• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Dan krijgt mijn brutale kant weer de overhand. 'Het valt dan niet echt te merken dat jij je aan je woorden houdt,' zeg ik bot. 'Je geef dat spuitje niet.' en dan komt de angst weer. 'G-geef dat spuitje NIET! Niet! Niet! Niet!' en ik jammer even. Ik voel me moe, heb overal pijn. En nu ook nog angst. 'En je geeft mìj de schuld dat ik een straf moest ondergaan. Dat ik mezelf moet OVERGEVEN AAN JULLIE KLOJO'S. Maar dst doe ik niet. DAT DOE IK NIET.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Stop dan met gillen!" Zeg ik duidelijk waarna ik mijn hand even op haar mond leg. "Jouw keuze. Je kan hier een topdanser worden. Als jij dat verpest door tegen ons in te gaan.. Niet mijn fout"

    Julio Martinéz
    Eleadora verstijft helemaal voor een korte seconde en ik weet precies wat er met haar gebeurd. Dat was net het laatste beetje wat me over de streep trekt, en zorgt dat ik me ook niet meer kan houden. Ik smoor mijn kreun in mijn arm en voel een overweldigend warm genotsgevoel door me heen stromen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij legt weer zijn hand over mijn mond. Ik bijt in zijn hand en schreeuw dan: 'WAT HEB IK ERAAN OM TOPDANSERES TE ZIJN ALS IK GEDWONGEN BEN?' en er druppelen weer een paar tranen op mijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Je leeft toch voor dans? We hebben heel veel moeite gedaan om jullie te vinden!" Sis ik naar haar. "Laat alles om je heen los en ga voor dans. Dat kan hier het beste, we hebben jullie alleen maar geholpen. Een rechte breuk heellt het snelst" Daarna maak ik met een hand, onzichtbaar, toch heel snel het spuitje klaar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik dacht dat ik gek werd van die naalden, maar wat hij zegt. 'Jullie hebben ons geholpen?' sis ik terug. Dan word ik echt boos. 'VAN DE REGEN IN DE DRUP MISSCHIEN!' en weer probeer ik mezelf los te rukken. Maar ik kom hier nooit meer weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Het duurt maar even voor de beslissing genomen is en ik het spuitje in haar gezichtsveld breng. Haar arm ligt al plat en doordat ze zich wil verzetten is haar hele arm aangespannen. Ik raak zacht een spiertje aan waardoor haar hele arm ontspant, fluister een "Later ben je ons dankbaar," en druk dan de naald door haar huid heen, naar de ader, waarna ik het verdovingsmiddel recht in haar bloedbaan spuit. Voor ze ook maar iets heeft kunnen beseffen heeft het spul al effect en stopt het geschreeuw. "Sorry" Fluister ik tegen haar. Ze bood me echt geen keus.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 3:06 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ineens zie ik de spuit. En ik wil weg. Ver weg. Maar ik zit vast. Ineens ontspant heel mijn arm. 'Later ben je ons dankbaar,' hoor ik hem fluisteren. Maar ik kan alleen maar jammeren. Dan drukt hij de naald in mijn arm en ik zet het op een schreeuwen. En mijn geschreeuw houd gelijk op en ik voel me wegzakken. 'Sorry,' hoor ik hek nog fluisteren. En ik val weg in een duisternis, het tweede ding waar ik bang voor ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zullen we maar gaan slapen? ^.^ tenzij je nog een manier weet om haar te droppen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Komt er nog iets of zijn we nu klaar?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn personage slaapt toch al, duss, en zelf val ik ook bijna inslaap, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek Julio even aan waarna ze haar hoofd tegen zijn borstkast aanlegden, en haar ademhaling langzaam weer op gang kwam. Een klein geluidje ontsnapte uit haar mond toen ze van hem afkwam, waarna ze zich lichtjes hijgend naast hem liet vallen en haar hoofd terug op zijn borstkast plaatsten. Eleadora tekende wat willekeurige figuurtjes op Julio zijn borst terwijl ze lichtelijk in het niets staarde, en een klein zuchtjes haar mond verliet, nogsteeds genietend van het gevoel van net.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Ik ben er weer! :) Met wie kan Naomi praten? ;)}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er ook :Y) Ehmm... Ik heb Sam wel voor je :3

    Aangezien ik niets meer heb gepost met hem staat hij oorspronkelijk nog bij jouw bed, maar ik doe maar even dat hi weer op zijn eigen bed ligt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe, ik heb gewoon 3 topics gemist. Waar kan ik met Kimberley inspringen en/of met wie kan Kimberley praten?]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 10:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ben er ook :Y) Ehmm... Ik heb Sam wel voor je :3

    Aangezien ik niets meer heb gepost met hem staat hij oorspronkelijk nog bij jouw bed, maar ik doe maar even dat hi weer op zijn eigen bed ligt]


    Nee, het kan ook dat hij er nog is en dan word ze wakker en is ze verbaasd dat hij er nog zit......


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp