• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    Ik word wakker en sta zuchtend op, ik zie Sam zitten en loop naar hem toe, als ik dichterbij kom zie ik dat er meerdere bij zijn. 'Goedemorgen iedereen' zeg ik met even zwakke glimlach. Mijn hoofd bonkt nog altijd pijnlijk.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Kan ik er dan ook bij komen met Ian?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Kan ik er dan ook bij komen met Ian?]


    [Ja, dat zei ik net, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sure! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik ga recht op zitten en zie Naomi bij nog een paar andere. Ik spring van het bed en loop naar ze toe. 'Hoi,' gimlach ik en ga op het bed ernaast zitten, zodat ik nog gewoon mee kan praten. Geen idee waar ze het over hadden, maar daar kom ik snel genoeg achter.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Kimberley komt erbij zitten. Die heeft ook echt een tijd geslapen. Ook Ian komt erbij. 'Hallo,' zeg ik tegen ze. En dan kijk ik Kimberley aan. 'Hoe gaat het met je hoofd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Goeie middag, zal je bedoelen.' zeg ik dan lachend tegen het meisje. En zie dan dat Ian naast me zit. 'Hey.' zeg ik dan en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Hoi,' grinnik ik en druk een kus op haar kruin. 'Waar hadden jullie het over,' fluister ik in haar oor. Ik kijk naar het groepje. 'En wie zijn het allemaal?' Ik lach even en kijk ze aan. Ik luister naar de vraag en kijk even bedenkelijk. Had ik iets gemist ofzo?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Blijkbaar had ze hoofdpijn ofzo, want ik weet het ook niet.' zeg ik dan zacht. 'En de jongen is Sam, maar dat had ik je al verteld en dat meisje, daar ben ik de naam van vergeten, of ze had zich gewoon nog niet voorgesteld.' zeg ik dan zacht, zodat Ian het alleen hoort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik en glimlach. Dan sla ik mijn arm om Naomi's middel en kijk naar de twee. Sam en iemand dus. Ik glimlach even naar ze en besluit gewoon af te wachten tot ze een gesprek beginnen. Dan praat ik daar wel in mee. Ik glimlach even naar ze en staar voor me uit. Ik zucht en kijk ze dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Kimberley geeft geen antwoord, misschien is ze in gedachten, dus richt ik me op Naomi en... Ian? Hij heeft zijn arm om haar heen geslagen. 'Ik ben dus Sam,' zeg ik tegen hem. 'Maar dat vertelde Naomi je dus al.' en ik kijk ze aan. 'En jij bent... Ian?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Ja dat heeft Naomi me verteld,' glimlach ik. 'Ja, ik ben Ian.' Ik lach naar hem. 'Dus, welke stijl doe jij met dansen?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach vriendelijk naar hem. Ik kijk hem nog even aan en kijk dan om me heen. 'Als je wat te eten wilt, pak gerust.' Ik maak een gebaar naar het rooster en kijk hem aan. 'Ik haal wel weer een nieuwe voorraad.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oeps sorry, ik was even vergeten dat ik hier ook weer gereageerd had xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Sam Jason Night
    Ik glimlach even. 'Ik dans hiphop,' zeg ik dan. En dan pak ik wat te eten van hem aan. 'Bedankt,' zeg ik lachend. 'Ik heb wel redelijk honger ja. Waar heb je de voorraad gehaald?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Leuk.' Ik grijns. 'Keuken, maar via de luchtschachten, het is niet echt handig om dat via de gang te doen. Dan is de kans op betrapt worden groter.' ik grijns even en kijk hem aan. Ik had dat best goed gedaan en was er dan ook best trots op. Ik grijns even en kijk Sam dan aan. 'Heb jij al moeten dansen?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne