik draaide me naar het water. Langzaam maakte ik met het water een hartje. Toen ik het liet vallen, giechelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    Ik en Louize hadden eindelijk weer Lyra en het kleine meisje gevonden."Lyra ik en Louize zijn er!"riep ik en probeerde weer op adem te komen,ik had zo hard gerent dat mijn ribben nog meer zeer deden.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Het meisje was echt schattig. Hoe blij ze was toen ze met watersturing een hartje maakte. Toen werdt mijn aandacht van het kind afgeleid. "Lyra, ik en Louize zijn er!" Hoorde ik roepen. Ik herkende Ardens stem en met een ruk draaide ik mijn hoofd om. "Gelukkig! Wat was er aan de hand? Gaat alles goed met jullie?" Overspoelde ik hun met vragen. Heel even was ik hen kleine meisje vergeten., maar toen dacht ik weer aan haar. "O ja, jongens, dit is Kaylee McCarty." Stelde ik het king voor, met mijn hand in haar richting gebarend.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    "Gelukkig! Wat was er aan de hand? Gaat alles goed met jullie?.O ja, jongens, dit is Kaylee McCarty." zei Lyra en bij het laatste deed ze een handgebaar naar het meisje."Wel Louize werd weer achtervolgd door die boom,maar ik heb hem afgebrand en volgens mij gaat het prima met haar."zei ik en wijsde naar Louise,ik zei niet hoe het met mij ging.En dan keek ik naar het kleine meisje."Halo daar ik ben Ardens."zei ik met een klein glimlachje tegen het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'Hoii!!!' gilde ik blij. Vrolijk huppelde ik naar ze en gaf ze allemaal een knuffel. Ze leken wat geschrokken toen ik ze aanraakte, maar dat maakte niks uit. 'Sorry van bomen, dat was ik' mompelde ik zacht. Wacht. Wat? 'Boom afgebrand? NEEEEEE!!' gilde ik hysterisch.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    het kleine meisje zei dat zei de bomen was en gilde histerish toen ze doorhad dat ik een boom had afgebrand.Ik maakte een rustgevend geluid die haar wat kalmeerde."Jij was het niet hoor.Het was een gemene boom die Louize wou pijn doen,en hij heeft mij ook pijn gedaan."legde ik uit aan haar."Kom dan gaan we nieuwe vriendjes en vriendinnentjes zoeken" zei ik en stak mijn hand uit naar het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH