• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    Ik ben nog altijd in gedachten verzonken, en ik heb geen idee waar die jongen en sam het over hebben. Ik kijk ze onopvallend even aan. Daarna staar ik weer naar de grond. 'Ooit, ooit zullen we hier wel wegkomen' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Marcell/Man
    Leslies reactie op de naald had ik kunnen voorspellen, maar gelukkig doet het verdovingsmiddel zijn werk perfect en zakt ze heel snel weg. Terwijl ze zo ligt ruim ik de injectiespuit netjes op en kijk heel even naar haar. De felle uitdrukking is van haar gezicht verschenen, net zoals de angstige uitdrukking, en ze ligt nu verplicht te slapen. Misschien heeft ze toch wel wat geluk dat IK haar moest martelen en niet een van mijn collega's, want die hadden haar alleen maar extra bang gemaakt, óf het spuitje niet gepakt en haar nog langer in de bijna-dood stand laten liggen terwijl ze steeds de pijnlijkste, onverwachte, harde schokken kreeg te verduren. Misschien hadden ze het apparaat nog wel harder gezet. Hoe dan ook, er komt niemand meer binnen omdat het geschreeuw gestopt is en ik baal heel erg dat ik haar dit ook echt aan moest doen. Ik zal zelf ook nog wel flink gestraft worden als ze zien dat ik de pijn alleen maar afgenomen heb om haar niet meer te laten schreeuwen.. Ik gesp langzaam de riemen los, til haar op en loop ongezien door bepaalde gangen naar de bijkom-kamer. Daar leg ik haar opnieuw op een tafel neer, dit keer in een kale, wit/grijsachtige kamer. Er zijn hier geen marteldingen. Alleen maar dat wit. Ik loop langzaam de kamer uit om vervolgens de deur op slot te draaien en in een kamertje ernaast te gaan zitten, van waaruit ik haar ongezien kan bekijken door de camera's. In de martelkamer hangen die niet, dus ik hoef gelukkig geen volgende marteling te zien. En Leslie komt -denk ik- over een kwartiertje weer bij..

    Julio Martinéz
    Ook mijn ademhaling komt langzaam tot rust, terwijl ik in stilte de gevoelens van daarnet voel vervagen. Eleadora ligt op mijn borst en ik strijk een lok van haar haar uit haar gezicht, waarna ik haar aankijk en een mini kusje op haar voorhoofd druk. "Gaat het nog steeds?" Fluister ik glimlachend. Met mij gaat het wel meer als goed, op dit moment. Want dat de gevoelens wegtrekken betekent ook dat de pijn in mijn rug weer boven komt, enigzins verkoeld door de koele vloer. Het enige wat ik zie als ik rondkijk is de Ballroom-vloer, de Ballroom-decoraties en overal losse kledingstukken, waarvan ik nu dus pas weet waar ze terecht gekomen zijn. Maar dat is allemaal niet interessant genoeg om naar te kijken - Eleadora, zo dichtbij, is een stuk beter.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 14:59 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik luister naar het verhaal van de jongens, wat over dansen gaat. Dan kijk ik naar het meisje waar ik de naam niet van weet. 'Hoi, ik ben Naomi, gaat alles goed met.' vraag ik dan bezorgd aan haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kimberley McKenze
    Ik schrik op van een bezorgde meidenstem, ik weet niet of ze het tegen mij heeft, maar ik zeg 'Hoi, ik ben Kimberley, en alles gaat goed hoor'
    'Waarom lieg je tegen haar?' denk ik bij mezelf. Ik kijk even het meisje aan en zie dat ze bezorgd kijkt.


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Opeens is alles rustig, als in een droom. Ik voel geen angst meer, nog wel een beetje pijn, maar dat maakt me allemaal niets uit. Ik ben in duisternis, maar het maakt me niets uit. Na een tijdje wordt alles lichter. En dan doe ik mijn ogen open. Ik weet niet waar ik ben. Ik sluit mijn ogen weer, ik ben verzwakt. Uitgeput. En dan komen mijn herinneringen terug. Ik tril even als ik eraan terug denk. Ik doe mijn ogen weer open en neem heel de kamer in mij op. Er is hier niets behalve de muren en deze tafel. Ik lig niet vast niets. Dus sta ik op. Dan zie ik de deur, ik loop erheen en probeer hem open te krijgen. Ik begin aan de deurknop te trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Iedreen kan hier zo slecht liegen, echt.' zeg ik dan zuchtend. 'Je kan me wel vertellen wat er is hoor.' zeg ik dan weer met een bezorgde blik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik luister naar Ian. 'Dat klinkt wel gaaf,' zeg ik lachend. Door schachten heen en zo. 'Ik ga wel een keer mee de nieuwe voorraad halen,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    Ik zucht en zeg 'Alles gaat goed, ik meen het' Ik kijk haar weer aan en zie haar bezorgde blik. Dan hoor ik Sam iets zeggen over een voorraad en vraag 'Waar hebben jullie het over, als ik dat vragen mag?' Ik ben eigelijk nooit nieuwschierig naar iets, maar ik heb echt geen zin om een gepsrek aan te gaan over of het nou goed met me gaat of niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Ian Silvas

    Ik lach en knik. 'Ja, net spionnen,' grinnik ik. 'Is goed je bent welkom,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en lach. Dan kijk ik even naar Naomi en Kimberly, althans dat dacht ik gehoord te hebben, die een eigen gesprek zijn begonnen. Ik lgimlach even en kijk Sam dan weer aan. 'Waarschijnlijk moeten we morgen ofzo gaan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek Julio even aan waarna ze knikten. "Prima" ze grinnikte zachtjes en drukte een kusje op zijn lippen, waarna ze haar hoofd weer op zijn borstkast plaatsten. Langzaam liet Eleadora het topje van haar vinger zachtjes over Julio zijn borstkast glijden, alsof het een eigen wil had en aan het dansen was, terwijl ze een klein kusje op zijn borst drukten en haar dichter tegen zich aan nestelden. "Te Amo" fluisterden ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik zucht, koppig, tuurlijk, ik ben hetzelfde, dus ik mag niet zeuren. Ik leg mijn hoofd weer op Ian's schouder en luister naar het gesprek over de schachten. Ik zie hun twee al door de schachten kruipen. En moet grinniken. Dat moet er zo grappig uitzien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik lach even als ik het me voorstel. 'Dan gaan we morgen wel voedsel halen?' zeg ik dan. En mijn gedachten dwalen af naar leuke ideeën. Om die mannen te slim af te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'We hebben het over eten halen,' grinnik ik. 'En ja we gaan morgen, maar als het ochtend is. Dan gaan die mannen nog niet naar de keuken en hier is nog niet iedereen wakker om vragen te stellen.' Ik kijk hem even aan en grijns. 'Ik heb het al eerder gedaan, dus ik ken de weg naar de keuken.' Ik grinnik even en wrijf in mijn handen. Voor mij was het niet meer zo speciaal, maar de spanning is gaaf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Deze reactie geeft Leslie waarschijnlijk als eerste automatisme. De waas kan nog niet weggetrokken zijn, voor de hoeveelheid spul in haar bloed is zelfs Leslie nog te zwak om nu alles al helemaal bewust te doen..

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik enorm gemeend terug. "Ik ben zo blij dat ik je weer terugheb.. toch? Zijn we weer samen?" Als het aan mij ligt zijn we dat, maar ik wil toch nog even zeker weten of ik het goed heb.. Ondertussen leg ik een arm om haar heen en aai zachtjes met mijn duim over haar rug.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:12 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Als ik de deur kruk niet open krijg haal ik mijn schouders op. Ik ga tegen de muur aanzitten. En trek mijn knieën op en sla mijn armen er omheen. Ik zucht even en wacht dan gewoon. Ik kan er toch niets aan doen. Dus waarom zou ik iets doen? Mijn gedachten zijn nog steeds vertroebelt, maar ik kan me er geen zorgen over maken. Het is misschien wel makkelijker als ik niet kan denken. Ik tril af en toe, ik voel pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.