• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Weer kreeg ik dat warme gevoel. 'De beste jongen ooit, die ik ontmoet heb.' murmel ik dan ook. terwijl ik mijn handen over zijn lichaam laat gaan en zijn nog vochtige haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Een rilling gaat door me heen. Ik til haar op en grijns. Ik houd haar goed vast en kus haar nog een keer. Ik bijt speels op haar onderlip en loop een beetje van de muur af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik doe mijn benen om zijn heupen en houd me goed vast terwijl we nog steeds zoenen, als hij op mijn lip bijt open ik langzaam mijn mond en komen we in een tongzoen. Ik haal een hand van zijn nek en laat de andere eromheen zodat ik niet val en laat mijn hand weer over zijn warme lichaam glijden en drukte me dicht tegen hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik laat onze tongen met elkaar een spel spelen en houd haar goed vast. Ik heb haar goed vast en maak me even los van haar lippen. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Waar heb ik jouw aan te danken?' Alle pijn is weg, althans, ik voel het nu niet. Naomi is zoveel meer aandacht waard dan die vervloekte pijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik heb geen idee, maar het boeit me eerlijk gezegd ook niet, ik heb je nu en laat je voorlopig ook niet meer gaan.' zeg ik dan lachend in zijn oor en druk mijn lippen weer in zijn nek, waar nog steeds de zuigzoen van vanmorgen zit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ach... Wat jammer nou. ik wilde net weg...' Ik grinnik en voel haar lippen weer in mijn nek. 'Mijn lippen zitten niet daar hoor,' grinnik ik. 'Volgens mij kus je liever mijn nek dan mijn lippen.' Ik lach en houd haar nog steeds goed vast terwijl ik haar tegen de muur druk en een kus op haar lippen plaats.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Nee, hoor, ik zoen je ook graag hier.' zeg ik terwijl ik een kusje op zijn mond druk. 'En ik laat je niet gaan.' fluister ik dan zwoel in zijn oor.' en druk dan mijn lippen weer op de zijne en laat mijn tong over zijn lippen glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach even en open dan mijn mond. Ik laat onze tongen elkaar ontmoeten en verstevig mijn greep. Ik zet haar neer en laat mijn handen over haar rug gaan. uiteindelijk laat ik er eentje op haar onderrug rusten en de ander weer op hoogte van haar bh bandje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glmlach tegen zijn lippen. Jongens konden het ook nooit laten. Ik laat hem zijn gang gaan en ga met mijn handen onder zijn shirt en glijd met mijn handen over zijn borst/buik, net zoals vanmorgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Even eten]


    Smakelijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee toch nog niet. Hahaha, vergist, maar weeet niet hoe ik echt moet reageren met Ian:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Nee toch nog niet. Hahaha, vergist, maar weeet niet hoe ik echt moet reageren met Ian:)]


    De helft van de tijd weet ik het ook niet, doe mar wat..... X


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Is mijn buik zo interessant?' Ik grinnik en ga met mijn hand door haar haar. Ik kijk haar aan. 'Laten we teruggaan. Straks moeten we iets doen en missen ze ons...' Ik zwijg en haal mijn schouders op. Ik wilde hier bij haar blijven, maar ze zouden ons kunnen vinden en ik had geen zin in nog een straf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Oke laten we maar gaan dan.' zeg ik terwijl ik hem lachend aankijk. Hij zorgde dat ik me vrolijk voel en niet aan al die dingen hier denk. 'Uhhh. Wil je dan misschien een beetje aan de kant.' zeg ik dan lachend. Ian stond nog steeds tegen me aan en ik stond nog steeds tegen de muur.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp