• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kan ik een jongen drede klas reseveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam: Edward Smith
    Leeftijd: 62
    Uiterlijk:


    Edward heeft een vriendelijke en wijze blik. De tekenen van ouderdom zijn goed al goed zichtbaar, vooral rond zijn ogen. Hij heeft grijs haar en een middelmatig dikke baard. Hij heeft grijze ogen. Edward is niet erg lang, en is niet erg breed gebouwd.
    Karakter: Edward is een man met veel wijsheid, die wijsheid laat zich vaak op de belangrijkste momenten afweten. Hij laat zich teveel meesleuren in ideeën van andere mensen en denkt op zulke momenten meer aan zichzelf dan aan de andere mensen. Edward is een vriendelijke, man met een goed hart. Maar als het er op aan komt, raakt hij vaak in de war en kan hij niet meer goed nadenken zodat zijn vriendelijkheid verdwijnt. Achter deze man met foute, te snelle beslissingen schuilt een goede man.
    Reden van vertek: Hij is de kapitein van het schip, dúúúúúúúhh..
    Extra: /

    Het was heel erg moeilijk om hem te omschrijven, hoop dat het zo goed is (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:23 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Volledige naam: Safaa Quinn Carter
    Leeftijd: 20
    Klas: Klas 2
    Uiterlijk:


    Julia Jones
    Safaa heeft kort pikzwart haar en felbruine ogen. Ze heeft een lichtgetinte huid en is nogal klein. Haar huid is goed verzorgt, netzoals haar haar. Ze glimlacht bijna nooit, omdat ze bang is voor haar tanden, terwijl haar tanden mooi wit en recht zijn.
    Karakter: Safaa is wel aardig, maar niet bepaald slim. Meestal neemt ze een voorbeeld aan een ander. Ze is nogal opvliegend maar vergeeft je wel snel. Als het er op neer komt, kan ze heel beschermend en behulpzaam zijn. Als iemand wat voorsteld, is ze het er niet mee eens omdat zijzelf ook wel is wat wilt bedenken. Voor een vrouw van 20 kan ze heel kinderachtig zijn.
    Reden van vertek: Wouw altijd al naar New York maar had geen geld. Nu gaat ze ervoor.
    Extra: Ze is dol op schilderen en tekenen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Volledige naam: Monique Skye Mattews
    Leeftijd: 16
    Klas: 2e Klas
    Uiterlijk:

    Ze heeft stijle bruine haren, die redelijk lang zijn. Ze heeft een wat getinte huid, en fel blauwe ogen.
    Karakter: Dat zie ik in de rpg wel, ik kan me er nooit zo goed aanhouden.
    Reden van vertek: Ze mog eigelijk van haar ouders niet gaan, maar ze is toch stiekum gegaan. Ze gaat haar nichten en neven opzoeken die in New York wonen, die ze al ongeveer 2 jaar niet heeft gezien.
    Extra: Ze is alleen gegaan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Aztec schreef:
    Volledige naam: Edward Smith
    Leeftijd: 62
    Uiterlijk:


    Edward heeft een vriendelijke en wijze blik. De tekenen van ouderdom zijn goed al goed zichtbaar, vooral rond zijn ogen. Hij heeft grijs haar en een middelmatig dikke baard. Hij heeft grijze ogen. Edward is niet erg lang, en is niet erg breed gebouwd.
    Karakter: Edward is een man met veel wijsheid, die wijsheid laat zich vaak op de belangrijkste momenten afweten. Hij laat zich teveel meesleuren in ideeën van andere mensen en denkt op zulke momenten meer aan zichzelf dan aan de andere mensen. Edward is een vriendelijke, man met een goed hart. Maar als het er op aan komt, raakt hij vaak in de war en kan hij niet meer goed nadenken zodat zijn vriendelijkheid verdwijnt. Achter deze man met foute, te snelle beslissingen schuilt een goede man.
    Reden van vertek: Hij is de kapitein van het schip.
    Extra: /


    Het was heel erg moeilijk om hem te omschrijven, hoop dat het zo goed is (:


    Waarom vind ik dat zo grappig? XD


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Waarom vind ik dat zo grappig? XD


    Hahah, ik vond het ook al een beetje grappig daar staan..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Hahah, ik vond het ook al een beetje grappig daar staan..


    Ik vind het zo droog. "Reden van vertrek: hij is kapitein, duh?" ah, just genius. xd


    help

    Ik ga zo alles bijwerken (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik vind het zo droog. "Reden van vertrek: hij is kapitein, duh?" ah, just genius. xd


    Ik ga er ff "Duh" achter zetten xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Volledige naam: Milena Valora Henderson.
    Leeftijd: 18.
    Klas: Eerste.
    Uiterlijk:




    Freya Mavor
    Milena heeft blond krullend haar, het krult letterlijk altijd. Het is nogal wild en warrig en als het aan haar moeder lag, had ze het allemaal kort geknipt. Milena zelf is dol op haar warrige haar. Ze is van gemiddelde lengte en redelijk mager. Ze heeft vriendelijke blauw grijze ogen en rechte, witte tanden.
    Karakter: Milena is absoluut niet een typisch eerste klas meisje. Ze is wild, rebels en heel erg eigenwijs. Ze behandelt iedereen gelijk, het maakt niet uit welke klasse je komt, maar als je haar boos maakt, kan je op een vuist in je gezicht rekenen. Ze is sluw, slim en vooral dol op kattenkwaad uithalen. Milena kan heel goed liegen en is dol op feestjes. Toch, als je een plekje in haar hart weet te krijgen, is Milena een lieve, aardige en vooral grappige jongedame, die haar vrienden altijd beschermt en verdedigd.
    Reden van vertek: Milena’s moeder heeft haar en haar broer gedwongen mee te gaan naar een oude tante in New York, die hun wat ‘manieren’ moet gaan aanleren. Aangezien hun tante te oud is om te reizen, moeten zij daarheen gaan. Milena is van plan gelijk te ontsnappen als ze er eenmaal aankomen en een baan te vinden in New York.
    Extra: Milena kan heel goed acteren, als in liegen, maar ook als in de normale zin van acteren. Ze wil eenmaal in New York dolgraag een baan als een actrice zien te bemachtigen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:26 ]

    We hebben meer oudjes nodig!
    Jullie maken straks kennis met Tillie, de schoonmaakster -.-
    Zo ga ik haar gewoon noemen ofzo :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    We hebben meer oudjes nodig!
    Jullie maken straks kennis met Tillie, de schoonmaakster -.-
    Zo ga ik haar gewoon noemen ofzo :3


    You're a genius. xd


    help

    Aztec schreef:
    (...)

    Ik ga er ff "Duh" achter zetten xd


    XDDD Nu is het nog droger "Het was heel erg moeilijk om hem te omschrijven, hoop dat het zo goed is (:"

    Met die smiley er dan nog eens achter. Ik lig hier serieus plat. XDD


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    You're a genius. xd


    Haha, le thanks (:
    Ik hou echt van jouw profielfoto dinges..
    Ik moest erom lachen, geen idee waarom xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Kan ik een jongen eerste klas en een meisje derde klas reseveren?


    We've lived in the shadows for far too long.