• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik spring op en ga haar achterna. 'Goed idee.' Ik zie hoe ze in een hokje verdwijnt en pak zelf ook spulletjes. Ik leg ze klaar en sprint onder de douche. Ik draai de kraan aan en zeep me vlug in. Een brandende pijn gaat door Me heen als het water me wonden raakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Het water deed me goed, dat was zeker, ik deed langzaam het verband van me af en toen het water de wond raakte kromp ik ineen en een pijnlijke kreun kwam uit mijn mond, maar ik zette door en probeerde zover dat kon de wond schoon te maken, toen ik eindelijk klaar was stapte ik uit de douche me een handoek om, ik keek naar mezelf in de spiegel, ik zag er al beter uit als gisteren. Ik deed mijn handoek wat omlaag en keek naa de wond op mijn rug, zag er ook al beter uit maar no steeds deed het veel pijn, het was een diepe wond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Bezorgd blijf ik stilstaan. Ik douche me nog even snel goed af en draai dan de kraan uit. Ik droog me af en bind de handdoek om mijn middel. Ik loop langzaam de xouche uit. Dan kijk ik Naomi bezorgd aan. 'gaat het?' ik loop naar haar toe en geef haar een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ja, het gaat prima.' zucht ik dan. Ik kijk nog een keer naar de wond en doe mijn handdoek weer goed om die net onder mijn kont komt, ik pak de andere handdoek en begin mijn haren te drogen terwijl ik in de spiegel naar Ian kijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik en loop dan terug het hokje in. Daar kleed ik me vlug om. Met mijn kleren aan loop ik weer terug. 'Als ik je ergens mee moet helpen zeg je het maar. Ik wacht op je.' ik Leun tegen de muur aan en ga met mijn hand door mijn natte haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek Julio aan, waarna ze zachtjes op haar onderlip beet en knikte. "Si" fluisterde ze terug. Eleadora plantte haar lippen weer in zijn nek, waar ze zachtjes over zijn huid streek met haar lippen, Eleadora haalde haar handen van zijn rug en liet deze over de huid van zijn bovenlijf glijden. Een spoor van kusjes liet ze achter vanuit zijn nek naar zijn hals, richting zijn kaaklijn waarna ze even zachtjes en speels op zijn onderlip bijt. Eleadora haar vingers vouwen zich om de rand van Julio zijn shirt waarna deze over zijn hoofd op de grond beland, en ze haar lippen plant op zijn borstkast.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Heeey! Ik ben er zo'n 10 minuutjes nu en de rest van de dag kan ik niet online...
    Vanavond ben ik er wel weer, denk ik, maar ik weet niet vanaf hoe laat.
    Morgen ben ik er 's ochtends denk ik wel, 's middags niet, 's avonds misschien.. Dan maandag kan ik waarschijnlijk alleen 's middags en 's avonds en dann is er niet echt iets meer en ben ik gewoon weer heel veel online :Y) Xxx]

    Julio Martinéz
    Eleadora trekt mijn shirt met een vloeiende beweging uit - het veroorzaakt een steek in mijn rug, maar die gaat gepaard met een heleboel andere gevoelens en is vrijwel niet meer te voelen. In een korte seconde bedenk ik me dat Eleadora waarschijnlijk ook wilde laten zien dat het wél gaat, ze kent me echt te goed, maar toch hou ik me wat rustiger en laat haar haar ding doen. Maar om te laten zien dat ik haar geloof -en omdat ik zelf ook echt wil- leg ik mijn hand dit keer ook onder haar shirt (onderrug) en hou die daar, terwijl mijn andere hand in haar nek ligt en af en toe tot halverwege haar rug omlaag glijd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    (Ik ben er weer, sorry dat ik gisteren zo plotselig weg moest...)

    Naomi Micheal

    'Ja, zal ik doen.' zeg ik dan maar. Ik loop terug mijn hokje in en kleed me om. Ik loo het hokje uit en loop weer naar de spiegel toe en probeer mijn haar weer in model te doen wat echt niet lukt, dus laat het maar voor wat het is, dan trek ik mijn shirt weer een beetje omhoog en kijk aarzelend naar de wond, maar besluit dan toch het zo te laten en laat het verband eraf, dan loop ik naar Ian toe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Je haar zit goed hoor.' Als ze naar haar wond wijst besluit ik te zwijgen. Ze zou zelf wel weten wat ze ermee moet doen. Zoveel verstand had ik nou ook weer niet van wonden. Ze loopt naar me toe en ik sla mijn armen om haar heen. Ik geef haar een kus en kijk haar glimlachend aan. 'Lekker gedouchet?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    '1. Mijn haar zit afschuwelijk! Kijk nou!' zeg ik terwijl ik een pluk haar vastpak en hem voor mijn gezicht houd. 'En 2. Ja, ik heb zeker lekker gedoucht.' zeg ik dan met een glimlach en geef hem een kort kusje op zijn mond.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach en trek haar dichter tegen me aan. 'Niet waar. Het zit goed.' Ik grinnik en haal haar haar uit haar gezicht. 'Naomi het zit goed en al vinden andere mensen het niet goed zitten. Ik vind dat je er goed uitziet en dat is mooi. Want dan heb ik geen concurrentie. Voor mij ben je perfect.' Ik geef haar een kus en kijk haar glimalchend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik begin weer eens te blozen en weet niet waar ik naar moet kijken, mensen hebben me al vaker gezegd dat ik er mooi uitzie maar dat deed niks met me, maar nu Ian het zegt is het anders, ik voel me opgelucht of eigenlijk weet ik niet wat voor gevoel het is. Nog steeds weet ik niet waar ik naar moet kijken en kijk maar naar mijn voeten terwijl mijn wangen nog roder worden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en laat haar me aankijken door mijn vinger onder haar kin te leggen. Ik druk mijn lippen op de hare en laat na een tijdje weer los. 'Je bent schattig als je bloost,' grinnik ik. Ik laat mijn handen op haar onderrug rusten en leun tegen de muur terwijl ik haar aankijk. 'Maar ik meende elk woord dat ik zei.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach naar hem. 'Bedankt.' zeg ik dan toch maar en druk weer mijn lippen op de zijne en bijt zacht op zijn onderlip. 'Er zal geen concurentie zijn, er is maar 1 iemand die ik leuk vind.' murmel ik dan tegen zijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mooi.' Ik trek haar dichter tegen me aan en zoen haar gretig terug. Ik lik met mijn tong over haar onderlip voor toestemming. Ik leg mijn handen aarzelend iets lager op haar kont. Ik haal mijn lippen van de hare en druk mijn lippen in haar nek. Ik laat mijn lippen over haar huid gaan en ga dan weer terug naar haar lippen. 'Je bent het leukste meisje die ik ooit ontmoet heb.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne