• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Ik, dat hoorde je, als het goed is" Zeg ik met een deel van haar eigen woorden erin verwerkt. "Niet dat je ook maar één reden hebt om mij te geloven. Waarschijnlijk bedenk je er meer om me níét te geloven. Maar weetje, je hebt nog geluk met me" Eens zien wat ze daarvan maakt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Die woorden maken me kwaad.. 'Ik heb gelúk met jou?' zeg ik dan. Ik loop naar hem toe en geef hem een deel. Ik ben kwaad. 'Niemand, echt helemaal NIEMAND, van onze dansers hebben geluk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ligt eraan hoeveel je protesteert" Zeg ik, waarna ik haar op de tafel druk en achteruit loop zodat ze me niet zo makkelijk kan raken. "Maar ik bedoelde eigenlijk qua de straf"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij drukt me op de tafel en loopt dan zelf achteruit. 'Maar ik bedoelde eigenlijk qua straf.' ik kijk kwaad naar hem. Ik sta weer op. En kijk in zijn richting. Kwaad. 'Ik ga me niet als een mak schaap zomaar naar jullie regels voegen,' zeg ik. En ik duw hem weer en ren dan naar de deur. Ik probeer hem open te krijgen, en er aan te trekken en te duwen. Maar hij zit op slot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Dat zou voor je danscarrière zoveel beter zijn" Zeg ik. Het is gewoon een feit. Daar kan ze niks aan veranderen. Als ze luistert krijgt ze geen lichamelijke straffen, krijgt ze genoeg te eten, tijd, en dansles. Leert ze choreochrafieën aan. Benut ze haar talent. Maar als ze het simpelweg niet aanneemt.. tja, dan krijgt ze straffen en wordt het steeds zwaarder om je talent te kúnnen gebruiken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De blos op Eleadora haar wangen werd roder, waarna ze hem aan keek en een klein glimlachje op haar lippen speelden. "Jij ook, Julio. Ik hou van je" Eleadora drukten haar lippen zachtjes tegen die van hem waarna ze hem een tedere zoen gaf, en met haar hand haar kleren weer bij elkaar raapten en deze aan trok. Eleadora bond het elastiekje uit haar haren waarna ze Julio omhoog hielp en haar voorhoofd tegen die van hem aandrukten, en een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, met een doodse blik. 'Dansen was mijn leven..' zeg ik dan. 'Maar nu is mijn leven opsluiting.' en ik kijk weg. Ik begin weer aan de deur te rammelen, maar het lukt me niet. Hij gaat niet open. Ik blijf kwaad. 'Dít bijvoorbeeld, ik kan nergens heen.' en ik loop weer naar hem toe. Ik kijk hem aan en zeg: 'Helemaal nergens.' en ik duw hem weer. Ik moet me af reageren. Dus duw ik hem nog een keer. 'Ik heb geen leven meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik, waarna ze haar lippen op de mijne drukt. Natuurlijk beantwoord ik deze, om zo te bevestigen dat ik ook echt van haar hou, maar na een tijdje stop ik al om ook mijn kleren bij elkaar te rapen en deze aan te trekken. Als die mijn rug weer raken maak ik een piepend geluidje van de pijn. "Argh, die rot mannen ook"

    Marcell/Man
    "Wacht maar tot je straks op het podium staat" Ik geef haar een duw terug. "Moet ik je weer vastbinden?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Mijn brutale kant komt weer naar boven. 'Als je me vastbindt kan je me niet eens het podium opkrijgen,' zeg ik bot. 'Als je me vastgebonden krijgt.' en ik ga stevig staan. Ik ga, als ik al ten onder ga, vechtend ten onder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora bond het elastiekje weer om haar pols, waarna ze Julio bezorgd aankeek. "Wat hebben ze gedaan?" Ze pakte zijn hand vast en wreef met haar duim over zijn handpalm. "Het is je rug...is het niet?" Eleadora keek Julio aan terwijl ze achter hem ging staan en vorzichtig zijn shirt omhoog trok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Op zo'n manier hoef ik het niet eens te proberen" Zeg ik met een zwakke glimlach. "Maar als je je rustig houdt mag je naar de rest" En dan begint mijn marteling..

    Julio Martinéz
    "Ja, het is mijn rug" Zeg ik, en als Eleadora mijn rug aanraakt zijn er dit keer maar weinig gevoelens om de pijn te compenseren. Er ontsnapt opnieuw een klein pijnkreetje uit mijn mond.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. Op zo'n manier hoeft hij het niet eens te proberen? Ik haat het dat als hij zegt dat als ik me rustig houdt, ik terug mag. Het maakt me kwaad. 'Dus eigenlijk vraag je nu of ik juist niet rustig doe?' zeg ik kwaad en bot. Ik loop naar de deur em probeer die weer open te trekken en ik begin er tegen te schoppen. Ik loop weer op hem af en duw hem dan. 'Alsof je me een keus geeft? Dan loop ik op de gang, en kan ik tóch zo weer meegenomen worden,' zeg ik kwaad. Ik heb geen controle over wat er met me gedaan wordt hier. Ik duw hem nog een keer. Ik wil weg. Niet uit deze kamer, uit deze school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ik zou dat niet te veel doen als ik jou was. Het is heel simpel: Je houdt je rustig en je kan terug naar de slaapzaal, of je protesteert en moet gestraft worden, waardoor je je danscarrière steeds moeilijker maakt voor jezelf, want je moet doorgaan, gemarteld of niet. En perfect presteren" Ik klem mijn kaken weer op elkaar. Ja, ik ben het er ook niet mee eens, maar ja, ik moet deze houding volhouden. De dansers laten denken dat ik echt zo wreed ben.


    Stop acting normal. It gets bored.

    topic 7


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    'Aha,' zeg ik dan. 'ik snap het.' zeg ik dan. Ik duw hem weer. 'Maar hier doe je al de hele tijd niets tegen. Helemaal niets,' zeg ik dan. En duw nog een keer. 'Jullie straffen ons als we het niet goed doen, en we moeten perfect presteren. Als we dat niet doen, straffen jullie waarschijnlijk. Dus kunnen we weer niet perfect presteren. Dus straf me maar. Want jullie willen me niet dood hebben, toch?! Het maakt niets uit.' en ik duw hem nog en keer en sla dan ook tegen zijn schouder. Ik kan net zo goed terug vechten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.