• De ring die ik van mijn vriendje gekregen heb viel zojuist ergens op de grond en ik zag hem eerst niet. Ik weet dat ik niet zo veel waarde moet hechten aan een voorwerp maar ik draaide bijna helemaal door. En als ik hem dan vind is dat zo'n opluchting!

    Nou mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook een voorwerp met sentimentele waarde? Iets wat veel voor je betekend en je nooit kwijt zou willen?


    You are beautiful, you are love.

    Het armbandje dat ik heb laten maken van de staartharen van mijn eerste pony. Ik kreeg hem toen ik 2 jaar was en ik heb de meest geweldige dingen met hem meegemaakt. Nu brengt ie volgens mij geluk op wedstrijd met mijn andere pony's , want toen ik m niet om had ging het nogal fout... -hij leeft nog hoor, mijn eerste pony-


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Gek genoeg mijn naamketting en m'n oorbellen die alle meiden hetzelfde in de familie hebben (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Te veel. Echt waar. Ik hecht heel snel waarde aan dingen.


    There's power in the words you whisper.

    M'n allereerste teddybeer. Mijn vader is er ooit in geslaagd om hem kwijt te raken bij toen hij me in de auto stopte toen ik klein was. Gelukkig heeft een kennis hem toen gevonden en teruggebracht naar mijn oma - ofzoiets. Anyway, dat ding is zo versleten als iets na bijna 19 jaar, maar ik heb het nog steeds. Verder heb ik ook nog een armbandje laten maken dat verwijst naar mijn idool en als ik dat niet om heb, dan klopt er iets gewoon niet. Het is ooit kapotgesprongen, gelukkig thuis waardoor ik alle deeltjes nog had om het te herstellen.
    En ik heb ook de vreemde gewoonte om bijna al mijn concerttickets op te hangen aan mijn muur en ik zou ze écht niet graag weggooien (':


    There will be beauty from pain.

    De trouwring van mijn opa en de ring die ik van mijn vriend heb gekregen toen we een jaar samen waren :3.
    En misschien ook wel mijn fotoboeken, want daar zitten foto's in van mij en mijn opa & oma en die zijn niet digitaal en heb ik ook niet ingescand. Mocht er dus iets mee gebeuren, dan ben ik ze echt kwijt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vergat mijn tekeningen. Ik zou alles wat ik hier opgenoemt heb voor ze opgeven (cat)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:01 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn geboorteknuffel.


    Destroy what destroys you.

    Mysterions schreef:
    Mijn knuffel. Klinkt een beetje kinderlijk voor een vijftienjarige, maar ik flip 'm als dat ding uit bed is gevallen en ik hem niet terug kan vinden. Hij heeft nogal een speciale betekenis voor me.


    There is nothing more badass than being yourself

    Mijn moeder heeft me bij mijn geboorte een dekentje gegeven. Die zou ik nooit kwijt willen.


    Caution first, always.

    Haha, fuck. XD
    Ik ben de enige die veel waarde hecht aan haar mobiel. :'D Zonder dat ding word ik helemaal gek.
    Alles staat erin en zo hou ik contact met mijn vriendinnen. ^^
    O, en ik heb nog een doosje met allemaal dingen die ik wil bewaren. Maar die zijn persoonlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bronx schreef:
    Nope.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja ik kreeg een ketting van een jongen die blijkbaar veel waart was en die verloor ik in de Notre Dame (cat)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:09 ]

    Ik heb een doosje waarin ik vanalles bewaar, vlieg- en treintickets van overal waar ik ben geweest, brieven die ik heb gekregen, concerttickets, tickets van een toneel, briefjes die ik met een vriendin heb doorgegeven in de klas, foto's... Allemaal herinneringen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:20 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb er twee:
    1. Mijn bedelarmbandje. Ik heb hem gekregen van mijn tante, en mijn oma heeft €119 besteed aan de bedeltjes die er aan hangen. Ik zou mezelf nooit vergeven als ik die kwijt raakte.
    2. De ketting die m'n pa uit Georgië heeft meegenomen. Hij is gewoon zo ontzettend mooi, ik denk wel het mooiste wat in mijn bezit is.Ik was letterlijk sprakeloos toen ik hem kreeg.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Trafalgar schreef:
    Ik heb een doosje waarin ik vanalles bewaar, vlieg- en treintickets van overal waar ik ben geweest, brieven die ik heb gekregen, concerttickets, tickets van een toneel, briefjes die ik met een vriendin heb doorgegeven in de klas, foto's... Allemaal herinneringen.

    Dat heb ik ook! Precies hetzelfde! Gaaf, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"