• De ring die ik van mijn vriendje gekregen heb viel zojuist ergens op de grond en ik zag hem eerst niet. Ik weet dat ik niet zo veel waarde moet hechten aan een voorwerp maar ik draaide bijna helemaal door. En als ik hem dan vind is dat zo'n opluchting!

    Nou mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook een voorwerp met sentimentele waarde? Iets wat veel voor je betekend en je nooit kwijt zou willen?


    You are beautiful, you are love.

    Nu ik er aan denk, heb ik van mijn zus een beschermengel gekregen na mijn ongeval en sindsdien zit het steeds in mijn portemonnee. Ik dacht dat ik het eens kwijt was en begon toen ook helemaal te flippen. Dat engeltje wil ik dus ook niet verliezen en heeft een waarde voor me gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben drie maanden te vroeg geboren en kreeg een lappenpopje van mijn neef ( ik zie hem weinig, maar hij betekend veel voor me ). Ik ben zo bijgelovig om te denken dat die knuffel mijn leven heeft gered. Voor een stukje dan toch.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Impressie schreef:
    De ring die ik van mijn vriendje gekregen heb viel zojuist ergens op de grond en ik zag hem eerst niet. Ik weet dat ik niet zo veel waarde moet hechten aan een voorwerp maar ik draaide bijna helemaal door. En als ik hem dan vind is dat zo'n opluchting!

    Nou mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook een voorwerp met sentimentele waarde? Iets wat veel voor je betekend en je nooit kwijt zou willen?

    Twee ringen die ik van mijn oma heb gehad. Ik ben ze een hele tijd kwijt geweest en ik voelde me echt heel rot toen. Uiteindelijk heb ik ze teruggevonden onder de broeken in mijn kast ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Bazart schreef:
    Ik heb een doosje waarin ik vanalles bewaar, vlieg- en treintickets van overal waar ik ben geweest, brieven die ik heb gekregen, concerttickets, tickets van een toneel, briefjes die ik met een vriendin heb doorgegeven in de klas, foto's... Allemaal herinneringen.


    Haha, dat heb ik ook ja. (: Ik kan eigenlijk niet goed afstand doen van veel van dat soort dingen + als ik de foto's zou kwijtraken op mijn laptop zou ik ook doordraaien.


    You are beautiful, you are love.

    Veel foto's vooral en knuffels. Ik ben bijna 15 maar ik slaap nog elke nacht met knuffels


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, best veel dingen eigenlijk.


    The universal language of art.

    Toen ik was verloor ik een goede vriend aan hersen kanker. Ik kwam onlangs te weten dat mijn onkel long kanker heeft. Ik verstop me en wil er niet over denken omdat ik bang ben. Ik ga hem niet "hallo" zeggen omdat ik weer onzeker werd. Het doet pijn en mijn beste vriend wil ik het niet vertellen anders wennen we samen omdat het zijn beste vriend was die dood ging.
    Pijn is hard maar het maakt ons sterk toch wil ik dit pijn niet weer ingaan.


    Ver van de ogen maar dicht bij het hart!!! Altijd met jou voor het slechts en het best!!! ~~Be Different ~~

    Een ketting met mijn sterrenbeeld als hanger. Ik heb hem een paar dagen voordat mijn opa overleed van hem gekregen omdat hij eerst van hem was.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:22 ]


    What's so bad about being different?

    een bakje met een engeltje op de zijkant wat bloemen plukt, zegmaar een beeldje eigenlijk, er ligt ook een kettingkje in wat ik van m'n oma heb.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nee. Hoewel er wel een foto van mijn opa in de woonkamer staat, die vlak voor mijn geboorte is overleden.
    Die móet er blijven. Maar verder spullen die van mijzelf zijn, nee, dat niet.


    Tell me about it, stud.

    Mijn beer.


    -

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook! Precies hetzelfde! Gaaf, haha.

    Inderdaad, gaaf, hahaha! Het zijn uiteindelijk allemaal maar stukjes papier, maar met o zo veel waarde aan gehecht. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    de ring die ik van mijn vriend gekregen heb...ik doe hem altijd af tijdens het afwassen, douchen en werken...laatst moest ik afwassen en diezelfde dag zou mijn bikini komen die ik besteld had...ik moest die dag ook werken...ik heb die dag toen mijn ring vergeten...ik kon niet meer terug rennen om hem te halen, gezien dat de bus er al aan kwam en anders zou ik te laat zijn...mijn vinger voelde heel erg leeg en mijn humeur was direct verpest...zou ik hem kwijt raken, zou ik helemaal in paniek raken (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.