• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik grinnik en zet mijn handen naast haar hoofd. 'Nee,' fluister ik en geef haar nog een kus. 'Ik sta zo wel goed.' Ik grinnik en kijk haar aan. Wie staat er zo niet goed? Ik bedoel... Je mag het mooiste meisje ooit aankijken en haar lichaam tegen de jouwe voelen! Wie wil dat nou niet?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Eerst wilde je gaan en nu wil je wel zo blijven staan, jij kan ook geen beslissingen maken, he?' zeg ik nu lachend en druk mijn lippen op de zijne en kijk hem weer aan. Eigenlijk stond ik wel goed zo. Het voelde goed, zijn lichaam zo tegen de mijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik kan wel beslissingen maken, maar waarom zou ik een eind willen maken aan dit moment.' Ik kijk haar aan en druk een kusje op haar neus. 'Daar is dit moment te leuk voor. Ik sta wel goed zo.' Ik laat een hand langs haar zij gaan en dan omhoog naar haar wang. Ik druk mijn lippen weer op de hare en zet mijn hand dan weer tegen de muur, waardoor ze weer klem staat tussen mijn armen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik ben even eten, zo terug! :))


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet ook eten:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer! :) Ps. Ian is aan de beurt. ;)]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee hoor jij bent:) Ik ben er ook weeer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Nee hoor jij bent:) Ik ben er ook weeer]


    Ow, sorry zie nu pas, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik lachte tegen zijn lippen aan en haalde ze er even van af. 'Ik sta eigenlijk ook wel goed.' zei ik toen ook lachend en drukte weer snel mijn lippen op de zijne en liet mijn vingers weer onder zijn shirt glijden. Ik kon het gewoon niet laten het was fijn zijn gespierde lichaam aan te raken en volgens mij vond hij het ook niet zo erg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns en druk dan weer een kusje op haar lippen. 'Hebben je handen een afwijking naar mijn buik?' Ik grinnik en sla mijn armen om haar heen. Ik laat mijn handen op haar kont rusten en druk mijn lippen weer op de hare. Ik lik over haar onderlip voor toestemming en bijt er speels in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Van zo'n lichaam kan je toch ook niet afblijven.' murmel ik dan tegen zijn lippen en open mijn mond een stukje zodat zijn tong naar binnen kan. Ik zou hier nooit genoeg van krijgen. Nog steeds overspoede een warm gevoel me en ik wou dat dit nooit ging stoppen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik laat onze tongen elkaar vinden en ga met mijn handen onder haar shirt. Ik maak figuurtjes op haar rug en druk haar dichter tegen me aan. Ik speel wat met haar bh bandje en laat een hand daar liggen, terwijl de ander naar haar zij glijdt. Ik kus haar ruwer en gretiger. Een passievolle zoen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    De kus was wat ruwer geworden, maar er zat zoveel passie in, het warme gevoel bleef maar door me heen stromen en ik voelde de vlinders in mijn buik. Ik haal mijn handen onder zijn shirt uit en sla mijn handen rond zijn nek en glij met mijn handen door zijn haar en druk me nog dichter tegen hem aan, zover dat kan. Zijn handen op mijn lichaam en zijn lippen op mijn lippen voelde zo goed.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik til haar weer op en zet haar op een wasbak. Ik laat mijn handen over haar rug glijden en ga door naar haar zij. Ik ga omhoog en schuif haar bh iets opzij en streel met mijn vingertoppen haar borsten. Ik hield van haar, ik hield van dit. Naomi was perfect en ik zou zo uren door kunnen gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Een gesmoorde kreun door zijn lippen op de mijne verliet mijn mond. En ik haalde mijn handen weer uit zijn nek en liet ze langzaam naar beneden glijden naar het einde van zijn shirt en trek hem met een snelle beweging uit, waardoor we de kus even moesten verbreken maar ik weer snel mijn lippen op de zijne plant en mijn vingers weer over zijn gespierde borst liet gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp