• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Langzaam kreeg ik grote ogen. Mijn ogen sloot ik en ik ademde diep in. Toen gaf ik een klap op de grond wat een ravijn maakte, tussen ons in. Ik stond alleen aan de ene kant en de anderen aan de andere kant. 'Dit is mijn helft, dat is die van jullie. Als jullie niet overweg met mij kunnen, goed. En alstjeblieft, jullie weten dat ik slim genoeg ben om niet meer voor klein te worden aangezien. Leeftijd is maar een getal. En ohja, je hoeft niks meer te zeggen om ik luister toch niet' zei ik met mijn ogen gesloten. Ik was kalm, rustig. Om mezelf meer te kalmeren maakte ik een huisje. Allemaal van bomen en planten gemaakt. Versierd met rozen, en om naar beneden te gaan een liaan als kabelbaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mikayla

    als ik wakker ben loop ik naar buiten. ik zie een groot ravijn. aan de ene kant staat het kleine meisje. aan de andere kant staat de rest. aan de kant van het meisje staat een huisje gemaakt van bomen en planten, versierd met rozen. Om naar beneden te gaan is er een liaan als kabelbaan. aan de kant van de anderen staat niks. nou ja, alleen alles wat er eerst al stond.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ardens
    het meisje maakte een ravijn tussens ons en haar en daarna een huisje van bloemen en boomen."Fijn kom maar niet om hulp roepen s'nachts als de heksen je gaan ontvoeren en opeten of as de slechte vuur en waternimphn je huis platbranden of laten overstromen!"riep ik kwaad en stond recht,gelukkig had Lyra me wat geheeld.Ik liep naar de tent die blijkbaar niet ver van ons was en ik zag een meisje naar ons kijken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Toen het nacht was, kreeg ik een idee. Iedereen sliep en ik sloop uit mijn huisje, pakte een sterke tak, hield die met twee handen vast boven de liaan en zo liet ik me naar beneden glijden. Geluidloos liet ik vanaf mijn eigen kant in het gras bij de anderen allemaal bomen groeien die een teken van een ufo. Daarna ging ik weer naar mijn huisje, en ging slapen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mikayla

    net toen ik van plan was om mezelf te teleporteren naar de kant van het meisje zag ik dat iedereen kwaad keek. het leek me dus geen goed plan. misschien later eens bedacht ik bij mezelf. toen zag ik dat er een jongen naar me keek. hij keek nog kwader dan al de anderen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Samuel "Sam" Nick Jones

    Ik hoorde in de middag al een knal, en ik ging nu kijken wat het was.
    Ineens stond er een mooi huisje, en er lag een ravijn. Oke, raar. Zacht sloop ik in het huisje. Daarin lag een klein meisje van ongeveer 8 te slapen. Hoe lief. Toen besloot ik maar buiten in een raaf te veranderen en naar de andere kant te vliegen. Zacht lande ik, nogsteeds als raaf, op de grond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MoonAngel--->CatEyes


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (iemand die met Fertilis wil praten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Halloooowwww, ben weer back
    mag ik vragen wat er allemaal is gebeurd??? k lees later wel terug :)}

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:21 ]


    Do what people say you can't.

    lisalove1D schreef:
    {Halloooowwww, ben weer back
    mag ik vragen wat er allemaal is gebeurd???}

    (hoi!wel eum Melody en Matheo zijn een koppeltje.ondertussen zijn er 4nieuwe mensen toegekomen.Stephan,Louise kaylee en Mikayla.is er een goede vuurniph bijgekomen,Ardens en is een jongen die al een yijdje in het woud was op ontdekking en dat is Samuel :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {moment in the past, waneer het ravijn word gemaakt.}
    louize
    het meisje sloeg met haar hand op de grond en er ontstond een ravijn. ''Dit is mijn helft, dat is die van jullie. Als jullie niet overweg met mij kunnen, goed. En alstjeblieft, jullie weten dat ik slim genoeg ben om niet meer voor klein te worden aangezien. Leeftijd is maar een getal. En ohja, je hoeft niks meer te zeggen om ik luister toch niet'' ik was compleet verontwaardigd. ''nou jaa! ga je nou opeens doen alsof je de beste bent?! wat ben jij een arrogante bitch! je bent een klein irritant mugje!'' zij ik terwijl ardens ook tegen haar aan het schreeuwen was. ''en zoals ardens zecht je kunt maar beter geen hulp van ons verwachten als je in de problemen zit! en reken maar dat ik mijn best zal doen om je het leven zuur te maken!'' ik draaide me om en liep vastbesloten en stampend naar de tent. mijn woede was nog steeds niet gekalmeerd en ik plofte op het bed neer. ik liet wat fruit en eten groeien en begon alles naar binnen te schrokken. niet dat ik echt honger had maar als ik de rest van de week niet in een slecht humeur wou bleiven was eten de enige oplossing. en zoals normaal als ik eet begon ik me beter te voelen.


    welkome to my garden of fantasy

    Nyan schreef:
    (...)
    (hoi!wel eum Melody en Matheo zijn een koppeltje.ondertussen zijn er 4nieuwe mensen toegekomen.Stephan,Louise kaylee en Mikayla.is er een goede vuurniph bijgekomen,Ardens en is een jongen die al een yijdje in het woud was op ontdekking en dat is Samuel :3)


    okeeee =)


    Do what people say you can't.

    Angel

    Ik werd wakker. Wow wat had ik lang geslapen! Bijna een week ofzo, dacht ik. Er zat een meisje op een van de bedden. Wie? I don't no.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Net als Louise liep ik kwaad de tent binnen,maar kalmeerde rap weer.Lyra zou wel achter komen.Het was toch niet zover van de tent.ik zuchtte en zag Louise haar volproppen.Ik keek nog eens rond en zag dat er nog iemand anders was.Ik schonk haar een klein glimlachje en ging dan ergens op de grond zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Oke blijkbaar waren er nog meer mensen aangekomen. Ik zei: 'Hoi', maar verder niks.


    Do what people say you can't.