• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {okee, ik ben terug. maarre wat doen de bomen dan?}


    welkome to my garden of fantasy

    Lyra

    Ik begon te lopen, in de richting van het bos. "Louize is alleen in het bos, we moeten naar haar toe." Zeg ik, al lopend. Ik wachte niet op Ardens. Als Louize daar alleen in het bos was, was ze in groot gevaar. "Weet jij waar ze is?" Vroeg ik lichtelijk in paniek aan Ardens. Ik vergat even dat ik trillinge in de aarde kon voelen.


    First things first, but not necessarily in that order

    annickemiek schreef:
    {okee, ik ben terug. maarre wat doen de bomen dan?}


    (sommige bomen bewegen en kunnen verplaatsen om je in verwarring te brengen en hun takken kunnen rap bewegen en je vermoorden )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (sommige bomen bewegen en kunnen verplaatsen om je in verwarring te brengen en hun takken kunnen rap bewegen en je vermoorden )

    {okeetjes, dan zal mijn perso worden aangevallen. :3}


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    Lyra begon te lopen"Louize is alleen in het bos, we moeten naar haar toe." Zegt ze.Ik rende haar vlug achterna."Weet jij waar ze is?" vroeg ze aan me ik voelde paniek in haar stem.Ik probeerde geluiden op te vangen met mijn licht versterkt gehoor."Volgens mij die kant op!" zei ik en rende naar het geluid toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    toen ik al een paar plankjes had gebroken hoorde ik iets achter me suizen. ik draaide me om en zach een tak op me af komen. ik kon nog net snel genoeg wegduiken. de tak ramde een andere boom. er kwam een twede tak aan, ik deed een stap opzij en ik brak hem. en de volgende, en die daarna. daarna begon de boom met twee takken aan te vallen. ik kon maar een tak tegelijk breken. en moest de heletijd rare pasjes maken om niet greraakt te worden. ik liep een stuk naar achteren om veilig te staan maar de boom liep mee. hij viel met nog meer takken aan en eentje raakte mijn schouder en ik werd naar achteren geslingerd.


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    'Ik weet het.' zei ik teleurgesteld tegen Feline. Ik liep naar de tent, en ik probeerde zo normaal mogelijk te lijken. Ik stuurde het bloed van een eekhoorn die in de boom zat, zodat hij naar mij toeliep. Ik draaide de nek om en nam hem mee, zodat het leek dat we hadden gejaagd. Ik kon dus ook bloedsturen. Ik voelde me depressief. Ik keek om en zag Matheo. Ik wist er een waterig glimlachje uit te persen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody bloedstuurde een eekhoorn en draaide de nek van het beestje om zodat het leek dat we gejaagd hadden.Ze keek om en schonk me eenn waterige glimlach."Het komt wel goed."zei ik tegen haar en zag de tent in de verte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    Ik hoorde het breken van takken en zag het meisje juist weggelingerd worden."Louize!"riep ik geschrokken uit en keek naar de boom.Ik liep naar de boom toe en klom er om dan op een gevoelige plek te kunnen branden.Ik hoorde de boom krijsen en ik sprong eraf.Maakte dan een achresief blaasgeluid net als een kat en jaagde daaroor de boom weg.Ik draaide me dan om en keek naar Louize.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    geschrokken keek ik naar ardens. ''wat was dat? ik bedoel een boom?! wtf! een boom heeft mij aangevallen?! hoe kan dat?! dat kan niet?! maar wat??? hoe? een boom?'' zij ik een beetje histeries. ''dankje'' zij ik daarna.


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    "Dat zijn levende bomen,het woud zit er vol van."zei ik en keek even naar de boom."Het zijn de beschermers van dit woud,ze zorgen ervoor dat mensen ons bos niet vernietigen en aangezien jij een mens bent viel hij je aan."zei ik en keek even om me geen,waar is Lyra nu?"Kom we gaan terug en zoeken achter Lyra ik ben ze vast kwijtgeraakt."zei ik en hielp Louize vlug recht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    lyra
    ''bedoel je dat er meer zijn?! omg je hebt gelijk, we moeten lyra zoeken!.... waar is lyra eigenlijk?'' hoe eerder ik de macht heb van dit bos hoe beter. dacht ik.


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    "Ik weet het niet."zei ik en probeerde haar te horen,ik hoorde verschillende dingen ,dus kon ik niet echt weten welke van Lyra was."Lyra!"riep ik hopend dat ze me hoorde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Ik was Ardens uit het oog verloren. Ik had geen idee waar ik was. Lichtelijk in paniek probeerde ik trillingen te voelen, maar mijn paniek zorgde ervoor dat dat niet lukte. Met ogen groot van angst keek ik om me heen. Wat moest ik doen? "Louize, Ardens?" Riep ik, ondanks dat wist dat niet heel slim was. Zo trok ik waarschijnlijk alle gevaren die in dit bos aanwezig waren aan, maar dat maakte me niet uit op dit moment. Ik wilde gewoon dat ik hier niet meer alleen was.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    Ik spitste mijn oren,volgens mij hoorde ik haar."Kom Louize!"zei ik en trok haar mee naar het geluid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH