• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb Sam in de aanbieding om te praten @europe en @1Dlovertje. Ze kunnen met z'n drieën praten ofzo?

    En oke, hij is nog bij haar bed]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik word wakker en rek me langzaam uit en gooi dan de deken van me af. Ik kreun open langzaam mijn ogen en kreun van het felle licht dat erin schijnt en trek mijn ogen dan tot spleetjes, na een tijdje kan ik weer gewoon kijken en zie dat Sam er nog steeds zit. 'Ben je nog steeds hier.' vraag ik dan verbaasd met een hese ochtendstem, terwijl het eigenlijk middag is.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 10:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Opeens hoor ik geluid, 'Ben je nog steeds hier?' zegt Naomi dan. En ik glijd weg uit mijn gedachten. 'Eh.... Ja,' zeg ik dan. 'Ik eh... Was in gedachten verzonken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Euuh, oke.' zeg ik dan weer met mijn normale stem en ga naast hem zitten en wrijf even met mijn handen langs mijn ogen. De slaap eruit. Ook wil ik niet weten hoe mijn haren nu zitten, maar dat boeit me nu even niet. 'Waar dacht je aan?' vraag ik dan toch en kijk Sam aan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 10:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er ook:)Met Ian en Amy. Amy ligt nog te slapen...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ian kan ook bij het gesprek komen, als je dat wilt...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@Europe een samenvatting... Oke ^.^

    Van wat ik weet (:

    Er is een nieuw personage Julio, een Spaanse señor die iets heeft gehad met Eleadora. En nu zijn ze weer bij elkaar na eerst ruzie te hebben gehad. Ze hebben zelfs seks nu. En dat is eigenlijk zielig voor Austin. Want Eleadora heeft gister ( de gister van het rpg) gezoend met Austin en gezegd dat ze zich bij hem vertrouwd voelt. Dus dat is redelijk zielig :')

    Naomi en Leslie moesten laten zien hoe goed ze kunnen dansen. De slechtste zou een straf moeten ondergaan. Leslie wist dat Napmi al twee straffen is ondergaan dus ze ging exrpes slechter dansen. Leslie kreeg dus de straf. En het is een tamtamtammmmmmm stroom apparaat. Maar Leslie is drie dringen. Brutaal koppig en een doorzetter. En dat is dan ook wel te merken :') uiteindelijk komt haar grootste angst tevoorschijn, naalden. En uiteindelijk krijgt ze een verdovingsmiddel.

    Sam en Naomi hebben daar even over gepraat, dat ze wel erg lang weg blijft etc. En daarna ging Naomi slapen.

    Voordat Naomi ging slapen heef ze een tijd met Ian gekletst. Ook over een stripperact. En die gaat ze ook doen in ruil voor een date in Canada.

    En nu zijn we hier (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik ga haar dat niet vertellen, waar i aan dacht. Want ik dacht aan mijn eigen leven, en daar praat ik niet over.
    'Ik dacht na over hoe we hier het beste kunnen overleven,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [@Europe een samenvatting... Oke ^.^

    Van wat ik weet (:

    Er is een nieuw personage Julio, een Spaanse señor die iets heeft gehad met Eleadora. En nu zijn ze weer bij elkaar na eerst ruzie te hebben gehad. Ze hebben zelfs seks nu. En dat is eigenlijk zielig voor Austin. Want Eleadora heeft gister ( de gister van het rpg) gezoend met Austin en gezegd dat ze zich bij hem vertrouwd voelt. Dus dat is redelijk zielig :')

    Naomi en Leslie moesten laten zien hoe goed ze kunnen dansen. De slechtste zou een straf moeten ondergaan. Leslie wist dat Napmi al twee straffen is ondergaan dus ze ging exrpes slechter dansen. Leslie kreeg dus de straf. En het is een tamtamtammmmmmm stroom apparaat. Maar Leslie is drie dringen. Brutaal koppig en een doorzetter. En dat is dan ook wel te merken :') uiteindelijk komt haar grootste angst tevoorschijn, naalden. En uiteindelijk krijgt ze een verdovingsmiddel.

    Sam en Naomi hebben daar even over gepraat, dat ze wel erg lang weg blijft etc. En daarna ging Naomi slapen.

    Voordat Naomi ging slapen heef ze een tijd met Ian gekletst. Ook over een stripperact. En die gaat ze ook doen in ruil voor een date in Canada.

    En nu zijn we hier (:]


    [Oke dat laatste blijft erg, hahaha. Hoe moet je dat beschrijver, hahaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Whahaha het klinkt HEEL fout met die stripact... Hahaha]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:11 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Je bent de slechtste leugenaar ooit, maar goed, ik zal er niet over door gaan.' zeg ik dan maar en grinnik, ja, ik kon snel door mensen heen zien, of ze liegen of niet. 'Hoelang heb ik eigenlijk geslapen.' vraag ik dan maar en leun met mijn kin op mijn handen en kijk Sam aan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gewoon :Y)

    Zwoel muziekje, en zeggen dat je de kleren een vor een sexy uittrekt xD en klaaaarrrr :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    [Whahaha het klinkt HEEL fout met die stripact... Hahaha]



    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Gewoon :Y)

    Zwoel muziekje, en zeggen dat je de kleren een vor een sexy uittrekt xD en klaaaarrrr :3]


    [Ik zal het onthouden, ik dacht meer aan strip van chris brown, hahaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik lach even half. 'Het is wel óók door mijn hoofd geschoten, maar niet als enige.' en ze vraagt hoe lang ze geslapen heeft. 'Pfff... Een half uur ofzo?' zeg ik dan. En dat doet me weer denkb aan dat Les in al die tijd nog niet terug is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.