• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ook bij mij verlaten kreunen mijn mond en ik besluit het tempo af te wisselen. Ga ik langzaam, dan stoot ik diep, ga ik snel, minder diep. Ik zoen haar terug en haar kreunen winden we alleen maar meer op. Ik laat een hand over haar zij gaan en laat de ander op haar heup liggen. Ik laat onze tongen een spel spelen en geniet van dit alles.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Hij wisselt de hele tijd van tempo wat me erg opwind. 'Ooh Ian.' komt er dan kreunend uit mijn mond en ik begin weer kusjes te geven in zijn nek, ik merk dat hij dieper gaat enkreun weer luid en krom mijn rug. 'Sneller.' zeg ik dan en sla mijn armen om Ian's nek en zoen hem weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns om haar reactie en ga sneller stoten. Ik druk mijn lippen op de hare om haar kreunen en de mijne een beetje te smoren, aangezien ik nu liever niet betrapt word. Ik voel dat ik bijna klaar kom, maar houd het nog even in, omdat ik geniet van dit moment.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Een klein grinnikje verliet Eleadora haar mond toen zij de gene was die boven op lag. Gretig en vol lust zoent ze mee, terwijl haar handen door zijn zachte bruine haren gaan. Een warm gevoel betrad haar lichaam, ze zette haar nagels in zijn rug en likte even speels over zijn onderlip, waarna ze haar lippen terug trok en haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten. Eleadora liet haar handen over zijn schouders naar voren glijden, waarna ze ze terug bracht naar haar eigen lichaam, en de zijkantjes van haar string kapot scheurden, waarna deze vervolgens op de grond viel.


    [Haar broek was gewoon al uit XD]

    Julio Martinéz
    Wanneer Eleadora's handen van mijn lichaam af zijn, voel ik dat meteen. Enkel haar voorhoofd en haar lichaam van waar ze op me ligt raken me nog aan, dus besluit ik er gebruik van te maken en even op adem te komen. Of tenminste, om mijn ademhaling regelmatig te krijgen. Maar.. het is nog niet voorbij. Ik glimlach terwijl herinneringen door mijn hoofd spoelen en ik besef me nogmaals hoe ongelofelijk blij ik ben dat ik Eleadora terug heb. Bij het geluid van scheurende stof kijk ik op en zie dat Eleadora haar string kapot scheurde, waarna mijn ogen even groot worden en ik mezelf dan weer herstel. Eleadoras lichaam is natuurlijk prachtig, maar het is vermomd onder die vreselijke blauwe plekken, overal..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik merk dat ik bijna bij mijn hoogtepunt kom en probeer me nog even in te houden. Na een tijdje gaat Ian nog sneller stoten en ik merk dat hij ook bijna aan zijn hoogtepunt komt, ik kan het dan niet meer volhouden. Ik kreun Ian's naam terwijl ik mijn hoogtepunt bereik en merk dat Ian nu ook aan zijn hoogtepunt komt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en kom dan ook met een harde kreun klaar, maar die kan ik smoren door mijn lippen op Naomi's schouder te drukken. Ik stoot nog even rustig door en kom dan langzaam uit haar. Ik sla mijn armen om haar heen en hijg nog even na, terwijl ik mijn ogen sluit en glimlach. Als mijn ademhaling weer iets normaler is open ik mijn ogen weer en druk een kus op Naomi's lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en nestel mezelf tegen Ian aan, onze lichamen plakken aan elkaar van het zweet, maar dat maakt me niks uit.Ik druk een kus op zijn lippen en merk dat mijn ademhaling nog niet helemaal rustig is. 'dat was geweldig.' zeg ik dan toch en druk een kus op Ian's schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Vond ik ook. Vond ik ook.' Ik glimlach en druk een kus op haar voorhoofd. Ik sluit mijn ogen weer en had nu echt gewild dat er een dekentje zou zijn dat ik over ons heen kon leggen. Ik trek Naomi dichter tegen me aan en laat mijn hoofd tegen de bankleuning rusten. Mijn ademhaling is weer terug naar normaal, maar ik merk dat die van Naomi nog niet zo is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. Ik merk dat mijn ademhaling weer normaal is en sta op en pak me kleding van grond en voel Ian's blik op me branden, als ik al mijn kleren heb gevonden gooi ik Ian's kleren naar Ian en trek dan mijn kleren aan. 'Kom kleed je aan dan gaan we even douche.' zei ik toen, want ik voelde me bezweet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik en trek vlug mijn kleren aan. Dan sla ik mijn arm om Naomi's middel en trek aarzelend de deur open. Ik zie dat de gang leeg is en loop vlug naar de douches. Ik pak er gelijk twee handdoeken uit en kijk Naomi aan. 'Samen of alleen?' Ik geef haar de handdoek en druk een kus op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Wat denk je zelf.' zeg ik lachend. Ik trek mijn kleren uit en Ian ook en sleur hem dan een douche in en zet het water aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Ik had niet veel tijd om na te denken.' Ik laat het water over me heen stromen en sla mijn armen om Naomi heen. Haar blote lichaam tegen de mijne voelt behoorlijk vertrouwd en heerlijk aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd en geniet van het warme water en Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik leun tegen Ian aan en geef hem dan een kus op zijn mond. En dan moet ik plotseling grinniken. 'Kiss in the rain' zeg ik dan lachend. En druk mijn lippen weer op de zijne en bijt op zijn oderlip.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Die ga ik niet meer vergeten.' Ik beantwoord haar kus en laat na een tijdje los en laat mijn hoofd op haar hoofd steunen. Ik had haar nu omsloten in mijn armen en het voelde heerlijk. Het voelde fijn dat ik haar zo vast kon houden en dat ze de mijne wilde zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora zag hoe Julio zijn ogen lichtelijk groot werden, waarna ze even een blik op haar eigen lichaam wierp. Vreselijk...blauw/paarse vlekken sierden de huid op haar dijen en bekken. Meteen zakte een stukje van haar opgewondenheid weer weg, toen ze de vlekken zag, maar ze hield zichzelf sterk en hield vol terwijl de herinneringen weer voorbij schoten. Maar langzaam vervaagden deze toen ze in de ogen van de jongen onder haar keek. Een jongen die ze vrezelijk had gemist, een jongen die haar vreselijk blij maakten met zijn aanwezigheid, maar bovenal een jongen waar ze vreselijk veel van houd. Eleadora leunde weer voorover om haar lippen weer op die van Julio te drukken, waarna ze deze naar zijn oor bracht en fluisterden."Het is oke. Ik hou van je"


    The expert in anything, was once a beginner.