• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    toen ik mezelf tot barstens aan toe had volgepropt ging ik liggen. iemand zij hoi en ik zij hoi terug. verder ging het gesprek niet. ik verveelde me en draaide me om. ik zag ardens op de vloer zitten. ik vond hem aardig en ik stond op en ging naar hem toe. ''hey'' zij ik en ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:54 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    'hoi'zei het meisje.Nog voor ik iets kon zeggen kwam Louize naast me zitten.'hey' zei ze tegen me."Hey."zei ik tegen Louize en "hoi." zei ik toen tegen het andere meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Allebei zeiden ze hoi. 'Euhm.. mag ik wat vragen?'. En voordat ik op antwoord wachtte zei ik: 'Jullie zijn zeker aangekomen toen ik sliep he?.


    Do what people say you can't.

    louize
    naast hem werd ik verlegen en had ik geen idee wat ik moest zeggen. ik werd rood. wat gebeurd er met me? dit is nog nooit eerder gebeurd. ''mooi weer is het, he?'' ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. dit is stom! praten over het weer! 'Euhm.. mag ik wat vragen?' 'Jullie zijn zeker aangekomen toen ik sliep he?. ' ''ja'' zij ik. ''wij en nog twee anderen.'' ik deed mijn best om de aandacht van mijn stomheid af te leiden.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:04 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    Het meisje vroeg of we zijn aangekomen toen ze sliep."Louize wel,ik niet,ik leef hier al veel langer dan jou."zei ik en glimlachte lichtjes.

    Ik keek naar Louize ze was rood.ze zei dat het mooi weer was hier."Ja het was mooi weer vandaag ,maar nu is het donker aan het worden."zei ik tegen Louize."Heb je het warm?je ziet wat rood."vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Vrolijk huppelde ik in de ochtend met een mandje rond. Snel maakte ik een paar fruitbomen waarvan ik al het fruit op de grond liet vallen. Ik pakte er wat en deed ze in mijn mandje.

    Samuel "Sam" Nick Jones

    Snel transformeerde ik in een poema en ging op onderzoek uit. Wat deden die mensen hier? Ik hoorde gepraat en geklets. Zacht sloop ik door het bos rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {ik moet gaan eten}


    welkome to my garden of fantasy

    Angel
    Het drong tot me door dat ik echt lang sliep. Er waren al 4 nieuwe mensen aangekomen. En zo uit ik het begreep leefde die jongen hier al langer. Ik zuchtte. Dat meisje was helemaal rood geworden. Schattig stel, dacht ik.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik zag het meisje nog steeds naar ik en Louize kijken."Ik ben trouwens Ardens." stelde ik me voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''ik ben louize'' zij ik. ''en wie ben jij?''


    welkome to my garden of fantasy

    Angel
    De jongen heette Ardens en het meisje Louize. 'Ik ben Angel! En euhm.. wat zijn jullie gave?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:42 ]


    Do what people say you can't.

    louize
    ''oh, ik kan digen met planten. maar dat is niet zo goed. ik bedoel, ardens vuur komt daar zo doorheen.'' ik blooste een beetje. ''en de jouwe?''

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:45 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    "Ik kan bijna alles met vuur en ik kan delen van je leven tonen met een levensvlam."zei ik,ik vertelde niet dat ik een nimph was en bla bla,ze had vast nog niet door dat ik puntoren had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Van Louize had ik dus begrepen dat ze iets met planten kon en ze zei er ook iets bij over Ardens, dat hij iets met vuur kon. 'Ik kan van alles met water' zei ik. Niet dat ik er over op wou scheppen maar ik kon er wel van alles mee. Ardens vertelde zelf nog dat hij iets met een levensvlam kon. Niet dat ik dat snapte maar toch...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:49 ]


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Het meisje zei dat ze alles met water kon."En hoe heet je?"vroeg ik,want ze had zich nog niet voorgesteld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH