• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik glimlach even vlug en trek dan ook haar shirt uit. Ik sla mijn armen weer om haar heen en druk haar dichter tegen me aan. Ik voel haar buik tegen de mijne en het voelt heerlijk. Ik kus haar gretig en lik met mijn lip over haar onderlip. Ik laat mijn handen weer naar haar borsten gaan en doe het zelfde. Een hand laat ik daar liggen, terwijl ik met de ander haar bh bandje los maak. Dan til ik haar op en ga een douchehokje in. Ik wil niet dat iemand ons zo ziet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik sta weer tussen een muur en Ian in, alleen nu in een douchehokje en half naakt. Normaal zou ik me nu zo heel ongemakkelijk voelen, maar bij Ian had ik dat niet, ik had alleen maar het gevoel dat ik meer wilde. Ik haalde mijn lippen een stukje van elkaar vandaan en voelde al meteen Ian's tong. Mijn handen liet ik over zijn lichaam glijden en soms even snel over zijn broek. Nog stees stond ik tegen de muur die nog vochtig was van het douche toen straks.

    [Zie nu pas dat jouw personage Justin Bieber is, haha. Cool, hij is best knap! ;)]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik laat mijn handen over haar buik glijden en dan weer naar boven naar haar borsten. Ik begin ze te masseren en druk haar dichter tegen haar aan. Ik haal mijn lippen even van de hare en merk dat mijn ademhaling is versnelt. 'Hoe ver wil je gaan?' Ik kijk haar even vragend aan en druk een kusje in haar nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ga door.' zei ik toen en merkte dat mijn ademhaling versnelt was. Dit voelde zo goed ik had het warm en wou het liefst al mijn kleren meteen uittrekken. Ik voelde zijn lippen in mijn nek en toen ze het plekje raakte waar de zuigzoen zat kwam er een kreun uit mijn mond. Dit was zo'n raar maar goed gevoel. Hij moest doorgaan, ik wist het zeker.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Wauw, subtiel antwoord.' Ik geef haar nog een kus en druk dan een kusje op haar borsten. Ik vervolgd de weg naar boven en geef een lange kus op haar lippen. Ik merk dat ik er zelf ook heel opgewonden van raak, maar ik wilde het niet overhaasten, daar was ze te leuk voor. ik wilde niet dat ze spijt kreeg. Ik laat mijn handen over haar bovenlichaam glijden en laat ze rusten op haar borsten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik ben ook heel subtiel, dankje, ik weet het.' zeg ik dan lachend. Ik voel zijn handen die mijn borsten masseren, wat me een warm gevoel geeft. Ik druk mijn lippen op de zijne en bijt speels op zijn onderlip en laat mijn handen weer naar beneden glijden en trek dan zijn joggingbroek langzaam uit en laat mijn hand over zijn bobbel in zijn onderbroek weer terug naar boven glijden. En open dan mijn mond voor een tongzoen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Een rilling gaat door me heen als ik haar hand over mijn erectie voel gaan. Een kreun rolt over mijn lippen, maar word gesmoord door onze kus. Ik voel haar lippen open gaan en laat mijn tong de hare ontmoeten. Ik trek haar dichter tegen me aan en laat mijn handen naar haar broeksrand gaan en laat ze daar even op haar heupen liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinik om zijn reactie en voel zijn handen op mijn heupen bij mijn broeksrand. Ik glimlach, hij is zo lief, hij vraagt haast overal toestemming voor. Ik laat mijn hand nog eens over zijn erectie gaan en wacht op wat hij nu gaat doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grom om haar actie en kus haar gretig. Ik trek haar broek iets naar beneden en sluit mijn ogen. Ik laat onze tongen met elkaar een spel spelen en geniet van het moment. Ik geniet van Naomi. Ik trek nu ook haar joggingsbroek uit en wacht op wat ze gaat doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    we staan nu alleen nog maar in onze onderbroeken tegen elkaar aan. Ik merk dat Ian al zwaar ademt en begin dan kusjes te geven van zijn mond naar zijn kaak naar zijn nek en omlaag, als ik bij de rand van zijn boxer ben ga ik weer omhoog en druk mijn lippen op de zijne en trek zijn onderbroek uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Huiveringen gaan door me heen en ik kan het niet meer. Vliegensvlug trek ik ook haar onderbroek naar beneden en druk haar tegen de muur aan. Ik zoen haar ruwer en heftiger, terwijl ik mijn handen over haar hele lichaam laat gaan. Ik laat mijn lippen los van de hare en kijk haar aan. 'Ik heb niks Naomi.' Ik kijk haar aan, hopend dat ze wist wat ik bedoelde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal


    Ik kijk hem raar aan. 'Waar heb jij het over, ik snap je niet?!' zeg ik en druk mijn lippen weer op de zijne, ik kon het bijna niet meer vol houden en wilde hem.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Ik bedoel... Ik heb geen condoom of iets bij me en ik ga er van uit jij ook niet.' Ik kijk haar even serieus aan. 'Zonder... Is misschien niet zo'n slim plan.' Ik kijk haar aan en druk een kus op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik laat Ian los en zucht. 'Fijn dat dat zo laat komt.' ik zucht nog eens, ik was enorm opgewonden en daar zit je dan naakt tegenover elkaar. 'En ja je hebt gelijk, denk ik.' Maar dan denk ik terug aan wat die mannen met me hebben gedaan en zij hebben ook niet, wat nou als, nee toch. En een traan loopt over mijn wag, maar ik veeg hem snel weg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Wat is er?' Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar tegen me aan. 'Dan maar een douche nemen?' Ik trek haar mee en zet de douche aan. Het volgende moment zijn we zeiknat door de douche. 'Wat is er Naomi? Heb je... spijt?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne