• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ian is aan de beurt, ik heb er ook al 2 achter elkaar gedaan.. :))


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, is goed. Maar internet lag er ineens uit, toen kwam mijn moeder thuis en nou ja alles... Hahah, ga nu reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Ja, is goed. Maar internet lag er ineens uit, toen kwam mijn moeder thuis en nou ja alles... Hahah, ga nu reageren:)]


    [Oke, haha, balen dat het eruit lag.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Kreunen rollen over mijn lippen. 'Naomi...' Ik slaak een zucht en trek haar weer meer omhoog. Ik druk mijn lippen op de hare en leg mijn handen op haar heupen. Speels trek ik haar joggingbroek iets naar beneden en streel dan met mijn duim over haar heupbot. Ik druk een kus in haar nek en begin daar te zuigen. Daarna kus ik haar weer op haar lippen en laat mijn vingers over haar slipje glijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kreun weer en laat mijn had uit zijn jogging glijden en laat ze nu in zijn boxer glijden en streel zijn grote vriend langzaam. Dan open ik mijn mond en al snel ontmoeten onze tongen elkaar en spelen een vurig spel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Mijn kreun wordt gesmoord door de lippen van Naomi op de mijne. Ik ga nu ook met mijn hand in haar slipje en laat mijn andere hand over haar zij glijden. Ik druk haar dichter tegen me aan en ga op in het moment. Ik geef zoveel om haar en houd zoveel van haar, dat ik niet weet wat ik zonder haar moet.

    [Tafel dekken]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Mijn kreunen worden net zoals die van Ian gesmoord door onze lippen. Ik haal mijn hand uit zijn boxer en trek nu zijn jogging uit en daar achteraan zijn boxer en streel dan weer zijn grote vriend. Nog steeds verlaten kreunen mijn mond en ik begin al zwarder te ademen. Ik haal mijn lippen weer van de zijne en sluit mijn lippen nu om zijn andere tepel en zuig er zacht aan. Ik bijt er even kort zacht in en lik er dan langzaam over en ga dan weer omhoog en druk mijn lippen weer op de zijne terwijl mijn hand nog steeds zijn grote vriend streel.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 18:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik trek nu ook haar broek en slipje uit en kreun. Ik kus haar weer vurig op haar lippen en leg mijn handen op haar heupen, terwijl ik daar streel. Ik adem al zwaarder, net zoals Naomi. Ik vraag me af waar we mee bezig zijn, aangezien we toch niet veel verder kunnen gaan. Toch voelt het geweldig en wil ik dat dit moment nooit eindigt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik wist dat we niet verder zouden kunnen gaan maar ik wilde het zo graag. En een kreun verliet weer mijn mond en ook bij Ian. 'Doe het gewoon.' zei ik toen maar kreunend. Het boeide me niet, maar ik moest hem nu. Mijn ademhaling was al erg zwaar en zo ook die van Ian. en een nieuwe kreun verliet mijn mond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "No, no, no" Grijns ik. "Todavía no" Met een lachje druk ik mijn lippen weer op de hare en voel ik een warm gevoel door me heen stromen. Dat is zo fijn dat ik haar wat ruwer begin te zoenen terwijl ik mijn handen nu over haar hele lichaam laat gaan - ik denk niet dat ik rekening hoef te houden met haar verkrachting van gisteren, omdat ze zelf al zoveel aangeeft en zoveel wil.. Om haar even wat op adem te laten komen druk ik een spoor van kusjes van haar mond naar het randje van haar broek en weer omhoog. Af en toe plaag ik haar een beetje, maar als ik weer bij haar mond ben draai ik ons om waardoor ik nu onder lig, zodat ik mijn handen over haar rug kan laten gaan en op haar kont kan laten rusten waarna ik gretig verder zoen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 18:29 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'Zeker?' Ik kijk haar aarzelend aan. Ik wilde het niet, als zij het niet echt wilde. Al wilde ik haar hier en nu. Ik druk mijn lippen stevig op die van haar en voelde de adrenaline door me heen gaan. 'Heel zeker?' Ik kijk haar recht in haar ogen aan, wachtend op antwoord, terwijl het verlangen heel groot werd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kijk Ian diep in zijn ogen aan, en zie dat hij zich inhoud en zijn verlangen heel groot is. Ik druk mijn lippen op de zijne en haal ze er naar een tijdje af en ga met mijn mond naar zijn oor. 'Doe het.' zeg ik dan fluisterend en bijt nog eens in zijn oorlel en druk dan kusjes in zijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik braaf en ga bij haar naar binnen. Ik begin langzaam te stoten en leg mijn handen op haar heupen. Ik druk mijn lippen op de hare en strijk met mijn tong over haar onderlip. Ik voer het tempo iets op en een overweldigend gevoel van heerlijkheid overspoelt me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein grinnikje verliet Eleadora haar mond toen zij de gene was die boven op lag. Gretig en vol lust zoent ze mee, terwijl haar handen door zijn zachte bruine haren gaan. Een warm gevoel betrad haar lichaam, ze zette haar nagels in zijn rug en likte even speels over zijn onderlip, waarna ze haar lippen terug trok en haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten. Eleadora liet haar handen over zijn schouders naar voren glijden, waarna ze ze terug bracht naar haar eigen lichaam, en de zijkantjes van haar string kapot scheurden, waarna deze vervolgens op de grond viel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik kreun als hij binnenkomt. Het deed in het begin even pijn, maar daarna nam de pijn plaats voor genot, ik sla mijn benen om zijn middel en kreunen blijven uit mijn mond komen en ik krom mijn rug, al snel voel ik Ian's lippen op de mijne en voel zijn tong vragen voor toegang, ik open al gauw mijn mond en voel zijn tong al snel in mijn mond. Ik merk dat hij het tempo opvoerd en kreunen verlaten mijn mond weer alleen gesmoord door onze lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp