• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aztec schreef:
    (...)

    Haha, le thanks (:
    Ik hou echt van jouw profielfoto dinges..
    Ik moest erom lachen, geen idee waarom xd


    Ik hou ook van mijn profielfoto. Ik weet ook niet waarom.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    XDDD Nu is het nog droger "Het was heel erg moeilijk om hem te omschrijven, hoop dat het zo goed is (:"

    Met die smiley er dan nog eens achter. Ik lig hier serieus plat. XDD


    Haha, dróooooogheid!!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik hou ook van mijn profielfoto. Ik weet ook niet waarom.


    Ik kan gwn geen profielfoto uploade, page not found dinges krijg ik :/


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Volledige naam: Jonathan Harkness (John)
    Leeftijd: [Vanaf 16] 19
    Klas: [Alleen voor passagiers] Eerste
    Uiterlijk: [+foto]


    John heeft bruin haar en blauwe ogen. Hij heeft een licht getinte huid.
    Karakter: [Ook de minpunten!] Hij is altijd heel zelfverzekerd, en komt daardoor soms een beetje egoïstisch over. Hij is best slim, omdat hij naar school geweest is. Ook is hij gul tegen arme mensen. In een ernstige situaties kan hij snel een oplossing hebben (niet dat ze allemaal werken).
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?] Na de dood van zijn ouders, in een auto-ongeluk, twee jaar geleden, wou hij eindelijk zijn droom doorzetten; werken in New York. Toen John hoorde van de Titanic kwam het als een deur naar zijn Droom.
    Extra: Hij geeft vaak geld aan arme mensen. Ook houdt hij van zijn auto (max. snelheid: 20 km p/u).


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    BlueHope schreef:
    Kan ik een jongen eerste klas en een meisje derde klas reseveren?

    BlueHope schreef:
    Kan ik een jongen drede klas reseveren?

    Wat wil je nu?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Tillie Annemarie Van 't Hek
    Leeftijd: 78
    Uiterlijk:


    Tillie heeft grijze haren die ze altijd netjes laat knippen door een goede kapper, haar shampoo ruikt fris naar rozen. Ze heeft lichtblauwe, waterige kleine ogen. Haar gezicht is rimpelig en heeft al veel tekenen van ouderdom. Haar stem slaat vaak over en ze slikt sommige woorden een beetje in. Ze is klein en haar rug staat een beetje krom.
    Karakter: Tillie is een beetje chagrijnig, ze haat kleine kinderen en dieren en klaagt veel. Gelukkig kan ze goed liegen en toneel spelen, want tegen de passagiers doet ze wel enigszins normaal. Ook is ze heel erg koppig en slaat ze iedere hulp die ze aangeboden krijgt af.
    Reden van vertek: Ze is aangenomen om op het schip te komen schoonmaken, en in New York gaat ze familie opzoeken.
    Extra: Ze is Nederlands.

    Sexy huh?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:52 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    Volledige naam: Tillie Annemarie Van 't Hek
    Leeftijd: 78
    Uiterlijk:


    Tillie heeft grijze haren die ze altijd netjes laat knippen door een goede kapper, haar shampoo ruikt fris naar rozen. Ze heeft lichtblauwe, waterige kleine ogen. Haar gezicht is rimpelig en heeft al veel tekenen van ouderdom. Haar stem slaat vaak over en ze slikt sommige woorden een beetje in. Ze is klein en haar rug staat een beetje krom.
    Karakter: Tillie is een beetje chagrijnig, ze haat kleine kinderen en dieren en klaagt veel. Gelukkig kan ze goed liegen en toneel spelen, want tegen de passagiers doet ze wel enigszins normaal. Ook is ze heel erg koppig en slaat ze iedere hulp die ze aangeboden krijgt af.
    Reden van vertek: Ze is aangenomen om op het schip te komen schoonmaken, en in New York gaat ze familie opzoeken.
    Extra: Ze is Nederlands.


    Sexy huh?



    You truly are a genius. XDDD


    help

    Aragog schreef:
    (...)
    Wat wil je nu?


    Ik had op bewerken moeten drukken. Kan deze?

    BlueHope schreef:
    Kan ik een jongen eerste klas en een meisje derde klas reseveren?


    Anders wil ik graag beidde derde klas, aangezien iemand anders al de laatste eerste klas jongen heb ingevuld.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aztec schreef:
    Volledige naam: Tillie Annemarie Van 't Hek
    Leeftijd: 78
    Uiterlijk:


    Tillie heeft grijze haren die ze altijd netjes laat knippen door een goede kapper, haar shampoo ruikt fris naar rozen. Ze heeft lichtblauwe, waterige kleine ogen. Haar gezicht is rimpelig en heeft al veel tekenen van ouderdom. Haar stem slaat vaak over en ze slikt sommige woorden een beetje in. Ze is klein en haar rug staat een beetje krom.
    Karakter: Tillie is een beetje chagrijnig, ze haat kleine kinderen en dieren en klaagt veel. Gelukkig kan ze goed liegen en toneel spelen, want tegen de passagiers doet ze wel enigszins normaal. Ook is ze heel erg koppig en slaat ze iedere hulp die ze aangeboden krijgt af.
    Reden van vertek: Ze is aangenomen om op het schip te komen schoonmaken, en in New York gaat ze familie opzoeken.
    Extra: Ze is Nederlands.


    Sexy huh?




    WHAHAHA!
    Ik ben hier echt dood aan het lachen, serieus, geniaal dit XD.

    Stornoway schreef:
    (...)

    You truly are a genius. XDDD


    Neheh, tank joe :3

    Maar Tillie heeft natuurlijk wel een sexy opa nodig!
    Of ik laat haar gewoon met een jonge gast ^^


    But calm, white calm, was born into a swan.

    -vergeetdit-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Aragog, kan je mijn ingevulde mannelijke rol er nog bij zetten? Ik denk dat je hem niet gezien hebt(:

    BlueHope schreef:
    (...)

    Anders wil ik graag beidde derde klas, aangezien iemand anders al de laatste eerste klas jongen heb ingevuld.

    Ze had op pagina 2 onderaan gereseveerd, haha. Zie ik ook pas net :3

    *heeft een uur [._.] aan de telefoon gezeten*

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Clarisse schreef:
    @Aragog, kan je mijn ingevulde mannelijke rol er nog bij zetten? Ik denk dat je hem niet gezien hebt(:

    Done.
    Inderdaad niet gezien, excusez-moi :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Done.
    Inderdaad niet gezien, excusez-moi :3


    No problemo, dankjewel(: