• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Een rilling trekt vanuit mijn onderbruik door mijn hele lichaam als Eleadora op haar knieën voor me komt te zitten en aan de touwtjes van de verplichte trainingsbroek begint te frummelen om ze los te krijgen. "¿Seguro?" Fluister ik, terwijl ik zo rustig mogelijk probeer te lijken. Haar kennende.. We kunnen hier natuurlijk ten alle tijde betrapt worden, en misschien is het nogal gênant om dat mee te maken.. "Van mij mag je, dat weet je, maar wil je ook híér blijven?" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora stopte met het frutte aan de stoffen touwtjes, en keek omhoog naar Julio, waarna ze knikte. "Sí ik weet het zeker en..." Eleadora stond op waarna ze naar de deur liep en deze opslot draaiden, waarna ze weer terug liep naar Julio. "Dan doen we toch gewoon de deur opslot" Eleadora beet zachtjes op de onderlip van Julio waarna ze met haar lippen over zijn borstkast naar beneden gleed en zijn joggingbroek naar beneden trok, toekijkend naar de grote vriend in zijn boxer.


    The expert in anything, was once a beginner.

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    'Ti amo troppo.' zeg ik dan zacht, maar herinner me dan dat hij geen Italiaans spreekt. 'I love you too.' murmel ik dan en laat mijn handen onder zijn shirt over zijn rug glijden. Ik haal mijn lippen van de zijne en druk ze dan op zijn schouder en ga dan via zijn nek, kaak weer terug naar zijn mond.


    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Je moet me maar Italiaans gaan leren,' grinnik ik en kus gretig terug als ze weer een kus op mijn mond plaatst. Ik strijk met mijn tong langs haar onderlip en ga met mijn handen onder haar shirt en ga omhoog naar boven. Ik streel daar met mijn vingers en maak figuurtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik trek Ian's shirt in een snelle beweging uit en draai ons om en druk mijn lippen kort op de zijne en laat ze dan afdwalen naar zijn nek naar zijn borst en druk ook een kusje op een van zijn tepels en ga dan verder omlaag naar zijn navel waar ik ook een kusje op druk en ga dan weer dezelfde weg naarboven.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Een kreuntje van genot rolt over mijn lippen. 'Naomi... We zijn hier niet alleen, weet je nog?' Ik grinnik en ga recht op zitten. Ik til haar in een soepele beweging op en druk mijn lippen weer op de hare. Ik wandel de kamer uit, terwijl ik met mijn tong over haar onderlip strijk voor toegang. Ik open een oog om te kijken waar ik heen loop. Dan open ik de deur met de oude bank en doe de deur achter me dicht, terwijl mijn lippen nog steeds op de hare zitten. Ik ga op de bank liggen met haar boven op me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik als een kreun uit Ian's mond hoor kom, als we weer liggen laat ik mijn handen weer over zijn hele lichaam gaan en haal dan mijn lippen vande zijne en druk weer allemaal kusjes richting zijn borst en zet dan mijn lippen weer om zijn tepel en bijt er zachtjes is en druk dan mijn lippen weer in zijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik trek haar shirt nu ook uit en maak gelijk haar bh sluitinkje open. Ik gooi haar bh naast de bank en druk kusjes langs haar kaak naar beneden. Dan druk ik ook kusjes op haar borsten en zet mijn lippen om haar tepel en begin eraan te zuigen. Een hand laat ik langs haar zij gaan en de ander laat ik figuurtjes maken op haar buik, steeds meer naar boven naar haar andere borst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Mijn ogen volgen alles wat Eleadora doet. Natuurlijk volgen ze dat. Al zou ik willen dat ze dat niet deden, het is onmogelijk, dus ik kan niet eens anders. Maar het is ook omdat ik echt benieuwd ben wat ze gaat doen.. Ik heb het al snel door, en ik ben er blij mee. Dan hoeven we niet te verplaatsen ofzo. "Ik wist niet dat de deur op slot kon" Fluister ik, waarna ik grijns en Eleadora soepel naar beneden zakt. Ik schop mijn schoenen uit en stap zo ook uit mijn joggingbroek als Eleadora die laat zakken, zodat ik alleen nog maar in mijn boxer en sokken sta. Er trekt een rilling door me heen en ik grijns als ik haar zie kijken - dit is bijna nog erger als wanneer ze me aanraakt, maakt niet uit waar of hoe. Ik laat me langzaam ook door mijn knieën zakken en duw haar zacht naar achteren zodat we op de harde vloer komen te liggen en ik mijn mond weer op de hare kan drukken. Niet zo snel..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Een kreun verlaat mijn lippen als hij aan mijn tepel zuigt en hij met zijn andere hand mijn andere borst masseert. Dit voelde zo goed en ik kreeg weer dat warme gevoel van straks. 'Ian.' kwam er kreunend uit mijn mond. Hij deed dit zo goed.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en druk als laatste nog een kusje op haar tepel. 'Ja?' Ik kijk haar grijnzend aan en druk een kus op haar lippen, terwijl ik mijn handen verplaats naar haar heupen. Ik bijt speels op haar lip en druk dan kusjes in haar nek, dan zak ik weer af naar haar borsten en besluit nu de ander onder handen te nemen. Ik druk weer kusjes rondom de tepel en begin dan te zuigen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Het was Eleadora al duidelijk dat Julio haar zou laten wachten, maar om eerlijk te zijn, had ze daar geen problemen mee, aangezien het intiemer zou zijn. Zachtjes streek ze met haar vingertoppen over zijn rug waarna ze even door zijn zachte haar streek en vervolgens haar handen over zijn borstkast naar beneden liet glijden. De donshaartjes onder Julio zijn navel kietelde de huid onder de vingers van Eleadora, ze stopte niet, langzaam liet ze haar vingertop over de grote vriend in zijn boxer glijden, grijnzende tegen zijn lippen aan toen deze vriend iets groter werd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Alweer kwam er een kreun uit mijn mond en ik kreeg het warm. Ik liet mijn handen even vlug door zijn haar gaan en er kwam weer een kreun uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Eleadoras adem kietelt op mijn gezicht, haar hele lichaam lijkt onder lichte stroom te staan en ze durft steeds meer, ze stopt niet bij de rand van mijn boxer maar gaat gewoon door. De stroom die van haar lichaam af komt gaat naar mijn lichaam waar we elkaar aanraken, en ja, dat heeft effect. Wat ze heel leuk lijkt te vinden. Ik grijns en wenkbrauwwiebel even naar haar, waarna ik mijn lippen op de hare druk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes en drukte Julio dichter tegen haar aan terwijl ze verstrengeld waren in een zoen vol passie en lust. Zachtjes beet ze in zijn onderlip, waarna ze hem even aankeek en haar lippen weer terug drukten. Zachtjes glijden de vingertoppen van Eleadora haar hand over de vriend in zijn boxer, waarna ze deze weer omhoog bracht naar de kietelende donshaartjes, gewoon voor het plagende effect. Zachtjes streelden ze rondjes rondom zijn navel met haar wijsvinger waarna ze deze weer naar de rand van zijn boxer liet glijden en haar vingers om de rand klemden, klaar om hem naar beneden te trekken, maar dit deed ze echter niet en liet de elastiekenrand van zijn boxer terug ketsen naar zijn lichaam, terwijl ze hem met een grijns aankeek en zachtjes op haar eigen onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik trek hem weer naar boven en druk mijn lippen weer om de zijne Ik laat mijn hand in zijn jogging glijden, en laat mijn vingers over zijn bozer heen glijden en met mijn andere hand streel ik zijn borst, ik haal nu ook mijn lippen van de zijne en begin dan ook zacht aan een van zijn tepels te zuigen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp