• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:54 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Vast' grinnik ik.
    Opeens hoor ik het sms toontje, en ik vis mijn Iphone erbij. Micheal..
    Ik lees het snel.
    Ik heb gehoord dat je Rachel kent, ik heb een klus voor je, je hoort het vanavond wel..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik vind alles best,' mompelde ik tegen Luke waarna ik naar Tyler keek.
    'Ga je mee, dan?' vroeg ik aan Tyler.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Sure' zeg ik, en stop mijn Iphone weer weg.
    Ik kijk ze beiden aan, en trap mijn sigaret uit..


    El Diablo.

    Luke
    Ik grijns "dat word leuk, morgen doen?" vraag ik en kijk ze beide aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Goed idee,' zei ik grijnzend. Dat ging wel leuk worden samen met Luke en Tyler. Ik ging tegen mijn kluisje leunen en keek van Luke naar Tyler.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik liep terug naar het lokaal. Sinds ik wist dat Jayden én Tyler een mes op zak hadden voelde ik me helemaal niet meer gerust en keek ik heel de tijd rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    De les was voorbij en ik ruimde alles een beetje op, ineens kwam Rachel binnen en keek ze bangig voor zich uit. 'Rachel, is er iets mis?' vroeg ik een beetje bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even naar Mr. Shue maar besloot het hem te vertellen. Het was tenslote de bedoeling dat je je veilig voelde op school. "ehm toen ik bij mijn kluisje was waren Jayden en Tyler aan het praten...... ze hebben mesen bij zich" het laatste zeg ik zacht.

    Luke
    Ik pakte drie blikjes met bier uit mijn tas, alhoewel alcohol verboden was op school dronken Jayden en ik het vaak. Ik gaf hun ook ded bilkjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik opende het blikje, en nam een slok.
    Ben benieuwd wat mijn taak is, ik kijk grijnzend naar Jayden en Luke en neem nog een slok..


    El Diablo.

    Will Schuester

    Ik fronste en stond meteen op. 'Kom mee Rachel, dan gaan we dat even regelen.' zei ik geruststellend tegen haar. Ik zou ze er niet zelf op aanspreken, maar wel zou ik ze naar de directeur sturen. Ik stond op met Rachel achter me aan en zag de drie jongens staan met sigaretten en alcohol in de school. 'Jongens, kunnen jullie meekomen naar de directeur?' vroeg ik rustig, maar wel streng.

    Jayden Ian Archibald

    'Thanks,' zei ik grijnzend waarna ik het blikje opende en een grote slok nam. Niks is lekkerder dan een goed blikje bier. Ineens hoorde ik een bekende stem en zag ik de leraar van Glee. Ik zuchtte en worp een boze blik op Rachel. We zouden haar wel krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Waarom?' zeg ik.
    Ik neem nog een slok, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Luke
    Met een grote slok bier in mijjn mond draaide ik me om. ik zag die Spaans docent en zuchtte toen ik Rachel zag. Bozig keek ik haar aan en ik zag Jayden hetzelfde.

    Rachel
    Aarzelend liep ik mee en hoorde ik mr. Shue hun aanspreken.
    Ik kreeg boze blikken van hun maar dat kon me niets schelen. Je ging toch niet binnen roken en zuipen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Daar hebben we het wel over bij de directeur.' zei ik neutraal tegen ze, dit ging misschien nog wel lastig worden..

    Jayden Ian Archibald

    Normaal zou ik mezelf hier uitgepraat hebben, maar aangezien we hier met bier stonden, kon ik niet echt een kant op. Ik keek Rachel aan het een dreigende blik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte de dreigende blikken en probeerde naar iets anders te kijken.
    Ik voelde me net een klein kind waarvan de vader vraagt of ze de bal terug mag.

    Luke
    Ik dacht na, zoals we al merkte er lagen peuken op de grond en stonden met bier in onze handen, hmmm niet zo makelijk. "geef ons hier de redenen dan denken we erover na." mooi niet dus voegde ik in gedachte s erachter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Nee, of jullie komen nu met me mee, of ik laat jullie schorsen.' zei ik wat strenger. 'Dat is jouw functie niet eens.' ging Jayden er tegenin waarna ik hem boos aankeek. 'Nee, daarom zeg ik ook dat ik jullie ''laat'' schorsen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.