• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Al snel had ik mijn appel op en haalde Ian's handen van me af en stond op en zag tot mijn geluk een prullebak staan en gooie de appel erin en liep weer terug naar Ian en ging hetzelfde zitten als eerst. 'Dus je blijft liever nog even zo zitten?' zeg ik dan lachend en druk een kusje in zijn nek en leg mijn hoofd er dan neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ja, eigenlijk wel,' glimlach ik. Ik streel haar wang en sla mijn armen om haar middel. 'Moet je niet nog iets eten? Ik bedoel... Een appel, is dat genoeg,' vraag ik een beetje verbaasd en druk mijn lippen op haar wang. Dan ga ik liggen en sluit mijn ogen. Doordat ik Naomi nog vast heb, trek ik haar mee.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:23 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik ben gewend om weinig te eten, dus als ik nu meer ga eten dan word ik misselijk en dat lijkt me niet zo'n goed idee.' zeg ik dan beschaamd. En leg dan mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. 'Dit ligt zo lekker, kan ik niet voor altijd zo blijven liggen.' zeg ikmet een glimlach en mijn ogennog steeds dicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach en sluit ook mijn ogen. 'Nee, maar nu voor zolang het kan mag je zo blijven liggen.' Ik geef haar een kus op haar kruin en glimlach. 'Zonder jouw was ik hier allang depressief Naomi.' Ik glimlach en streel langs haar wang. Ik glimlach en blijf stil liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Wat er met mij was gebeurd zonder jouw wil ik niet eens weten.' zeg ik dan. En druk weer kusjes vanaf zjn nek omhoog en druk dan uiteindelijk mijn lippen op zijn lippen die wel voor elkaar gemaakt leken te zijn ze paste precies op elkaar. Ik beet zacht op zijn onderlip en leg mijn handen opzijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Daar hoeven we ook niet aan te denken, want ik ben en blijf gewoon bij jouw. We doen dit samen en gaan ook samen weg.' Voordat ik iets kan zeggen voel ik haar volmaakte lippen alweer op de mijne. Ik sla mijn armen steviger om haar heen en open mijn mond gelijk. Ik laat mijn tong de hare ontmoeten en voel een blij gevoel door me heen gaan. Ik kreeg hier gewoon geen genoeg van met haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    I kreeg weer dat warme gevoel en liet een hand door zijn haar gaan en de ander liet ik over zijn borst glijden. Toen pakte ik zijn schirt vast en draaide ons om zonder onze lippen van elkaar te halen, zodat ik nu onder lag en liet weer een hand over zijn borst glijden en de ander door zijn haar, ik kreeg hier nooit genoeg van. Ik dacht even iets te horen maar negeerde dat meteen en ging weer helemaal op in de kus en liet onze tongen met elkaar spelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zet mijn handen naast haar hoofd om niet mijn volle gewicht op haar te leggen. Ik kus gretig terug en geniet van haar aanrakingen door mijn haar. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik geniet van dit gevoel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Onweer... Het is al een paar keer ingeslagen in de plaats waar ik woon en dan ligt bijna overal Internet eruit, dus het kan zijn dat ik ineens niet meer reageer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Oke, hier is lekker weer, hah.)

    Naomi Micheal

    Nog steeds liggen we hier ik weet niet voor al hoe lang, maar ik wil nog lang niet stoppen, Ik laat mijn handen wer onder zijn shirt glijden, van zo'n lichaam kan je gewoon niet afblijven en zoen hem pasioneel terug, maar moet dan toch even mijn lippen van de zijne halen om op adem te komen en kijk hem glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en hijg een beetje. 'Weer mijn buik? Echt Naomi?' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Maar jij hebt er toestemming voor,' grinnik ik. Ik druk mijn lippen weer op de hare en laat ons weer belande in een passionele en vurige zoen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en haal mijn lippen van de zijne af en kijk hem aan. 'Ik kan er niks aan doen dat jij zo'n lichaam hebt waar ik niet van kan afblijven.' zeg ik dan met een ondeugende grijns op mijn gezicht. 'En zeg nou niet dat je het erg vind.' zeg ik dan zwoel in zijn oor en bijt zacht in zijn oorlel en druk dan mijn lippen weer op de zijne en open mijn mond meteen en onze tongen ontmoeten elkaar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en zoen haar vurig terug. Dan laat ik mijn handen onder haar shirt glijden en laat ze op haar onderrug liggen. Ik schuif haar shirt iets omhoog en druk kusjes op haar buik. Ik grinnik en druk mijn lippen dan weer op haar lippen. 'Love you,' fluister ik in haar oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ti amo troppo.' zeg ik dan zacht, maar herinner me dan dat hij geen Italiaans spreekt. 'I love you too.' murmel ik dan en laat mijn handen onder zijn shirt over zijn rug glijden. Ik haal mijn lippen van de zijne en druk ze dan op zijn schouder en ga dan via zijn nek, kaak weer terug naar zijn mond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en zacht geluidje verliet Eleadora haar mond, toen Julio zijn hand op haar buik plaatsten. Eleadora liet haar lippen over de huid in zijn hals strijken, waarna ze plagend zachte en tedere kusjes op zijn sleutelbeen drukten, en daarna weer met haar lippen naar onderen gleed. Eleadora zette haar lippen rond Julio zijn linkertepel, waar ze zachtjes aan zoog en even in beet, waarna ze verder gleed met haar lippen naar onder, en uiteindelijk op haar knieën op de grond terrecht kwam om vervolgens zijn broek los te maken.


    The expert in anything, was once a beginner.