• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Mijn handen liggen even stil op haar onderrug en verwarmen die terwijl ik ergens bij haar oor fluister "¿Seguro? Jij moet het zeggen." Het is heel even stil. Ergens wilde ik haar net vertellen over mijn rug, maar ergens was het ook gewoon.. laten weten dat ze me gek maakt? Dat weet ze al. Waarom ik het dan ook zei, ik haal mijn hoofd een klein stukje van haar af en kijk haar onderzoekend aan, maar haar gifgroene ogen staan vastberaden. Ik weet dondersgoed waar haar hand is en wat haar plan is. ,,¿Seguro?" Fluister ik nog een keer.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Toen ik nog klein was een jaar of 4, 5 toen zag ik een ballet voorstelling op tv en ging toen op ballet, wat na veel gezeur eindelijk mocht van mijn ouders, maar ik merkte al snel dat het me niet lag, maar na onze balletles kwam een groep streetdancers en wou toen dat gaan doen en ben dus toen ik ongeveer 6 was naar de streetdance groep gegaan en ik had talent, toen ik 11 was ben ik daar gestopt, omdat mijn ouders toen stierven en het te makkelijk voor me werd en ik er zelf het geld niet voor had. Ik ben toen bij een crew gaan dansen, waar ik de jongste was, ik was toen pas 12, maar ik was goed genoeg dus ik mocht erbij en heb daar veel nieuwe dingen geled, veel breakdance vooral en alle verschillende stylen in streetdance, we wonnen veel wedstrijden, het waren geen officiele wedstrijden, je kan het verglijken met the streets, we wonnen bijna alles en na een tijdje toen ik eind 14 was werd dat me ook te makkelijk, want we wonnen bijna alles en hadden bijna geen concurentie, dus toen heb ik mezelf allemaal dingen geleerd en ben ook bij een paar andere crew's gaan kijken en heb wat dingen van hun geleerd en nu ben ik dan hier.' leg ik het hele verhaal dan uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora staarde Julio aan, haar ademhaling was iets verzwaarderd en haar lippen hadden een kleine opening gevormd in het midden, ze knikte. "Sí" fluisterde ze terug waarna ze haar lippen weer op die van Julio drukten, terwijl ze in een beweging het knipje van haar bh los haalde en deze op de dansvloer viel. Eleadora streelde met haar handen over zijn schouders terwijl ze hem dichter tegen haar aandrukten, en weer een spoor van kusjes achter liet in zijn nek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik luister aandachtig naar haar verhaal en knik af en toe. Ik staar voor me uit en kijk Naomi aan. 'Was er geen familie om je op te vangen na je ouders dood?' Ik kijk haar vragend aan en weet dat er ook een blik van ongeloof in mijn ogen staat. Hoe kan je nou zo'n meisje als Naomi aan haar lot overlaten? Ik kijk naar de grond en denk na, maar ik zie het niet voor me. Ik zou dat niet over mijn hart krijgen. Een elf jarig meisje... Die horen niet op straat!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Mijn vader had met zijn broep niet veel vrienden, en familie heb ik nooit ontmoet, omdat ze denk ik bang voor hem waren.' zeg ik dan twijfelend. 'Toen ze dood waren moest ik zelfs de stad uitvluchten anders was ik nu misschien ook dood, bijna iedereen had een hekel aan mijn vader en ik was zijn dochter, dus. Er waren maar een paar mensen die echt trouw waren aan mijn vader, maar wat ik nu weet zijn die nu ook allemaal dood, vermoord.' zeg ik dan zacht.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 13:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar met grote ogen aan. Mijn mond vormt een soort 'o'. Ik sla mijn armen om haar heen en wieg haar zachtjes heen en weer. 'Dat spijt me voor je,' zeg ik gemeend. Ik druk een kus op haar kruin en laat mijn hoofd op de hare rusten. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het is nou eenmaal gebeurd en we kunnen er niks aan veranderen.' zucht ik dan. 'Weetje wat nog het ergste is, dat ik niet weet of ik blij of verdrietig moet zijn dat hij dood is.' zeg ik dan zacht en kijk Ian met tranen in mijn ogen aan. Waarom had mijn vader ook zo'n beroep en kon hij niet een normaale baan hebben.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 13:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip en wieg haar nog meer heen en weer. 'Wat was zijn beroep,' vraag ik zachtjes. 'En wat je vader ook heeft gedaan, hij was je vader. En... Ik weet niet of hij jouw iets heeft aangedaan, maar zo niet, dan hield hij van je.' Ik kijk haar aan. 'Denk ik en ik weet niet hoe het was. Dus ik kan niet zeggen wat normaal is, dat moet je zelf weten.' Ik geef haar een kus en druk haar dichter tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Een traan loopt langs mijn wang. 'Hij was mafia baas, de grootste een meest beruchte van Italie.' zeg ik zacht, het klinkt waarschijnlijk minder erg dan het is. 'Hij wou dat ik het over ging nemen, maar ik wilde dat niet, maar werd gewoon gedwongen, toen ik 10 was begon hij me alle dingen te leren, hoe ik een pistool moet gebruiken, geen angst voor iets te hebben, geen medelijden met anderen hebben en nooit ergens spijt van hebben en nog veel meer ergere dingen, ik moest er ook bij zijn als iemand mijn vader niet optijd had betaald, hij werd dan meegesleurd en in een kamer gegooid en gemarteld tot hij zei dat hij het geld had en als hij dat niet had werd hij bruut vermoord en dat voo mijn ogen, een keer moest ik het doen, ik kreeg een pistool in mijn handen en moest hem neerknallen, ik moest en doen, hij dwong me, ik heb gewoon iemand vermoord!' zeg ik dan en bast in huilen uit. 'En het ergste is nog dat mijn vader trots op me was dat ik iemand had vermoord.' zeg ik dan nog huilend.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 13:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kan er niet tegen dat ze zo huilt en boos was ik ook totaal niet. Ik trek haar tegen me aan en maak sussende geluiden. Ik voel ook een traan over mijn wang stromen en trek haar nog dichter tegen me aan. 'Niemand neemt het je kwalijk Naomi. Niemand.' Ik druk mijn lippen weer op haar kruin en houd haar stevig vast. 'Niemand neemt het je kwalijk. Je moest wel.' Ik droog haar tranen met mijn duim en kijk haar aan. 'Niemand neemt het jouw kwalijk.' Ik druk een kus op haar lippen, die nat zijn door de tranen die erover heen stromen. Ik leg mijn voorhoofd tegen de hare en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Dankje.' zeg ik dan zacht. 'Ik heb dit nooit tegen iemand verteld en het deed me altijd z'n pijn, maar ik voel me beter nu ik het bij iemand kwijt kon, dankje Ian.' zeg ik en druk mijn lippen kort op de zijne en zie dan dat er ook een traan over zijn wang loopt, ik veeg hem snel weg met mijn duim en kijk hem met mijn blauw/groene ogen aan. 'Niet huilen.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach kleintjes. 'Ik kan er niet tegen je zo verdrietig te zien,' mompel ik, toch iet wat beschaamd. Ik kijk haar aan en geef haar nog een kus. 'En ik ben er voor je, altijd.' Ik glimlach even en trek haar weer in een knuffel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlch. 'Oke gnoeg verrietige onderwerpen gehad en het spel word ook saai, ik wil wat anders doen.' zeg ik dan en kijk Ian aan en hoop dat hij iets weet wat we kunnen doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik en glimlach. 'Iets anders?' ik denk na en ga liggen op haar bed. Ik kijk haar even aan en trek haar boven op me. 'Iets anders he?' Ik denk na en weet zo snel even niks. 'Ik heb geen idee.' Ik denk weer na en geef haar een kus. Ik leg mijn handen op haar onderrug en glimlach. 'We kunnen...' Ik zwijg. 'Laat me nadenken, ik weet het namelijk niet zo snel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. En leg mijn hoofd op zijn borst en maak tekeningetjes met mijn vinger op zijn buik. 'Ik wacht wel.' zeg ik zacht lachend. En geef een paar kusjes op zijn borst en leg dan mijn hoofd weer terug en kijk hem dan aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp