• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:54 ]


    El Diablo.

    Luke
    "Jemig zeg" bracht ik er tegen in. Ik dacht na in de tijd dat hij weg was zou hij de bolle vast meenemen en konden wij hem peren. "nou schors ons maar ga je gang" zei ik arrogant en hopelijk begrepen de jongens het plan van me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ben dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik zuchtte geïrriteerd en pakte Tyler en Luke beet. 'Laters,' mompelde ik droogjes en trok ze voorzichtig mee naar buiten. 'Gezeik de hele tijd.' mompelde ik. Ik had al een idee, als we zo onze blikjes gedumpt hadden konden we de onschuldigen spelen en werden we niet geschorst, aangezien ze geen bewijs hadden. Onze messen konden we wel ergens even verstoppen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik kijk ze beide aan.
    'Ik kan wel iets doen dat Berry schuldig lijkt.' grijns ik..


    El Diablo.

    Luke
    Ik grijnsde "dit was slimmer dan mijn idee, ik bedoel hij gaat met Berry naar de directeur en wij peren hem" ik grijns "tell it"

    Rachel
    Verbaasd kijk ik toe hoe ze uit het niets vertrekken.


    [bye]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik liet mijn plan even varen, en richtte me op Tyler. 'Wat heb je in gedachten?' vroeg ik grijnzend. Die Berry zouden we wel terug pakken, wat een schijnheilig kind.

    Will Schuester

    'Ik let er wel op, Rachel.' verzuchtte ik geruststellend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Als wij onze sigaretten, alcohol en messen dumpen in haar kluisje, lijkt zij schuldig, ik kan ook nog voor wat drugs zorgen als het echt moet' lach ik..


    El Diablo.

    rachel
    Ik knikte "eerst leken ze heel aardig, toen begonnenn ze te fluisteren en liet Tyler een tatoo zien en toen kregen ze het over een bende en viel er een mes" mompel ik half in gedachte.

    Luke
    Ik grijns "ow jehhhh"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Goed idee,' zei ik grijnzend. 'Dat gaan we doen, we kunnen gemakkelijk inbreken in haar kluisje.' zei ik simpelweg. 'jij bent een genie.' zei ik lachend.

    Will Schuester

    'Kom mee, dan kun je je verhaal bij Figgins doen.' zei ik waarna ik met Rachel naar zijn kantoor liep.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    .Ik knikte en liep mee naar het kantoor.
    ik ging zitten en vertelde alles wat ik wist.
    Hij dacht na en zei dat hij zou nadenken om het op te lossen "bedankt Mr. Shue" zeg ik zacht.

    Luke
    Waarom inbreken? Ik weet haar code" zeg ik droogjes en kijk ze grijnzend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Is al goed, Rachel.' zei ik glimlachend tegen haar. Ik zuchtte even, het was niet normaal hoeveel er gebeurde de laatste tijd.

    Jayden Ian Archibald

    'Nog beter,' zei ik grijnzend. Dat maakte alles een stuk makkelijker, dit ging zeker wel lachen worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'En als je haar code niet wist..' grijns ik.
    'Dan kan ik gemakkelijk inbreken, eerste wat je leert in bendes' grijns ik..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat is beter,' grijnsde ik. 'Bij deze kluisjes is alleen niet veel nodig om ze open te breken.' zei ik simpelweg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik keek toe hoe Kurt zijn kleding uittrok, terwijl ik intussen van het koude water genoot, uiteindelijk stapte hij twijfelend in het water en had het gelijk koud, aangezien hij zichzelf probeerde te verwarmen. Ik moest een beetje lachen, wat hij zei en zwom naar hem toe. Ik sla gelijk mijn armen om hem heen en druk hem tegen me aan, dat hij het warm krijgt. Liefdevol streelde ik zijn wang en nek en zoende hem zachtjes. Hij was echt prachtig en hij betekende zoveel voor me.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Mij maakt het niet uit, als ik maar bij jou ben' zeg ik lief en glimlachte naar hem. We lopen samen hand in hand naar zijn auto. We gingen instappen en Finn ging achter de stuur zitten. Ik keek uit het raam en was benieuwd, waar hij naar toe reed. Ik wou alleen maar bij hem zijn en maakte mij echt niet uit, waar we zijn, als ik maar bij hem was. Ik keek glimlachend naar Finn, hij was echt leuk. Ik hield zoveel van hem, hij was echt mijn ware liefde.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Toen Blaine zijn armen om me heen sloeg en me tegen zich aandrukte, kreeg ik het al warmer. Ik genoot van zijn lichaamswarmte en glimlachte gelukkig. Ik keek naar de waterval en vond het echt een prachtig gezicht. Gelukkig was ik ook al aan de temperatuur van het water gewend, ik had het niet koud meer. Mijn blik bleef nog steeds hangen bij de water van en ik kreeg een speelse glimlach op mijn gezicht. Ik maakte me los uit Blaine omhelzing en deed alsof ik struikelde, terwijl ik in werkelijkheid met al mijn kracht Blaine duwde zodat hij onder de straal van de waterval terecht kwam en zijn haren nat werden. Ik gierde het uit van het lachen, omdat het gelukt was. 'Sorry, het moest gewoon even.' lachte ik speels. Hij was ook gewoon zo ongelofelijk schattig.

    Finn Hudson

    Ik reed uiteindelijk toch maar naar het park toe, ik wilde toch iets gezelligers dan het winkelcentrum. Ik trok Bella mee en ging onder een boom zitten en trok haar bij me op schoot. Ik zoende haar meteen en streelde haar haren. Ik herinnerde me ineens dat ik haar nog aan mijn moeder en Burt moest voorstellen, en moest vragen of ze bij ons kon wonen. 'Mijn ouders gaan jou helemaal geweldig vinden, net zoals iedereen.' zei ok lief tegen haar. 'Ik hou heel veel van je, Bella. Meer dan ik ooit van iemand gehouden hebt. Je bent mijn ware.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.