• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Volledige naam: Elisàbeth Catherine Billington
    Leeftijd: 21
    Klas: Eerste klas
    Uiterlijk:



    Elisàbeth is redelijk klein gebouwd. Ze is slechts 1.64, een lengte waar ze niet blij mee is. Ze verdoezeld dit door bijna altijd hoge hakken te dragen.
    Ze heeft een slank postuur, wel met de vrouwelijke rondingen. Ze heeft lang, blond haar, dat ongeveer tot halverwege haar rug reikt. Ze heeft een fijn gezichtje, waar haak jukbeenderen mooi uitkomen. Elisàbeth heeft volle lippen, die een natuurlijke, roze kleur hebben. Haar kristalheldere, blauwe ogen worden omlijst met lange wimpers.
    Volgens velen heeft ze een onschuldig uiterlijk, iets wat haar irriteert. Ze bewijst graag het tegendeel, wat haar ouders niet altijd waarderen.
    Karakter: Elisàbeth is streng opgevoed. Ze móet alle enquetes uit haar hoofd kennen, anders krijgt ze haar vader op haar dak. Ze mag absoluut geen contact hebben met mensen uit de tweede- of derde klas, want dan moet ze zich schamen voor haarzelf en is ze het niet waardig om als eerste klasser rond te lopen. Zo kan ze nog wel tientallen regels opnoemen, maar ze trekt zich er niet veel van aan. Ze is bang voor haar ouders, vooral voor haar vader: Hij is er niet vies van om af en toe geweld te gebruiken als ze zich niet gedraagt.
    Door dit alles is Elisàbeth sluw geworden. Heel erg oplettend, ontzettend stiekem en ze weet haar gezicht in de plooi te houden als het er op aankomt.
    Elisàbeth is met haar verloofde, William aan boord. Ze vindt hem verschrikkelijk, maar ze wilt haar ouders niet voor de tweede keer teleurstellen. –zie extra-
    Ondanks dat ze het liefst de enquetes vermijdt en met iedereen om wilt gaan die ze mag, is ze soms toch een tikkeltje arrogant. Ze weet best dat ze er goed uit ziet, en het geld heeft om alles te kopen wat ze ook maar wilt.
    Elisàbeth is overigens dol op het mannelijk geslacht, en gebruikt haar charmes maar al te graag.
    Reden van vertek: Ze gaat naar New York met haar ouders en verloofde William, om daar te trouwen.
    Extra: Ze is eerder verloofd, maar heeft er toen alles op alles gezet om er voor te zorgen dat de verloofde wegging. Ze deed asociaal, kleedde zich ongepast, en ga zo maar door. De teleurgestelde blik van haar ouders vond ze verschrikkelijk, en wilt dat dit keer voorkomen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: May Alison Adams
    Leeftijd: 19
    Klas: Derde klas
    Uiterlijk:


    May heeft wilde, donkerbruine haren die tot haar schouderbladen rijken. Haar donkere wenkbrauwen laten vaak zien hoe May zich voelt; boos, verdrietig, blij.. Ze heeft redelijk volle lippen, waarbij de mondhoeken bijna altijd omhoog zijn gekruld. Haar donkere ogen zijn omlijst met lange, donkere wimpers. Ze is ongeveer 1.69M, en slank gebouwd.
    Karakter: May is soms een tikkeltje verlegen. Complimentjes wuift ze weg, en op het eerste gezicht is ze niet sociaal. Naarmate je haar beter leert kennen, zul je merken dat ze een gelukkig meisje is, ondanks haar kleine inkomen. Ze is vrolijk en enthousiast, en heeft het beste met je voor. Helaas is ze naïef, wat in het verleden veel problemen heeft veroorzaakt. Ze vertrouwd mensen te snel, waardoor ze vaak gekwetst is. Dat laat ze echter niet snel zien, en loopt soms dágenlang rond met kwellingen en een verdrietig humeur.

    Reden van vertek: May heeft een mooie stem, en zingt graag. In New York wilt ze haar geld verdienen door straatmuzikante te zijn.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik twee meisjes reserveren, eerste klas en tweede klas?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn topics ^-^


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje reserveren van de 1 klas en een jongen van de 1e klas?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik een meisje reserveren van de 1 klas en een jongen van de 1e klas?

    Als je actief blijft, wat bij jou vaak niet het geval is.
    Liever niet dus, sorry.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een meisje uit de tweede klas reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Reseveringen zijn erbij gezet. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een meisje van de eerste klas? ^^ En een jongen van de eerste klas?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:57 ]


    help

    Mag ik een eerste klas meisje en een eerste klas jongen reserveren? En mogen ze toevallig ook familie zijn? (:

    Ik ben nog een beetje nieuw op Q, maar rpg wel bij andere sites.
    Kan ik een meisje 1e klas reserveren?
    Ik vul de rol zo in, even mijn profiel invullen (:


    Nevermind, een vrouwelijk bemanningslid dan maar en de kapitein (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:59 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik reserveer tweede klas meisje

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clarisse schreef:
    Mag ik een eerste klas meisje en een eerste klas jongen reserveren? En mogen ze toevallig ook familie zijn? (:


    Rooms! Mijn meisje kan jouw jongens zus zijn en jouw meisje kan mijn jongens zus zijn. =D


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Rooms! Mijn meisje kan jouw jongens zus zijn en jouw meisje kan mijn jongens zus zijn. =D


    ..okay? XD.

    Reseveringen zijn bijgewerkt. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''