• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:54 ]


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik rolde met mijn ogen, en gunde Rachel geen blik waardig. 'Dat bedoelde is dus met attention whore, nu wilt ze perse dat ik er op in gaat zodat ze weer in de spotlight wordt gezet.' zei ik tegen Tyler. Maar al gauw begon ik over iets anders. 'Dus, heb je je al ingeschreven voor de buitenschoolse activiteiten hier?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Boos kijk ik hem aan "jij denkt echt dat je de hele wereld bent. Beetje iedereen onder de slushee gooien en mensen depresief praten. Maar weet je je bent een zak en een macho. Je denkt dat je alles bent maar zonder die 2 vriendjes van je zou je het niet durven" kaats ik boos terug en draai me om naar mijn kluisje waar ik nog een blik werp op de echo's voor ik hem dicht doe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik schud mijn hoofd.
    'Zit een soort van bij glee, maar alleen om informatie te winnen' zeg ik schouderophalend.


    El Diablo.

    [de vriend van Jayden, Luke is gemaakt]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Oké, ik wilde vanochtend ook auditie doen, maar bijna niemand mag me daar zoals je hoorde.' zei ik en gebaarde nonchalant naar Rachel. 'Ik zit in het zwemteam en hockeyteam. Is ook wel lachen altijd.' vertelde ik aan Tyler. Gave gozer die Tyler.

    [Yaay (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "goh hoe kan dat toch" mopperde ik en draaide me woedend om en liep weg richting de kantine.

    Luke
    Veel te laat kwam ik de school in. Ik had me weer eens verslapen, niet nieuw voor me. Ik liep richting me kluisje en zag Jayden en een jongen staan. Berry liep woedend langs me richting de kantine. "yo" grijnsde ik naar Jayden en stak mijn vuist uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik, en leun tegen de kluisjes.
    'Dus.. Heb je anders zin om vanavond mee te komen naar het bendehuis?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat lijkt me wel wat,' zei ik naar waarheid. Voordat ik nog iets kon zeggen, kwam Luke er ons staan. 'Ey Luke,' begroette ik hem met een grijns waarna ik hem een boks gaf. Luke was sowieso mijn beste vriend. Net zoals Jake, maar Luke was echt mijn maatje hier. 'Luke, dit is Tyler. Een chille gast.' stelde ik hem voor. 'Tyler, dit is Luke, mijn maatje.' zei ik grijnzend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    luke
    Grijnzend kijk kik naafr de jongen "hoi" zeg ik en kijk hem nog steeds grijnzend aan. "hopelijk gaat dat wijf van wiskunde dadelijk niet zeiken" mopperde ik, daar had ik dus echt geen zin in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Sup' zeg ik.
    Ik steek een sigaret op, en hou het pakje voor bij de twee..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Ga jij dan naar wiskunde?' vroeg ik grijnzend aan Luke. 'Mij niet gezien daar,' mompelde ik waarna ik dankbaar een sigaret aanpakte van Tyler en hem aanstak. 'Thanks.' bedankte ik hem waarna ik een grote trek nam en langzaam het rook uitblies.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Grijnzend pak ik een sigaret "thanks" snel steek ik het aan.
    Ik grinnikte even "zag je die bolle daarnet" ik kijk ze lachend aan.
    "ja echt wel stel je voor dat ik achter raak" speel ik nep verontwaardigd waarna ik in de lach schiet

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach, en neem een trek van de sigaret.
    'De zoveelste teenmom in Amerika' grinnik ik..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Ze mag me niet zo,' zei ik spottend en schouderophalend. 'Ik vind het wel lachen, eigenlijk.' mompelde ik waarna ik nog een trekje nam. Ik grinnikte even om Luke en daarna om Tyler. 'Precies, maar zij doet het vast voor de aandacht.' zei ik simpelweg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "ow yes she did" ik grinnik, ik mocht Tyler nu al wel eigenlijk.
    Ik kijk even rond maar er liep niemand om te slusheen "zullen we een keer bij de losersles komen en dan in de les slushee gooien" stel ik voor terwijl ik het vor me zie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan