• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik sta nog een tijdje tegen Ian aan en dan zet ik de douche uit en draai de handdoek om mijn lichaam die net onder mijn kont komt en stap de douche uit. En druk nog vlug een kusje op zijn lippen en loop naar de spiegel en doe mijn haar goed, wat moeilijk gaat, omdat het zo lang is.

    [Sorry dat het wat langer duurde....]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en wikkel ook de handdoek om mij heen. Ik loop achter haar aan en lach als ze weer met haar haren bezig is. 'Je haar zit prima,' lach ik en begin me echt af te drogen. Ik trek mijn onderbroek en kleren weer aan. Ik leun tegen de muur en bekijk haar. Ze is mooi. Ik glimlach en bekijk haar gezicht. Ik moet iets voor haar doen als ze zestien word, maar wat? Ik kan niks kopen en... Ik zucht en glimlach naar haar. Ik had nog een paar dagen om erover na te denken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zie dat Ian naar me kijkt en glimlach naar hem. Ik pak mijn kleren en doe mijn handoek af, hij had me toch al naakt gezien, ik trek mijn kleren aan en loop nog eens naar de spiegel, me haar zat redelijk en make-up had ik bijna nooit op, dus hoefde ik ook niet te controleren, ik had het eigenlijk ook niet nodig en het geld heb ik er ook niet voor, ik liep weer weg van de spiegel en liep naar Ian.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kusje op haar lippen. 'Had ik al gezegd hoe mooi je bent?' Ik kijk haar glimlachend aan en druk nog een kusje op haar lippen. 'En hoe lief?' Ik druk een kus op haar voorhoofd en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Mcheal

    'Nee, nog niet.' zeg ik dan blozend. 'En zo mooi ben ik niet hoor.' zeg ik terwijl ik naar de gond kijk. Ik had al vaker gehoord dat ik mooi was, maar ik geloofde het nooit, wat is er nou zo mooi aan mij, ik keek altijd op tegen ander meisjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee, je hebt gelijk. Je bent niet mooi, je bent beeldschoon.' Ik grinnik en druk mijn lippen op de hare. Dan til ik haar op en zet haar op de wasbak. 'Je bent heel mooi Naomi, waarom denk jij van niet?' Ik kijk haar vragend aan en strijk een plukje haar uit haar gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Ik kijk altijd op tegen andere, ik weet niet waarom, ik denk dat het is omdat ik altijd naar de negative dingen kijk en nooit naar de positivie. Het is gewoon moeilijk om uit te leggen, maar ik kan gewoon nooit tevreden zijn met mezelf.' zeg ik dan zuchtend en kijk Ian. 'Je hebt mooie ogen.' floep ik er dan uit.

    [We moeten alweer een nieuw topic, we hebben alles vol gespamt,haha.]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Stop daar dan mee, want je moet tevreden zijn met jezelf.' Ik druk een kus op haar lippen. 'Jij hebt redenen genoeg om tevreden te zijn met jezelf en als je dat niet bent is er wel een andere persoon die jouw meer dan goed genoeg vindt.' Ik grinnik en lach om haar opmerking over mijn ogen. 'Dank je, je weet al wat ik van jouw vind.' Ik grinnik en geef haar nog een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Ja, dankje.' zeg ik dan blozend. ;Kom we gaan' en ik pak Ian's hand vast. We lopen over de gang en dan hoor ik geluiden komit de ballroom zaal en stop even en kijk Ian dan vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik kan geen ballroom, als je dat bedoeld.' Ik kijk haar aan en pak haar hand. 'Laten we teruggaan.' Ik glimlach en trek haar mee. Ik kijk haar aan. 'Wilde je serieus ballroom doen?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Daar moet je iemand anders voor vinden, maar doe maar niet, want dan word ik te jaloers,' zeg ik plagend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnikte. 'Nee, ik kon ook geen ballet dus ballroom zal ook wel niet goed gaan, maar ik hoorde geluiden uit de zaal komen.' zei ik toen lachend. 'Kom.' en ik trok hem mee de streetdance zaal in. 'Ooit gehoord van reggeaton?' vraag ik dan glimlachend.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Het is even schrikken als ik haar lichaam zie en er trekt een steek door mijn rug als ik terug denk aan de mannen, maar Eleadora buigt zich al snel weer over me heen en drukt een kus op mijn lippen, fluistert in mijn oor en veroorzaakt een nieuwe rilling. Het is oke. Ik hou van je. Haar woorden klinken nog lang door in mijn hoofd, maar dan besef ik dat ze nu dus helemaal naakt op me zit en lukt het me om om de plekken heen te kijken, haar woorden aan te nemen en haar mond weer naar de mijne te trekken. Als ik haar weer los laat fluister ik tegen haar lippen. "Nog steeds oke? Je moet niks doen wat je niet wilt.. dat mag niet van mij" Mijn armen liggen om haar heen geslagen en ik kijk haar onderzoekend aan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik loop achter haar aan. 'Eh niet zo ver ik weet. In iedergeval niet van de naam,' grijns ik. Ik geef haar een kus en kijk om me heen. 'Zo ga jij me dat leren?' Ik laat me al op de grond vallen en kijk naar Naomi, wachtend op het moment dat ze het voor gaat doen. Ik glimlach en kijk haar aanmoedigend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik weet niet of je dit wilt leren. Of een jongen in het geheel' zeg ik lachend en loop naar de muziekinstalatie en zoek een goed liedje uit. 'Het is een zuid-Amerikaanse dansstyle.' zeg ik dan. Ik kom uit bij Kat Deluna - Drop It Low.(De dansstyle is ongeveer zoals het clipje..) 'Deze moet het wel doen.' zeg ik lachend en begin met dansen. Er zitten wat pittige beweging bij die zeker niet zijn om in het openbaar te doen, je beweegt erbij veel met je heupen en kont. Ik doe wat sensuele bewegingen en lach naar Ian en eindig dan mijn dans en loop naar Ian toe.

    [TOPIC 6]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes, maar toch verscheen er een blos op haar wangen, omdat hij bezorgd om haar was. Ze knikte. "Ja, het is oke en ik weet het" Een klein glimlachje speelde op haar lippen waarna ze een kusje op Julio zijn lippen drukten, en deze vervolgens in zijn nek plaatsten. Eleadora bracht haar lippen omhoog naar Julio zijn oor, en beet zachtjes in zijn oorlelletje, terwijl ze haar handen over zijn borst kast liet glijden, maar een liet liggen op zijn linkerborst terwijl ze met haar duim over zijn tepel streelden, en haar andere hand afdwaalden naar zijn boxer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The expert in anything, was once a beginner.