• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Ja hoor.' Ik grinnik en geef haar een kus op haar borsten. Ik trek haar dichter tegen me aan. 'Niet ineens brutaal en wijs gaan doen.' Ik grinnik en pak haar polsen vast zodat ze niks meer kan doen, ook al verlangde ik naar haar, ik kon me inhouden. Ze kon me niet gek maken op de manier waar ze nu mee bezig was. Ik geef een kus op haar lippen en kijk dan naar haar spijkerbroek. Ik laat haar handen los en maak de knoop van haar broek los en laat mijn handen dan op haar kont rusten. 'We moeten niks overhaasten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Je hebt gelijk.' zei ik toen, maar drukte wel mijn lippen weer op de zijne en sloeg mijn armen om zijn nek en liet mijn handen door zijn haren glijden terwijl ik zachtjes op zijn lip beet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en laat mijn handen op haar onderrug liggen. 'Mag ik in dat geval mijn broek weer terug lieve Naomi.' Ik grinnik en kijk haar aan. Ik druk nog een kusje op haar neus en glimlach lief naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heel ff.. spijkerbroek? Ze hebben toch alleen die verplichte kleren?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik grinik en trek snel mijn kleren aan en pak dan Ian's broek. 'Zoek je deze?' vraag ik dan met een gemene grijns en begin al richting de deur te lopen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Heel ff.. spijkerbroek? Ze hebben toch alleen die verplichte kleren?]


    Ja, maar boeit niet, denk maar gewoon dat het een joggingbroek was.....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'Nee. Ik zoek een andere broek,' zeg ik sarcastisch. Ik spring op en trek haar bij haar middel terug. Ik druk mijn lippen in haar nek en pak dan de broek uit haar hand. Ik trek hem vlug aan. 'En mijn shirt?'

    [ja sorry was even vergeten:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Weer grinik ik en ren dan de deur uit met zijn shirt in mijn hand. Ik ren het hele gebouw rond en weet niet waar ik naatoe ga, maar dat boeit me nu niet.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zucht en ren haar toch maar achterna. 'Naomi dit is niet de juiste plek om dit te doen.' Ik haal haar gemakkelijk in en houd haar vast met mijn arm, terwijl ik mijn shirt afpak. 'Misschien moet je eerst iets sneller worden lieverd,' fluister ik in haar oor en druk daarna een kusje op haar wang. Ik trek mijn shirt vlug aan en pak dan haar hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Zo langzaam ben ik niet.' zeg ik dan met een pruillipje terwijl ik dicht tegen Ian aan ga lopen. 'En ik was even vergeten waar we waren, kan je zeggen.' zeg ik dan zuchtend, de leuke momenten moeten altijd snel eindigen, waarom?!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee zo langzaam ben je niet. Ik ben gewoon snel.' ik geef haar nog een kus. 'En dat dacht ik al.' ik zwijg even en sla mijn arm dan om haar schouder. 'Wat wil je doen? Terug naar de kamer?' ik kijk haar even vragend aan en blijf door lopen. Bang dat er elk moment iemand kan komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Is goed, wat kunnen we anders doen?' vraag ik dan en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Wat kan je hier uberhoud doen behalve dansen?!' zei ik toen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik bijt zwijgend op mijn lip. 'Je kan hier niks doen. Ik weet het,' zucht ik en loop met haar terug naar de kamer. Ik druk nog een kusje op haar lippen en open dan de kamerdeur. Ik stap naar binnen en laat Naomi's Hand los. Ik loop naar mijn bed en ga liggen, terwijl ik naar Naomi blijf kijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zit op mijn bed en kijk de kamer rond, bijna iedereen slaapt nog fijn. Wacht ik had douches gezien op de wc. Ik stond op en liep naar Ian toe. 'Ik ben even douche.' en liep al de kamer uit voor hij kon antwoorden. Ik liep snel de wc in en liep naar de kast met handoeken en alle douchespullen ik pakte de spulen die ik nodig had en liep naar een van de douches toe.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp