• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ja maar ik wil bier." Grinnik ik en pak het blikje aan en neem een paar slokjes en hij is leeg.
    Ik leg het blikje naast ons neer en leun tegen hem aan. Dan kijk ik naar de zee die er mooi rustig bij ligt. "Ik vind dit uitzicht echt mooi, hoe ben je hier terrecht gekomen?" Vraag ik zacht om de stilte niet echt te doorbreken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ow, ik kwam het een keer tegen toen ik rond liep, er komt hier nooit iemand dus het is een goeie plek' zeg ik glimlachend en blijf naar de zee kijken.

    Ian

    Ik pak de menukaart en sla die open. 'Eigenlijk heb ik heel veel behoefte aan uitgaan,' grijns ik. Ik neem een slok van mijn cola en richt mijn blik weer op de kaart. 'Jij gaat zeker toch Jayson?' Ik kijk hem aan en grijns.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Waarom zou ik het anders voorstellen?'vraag ik lachend en neem een grote slok van mijn cola. Ik kijk naar de menu kaart en weet al snel wat ik neem, biefstuk met patat. Ik merk dat ik ondertussen mijn cola alweer heb opgedronken. De man komt aan en vraagt of we allemaal al een keuze hebben gemaakt.

    Isabella

    'Uhm...' Ik bekijk vlug de gerechten en slaak een klein zuchtje. 'Pizza,' grijnst Ian. Ik kijk hem aan. 'Eet jij nooit iets anders dan pizza's?' Hij kijkt me onschuldig en lachend aan. 'Vanaf morgen wel.' Hij grinnikt en bestelt zijn gerecht. De ober kijkt mij nu aan. Ik bekijk alle gerechten nog is vlug en zucht. 'Doe maar... Lasagna.' Ik kijk hem aan en hij glimlacht en schrijft het op. Ik sla mijn menukaart dicht en kijk naar het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik wil kippenvleuheltjes met patat'zeg ik en kijk dan naar Jayson die opeens een twijfelende blik trekt. 'Doe dat ook maar'zegt hij dan 'En een biertje graag'zegt hij en de man knikt. 'Komt er zo aan meneer'zegt hij en loopt weg. Even later zet die een glas bier voor Jayson neer en loopt weer weg, nu nog wachten op ons eten.

    Danny

    "Handig, ons eigen geheime plekje." Zucht ik glimlachend en sluit mijn ogen als ik tegen Drew aanleun. Ik zucht weer even en luister naar zijn hartslag die me lekker kalmeert.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik glimlach en knik. 'Alleen van ons twee'zeg ik en aai rustig door zijn haar. Ik kijk even naar Danny en daarna weer naar de zee. 'Je bent leuk'zeg ik zachtjes

    [Ik ben echt heel erg inspiratieloos nu...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [xd, je bent niet de enige]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 15:57 ]

    [*Sigh* Ik kan nu ook niet verder aan het vervolg van het verhaal haha, IamMoon is offline die in naar verjaardag... I'm going to get bored... :c]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [:(, verhaal is zo leuk, was blij dat er vervolg komt:)]

    [Hmm, ik ga even iets verzinnen wat er kan gebeuren bij Danny en Drew, dan komt er weer wat leven in xd]

    [Haha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik bijt even op mijn lip en drink wat van mijn glas ice tea. Ik kijk Jayson even aan en richt mijn blik dan weer op de ice tea. Ik tik met mijn nagels op de tafel en zucht. Waarom maakte hij en Jasmine het niet gewoon goed? Ik vond dit niet leuk! Ik kijk Jayson weer aan en kijk dan weer naar het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne