• De ring die ik van mijn vriendje gekregen heb viel zojuist ergens op de grond en ik zag hem eerst niet. Ik weet dat ik niet zo veel waarde moet hechten aan een voorwerp maar ik draaide bijna helemaal door. En als ik hem dan vind is dat zo'n opluchting!

    Nou mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook een voorwerp met sentimentele waarde? Iets wat veel voor je betekend en je nooit kwijt zou willen?


    You are beautiful, you are love.

    Een kettingkje waar een klein zilveren klavertje 4 aan hangt (van mijn zus gekregen)


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn teddybeer denk ik.


    effort never betrays you

    Een horloge van mijn grootouders die ik voor mijn plechtige communie heb gekregen. Ik heb schrik dat ie kapot gaat of verloren gaat, daarom doe ik 'm ook nooit aan en staat ie veilig in de kast in de eetkamer.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn knuffel. Klinkt een beetje kinderlijk voor een vijftienjarige, maar ik flip 'm als dat ding uit bed is gevallen en ik hem niet terug kan vinden. Hij heeft nogal een speciale betekenis voor me.


    Searching heavens for another earth

    Een oorbel die ik van mijn zus heb gekregen zo'n 8 jaar terug. Ik droeg ze heel vaak en was er echt gek mee. Uiteindelijk ben ik één van de twee kwijt geraakt en heb de ander nu aan mijn muur hangen. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik die ook kwijt zou raken. Maar het ergste zou zijn als ik mijn geluksring kwijt zou raken. Die kreeg ik toen ik 8 was van mijn moeder en draag hem altijd. Wanneer ik die af doe beland ik vreemd genoeg altijd in het ziekenhuis. Niet alleen emotionele waarde maar dus ook lichaamelijk (cat)
    En dan de passer van mijn opa. Het klinkt raar want het ding is heel oud en versleten maar mijn opa heeft die gerbuikt, mijn moeder en nu ik. Dat vind ik heel bijzonder dus daar hecht ik ook heel veel waarde aan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:34 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, leuke dingen allemaal, goed op die dingen passen dus! (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Zou ik mijn ketting kwijtraken dan flip ik hem echt helemaal (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ten eerste mijn Pop, ik weet niet maar ik heb hem al zo lang als ik me kan herinneren en wanneer ik weer thuis kom van vakantie ofzoiets ben ik helemaal blij als hij er nog ligt. Mijn opa heeft een keer voor de grap een worstje in zijn mond proberen te proppen en toen ben ik echt tegen hem tekeer gegaan voor een zesjarige.


    En mijn ring eigenlijk ook wel die heeft niet echt een verhaal maar ik heb hem nu al bijna twee jaar elke dag aan en doe hem alleen af als ik vieze dingen aan moet gaan raken.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:18 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn Queen-elpees/cds, echt die band betekent heel veel voor me. Verder mijn gitaren denk ik.


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ik moet mijn ketting niet kwijtraken of ik zou echt helemaal flippen denk ik. En mijn teddybeer. Ik ben hem ooit twee weken kwijt geweest toen ik acht was of zo, en oh man, de hel brak los.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    De ketting die ik van m'n vriend heb gekregen. Ik dacht een keer dat ik hem kwijt was en ik raakte helemaal in paniek


    26 - 02 - '16

    Ook de ring van mijn vriend, de pluk haar van mijn overleden hondje en de ketting van mijn overleden oma.

    Ik denk dat iedereen wel iets heeft wat heel belangrijk voor hem of haar is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb ooit een kussentje van bugs bunny gehad toen ik heel klein was, en ik space hem echt als ik die kwijt raak. want bugs bunny is gewoon cool.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    een muziekdoosje.
    Ik kreeg die ooit van een vrouwtje waar ik vroeg als klein kind heel vaak met mijn moeder kwam. Het was de moeder van het eerste vriendje van mijn moeder. Ik weet niet waarom. We zien die vrouw nooit meer, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat toen ze het aan me gaf ze zei ''Speel het alleen af als ik dood ben en je aan me moet denken of als je verdrietig ben.
    Eigenlijk staat het hier doelloos in de kast, maar als ik er naar kijk krijg ik echt zo'n gelukkig gevoel.
    ik heb geen flauw idee of ze nog leeft en eignelijk durf ik hem ook niet af te spelen, maar als hij kapot zou gaan of wat dan ook, zou ik echt hellemaal gek worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Na drie spullen kwijt geraakt te hebben die iets voor me betekenden ben ik daar maar mee gestopt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.